עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

התנדבות בכל הארץ:

מי? 'יוזמת האנרגיה הטובה' היא מיזם חברתי לשינוי אקלים היוזמה מפתחת פרויקטים ייחודיים וחדשניים לאיזון פחמני דרך יישום טכנולוגיות וביצועים סביבתיים, תוך השגת רווח חברתי. איפה? בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים לנטיעות עצים בשטחים ציבוריים בכל רחבי הארץ, מתן עזרה בימי נטיעות ובהכנת שטחי הנטיעות. מתי? ההתנדבות מתקיימת בימים ושעות משתנים. ניתן להתנדב באופן חד-פעמי. למי לפנות? ליותם במייל: yotam@goodenergy.org.il.

התנדבות באזור הצפון:

מי? 'מהלב לצלחת' - עמותה המחברת בין קשישים עריריים, בודדים וחסרי ביטחון תזונתי לבין הקהילה העירונית הקרובה לביתם. איפה? קריית אתא. מה מחפשים? מתנדבים לשינוע ארוחות תרומה מקייטרינג או מסעדה והבאתן לביתם של קשישים בודדים בעיר. מתי? ימי ו' בשעות הבוקר והצהרים, פעם או פעמיים בחודש, ישנה גמישות. למי לפנות? למתן במייל: mehalev.latzalahat@gmail.com.

התנדבות באזור השרון:

מי? 'עמותת רעים' מחלקת סלי מזון למשפחות נזקקות. איפה? הוד השרון. מה מחפשים? מתנדבים בעלי רכב שיגיעו למרכז העמותה, יאספו סלי מזון ויחלקו אותם למשפחות נזקקות ברחבי העיר.
מתי? ימי רביעי אחת לשבועיים, בין השעות 15:30-17:15. למי לפנות? לענת במייל: orgreim@gmail.com.
מי? 'עמותת אלווין' ישראל נוסדה כדי לספק למתמודדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית כלים ותמיכה הנדרשים כדי לשפר את מידת עצמאותם ותפקודם בתוך הקהילה. איפה? הרצליה. מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית לבוגרים בגילאי 21+ עם צרכים מיוחדים, הגעה למרכז וישיבה אחד על אחד עם הדייר, שיחה משותפת, יצירת קשר אישי, יציאה לטיולים ועוד. מתי? ימים א'-ה', בשעות 08:00-14:00 לשעה לפחות אחת לשבוע. בהתחייבות לפרויקט. למי לפנות? לאבי במייל: saraht@israelelwyn.org.il.

התנדבות באזור המרכז:

מי? 'קשת' היא עמותה ציבורית, המפעילה ומפתחת מגוון שירותים לשיפור איכות חייהם של תושביה המבוגרים של תל אביב-יפו ופתח תקווה. איפה? תל אביב יפו. מה מחפשים? מתנדבים להעברת הפעלות, סדנאות, הרצאות לקשישים בכל תחום שיכול להתאים. מתי? ימי א'-ש' בין השעות 9:00-20:00. באופן חד-פעמי או קבוע. למי לפנות? לרננה במייל: renana@keshetaguda.org.il.

התנדבות באזור הדרום:

מי? עמותת 'באר שבע אוהבת חיות' שמשפרת את רווחת בעלי-החיים. איפה? באר שבע. מה מחפשים? מתנדבים לסיוע בימי אימוץ בעלי חיים, ההתנדבות כוללת הגעה למקום, עזרה בהקמת דוכנים, ליווי ועידוד של המשפחות המאמצות, השגחה על הכלבים והאכלתם. מתי? ו', פעם בשבועיים בין השעות 8:00-16:00, לשעתיים, ללא התחייבות. למי לפנות? לשנהב במייל: b7la.volunteers@gmail.com .
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.