עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת אהב"ה נותנת מענה לילדים עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם. איפה? מבית המתנדב, בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 19-55 לסיוע בשיחות תיאום ובירור טלפוניות עם חברי הארגון, צעירים ובוגרים בעלי צרכים מיוחדים. המתנדבים משוחחים עם חברי העמותה וממלאים את פרטיהם בקבצי אקסל. מתי? אחת לשבוע, בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00. למי לפנות? לחן במייל: ahavaoffice@gmail.com.

התנדבות באזור הצפון:

מי? בית הספר היסודי 'נעורים' ממוקם בקריית ביאליק, ומכיל בתוכו גם ילדים מאוכלוסיות מוחלשות וכן כיתות חינוך מיוחד. איפה? קריית ביאליק. מה מחפשים? מתנדבים להגעה לבית הספר והעברת הפעלות בתחומים שונים, כגון אמנות, מוזיקה, יצירה, תאטרון בובות וכו' לילדים בכיתות א'-ו' מאוכלוסיות מוחלשות. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 8:00-14:30 לשעה. באופן חד פעמית או מתמשך. למי לפנות? למירי במייל: neurim4@walla.co.il.
מי? "בית התבשיל" מעניק ארוחות וסלי מזון לאוכלוסיות מוחלשות. איפה? צפת. מה מחפשים? מתנדבים שיגיעו לבית התבשיל ויסייעו באריזת האוכל בחמגשיות. מתי? ימי א'-ה', בשעות הבוקר או אחה"צ. למי לפנות? לרבקה במייל: office@ebz.org.il.
מי? פרויקט "שולחן לשניים" - חלוקת ארוחה חמה ומפגש עם קשיש/ה. איפה? קריית שמונה. מה מחפשים? מתנדבים שרוצים להעניק מעצמם שעה בשבוע להגיע עם ארוחה חמה מהבית ( או מעסק שתורם לפרויקט מנות) ולשוחח עם הקשישים. מתי? בימים ושעות גמישים לחלוטין, בהתחייבות לשעה שבועית במשך חודש (ארבעה מפגשים עם אותו קשיש/ה). למי לפנות? להרשמה לחצו כאן.

התנדבות באזור המרכז:

מי? 'בית החולים לחיות בר' - בית החולים היחיד מסוגו בארץ, כשמטרתו העיקרית טיפול בחיות בר פצועות ושיקומן, עד להשבתן לטבע. איפה? ספארי רמת-גן. מה מחפשים? מתנדבים לסיוע לגוזלי ציפורים ולגורי קיפודים שהובאו מהטבע ונמצאים בשלבי אשפוז ואקלום, עד לשחרורם. הכנה ומתן אוכל לגוזלי הציפורים ולגורי הקיפודים, ניקיון שלהם ותחזוקת תאי האשפוז. מתי? אחת לשבוע, בימי ראשון עד שבת. משמרת הבוקר מתקיימת בין השעות 07:00-14:00 ומשמרת הערב בין השעות 14:00-21:00. בהתחייבות לפרויקט לחמישה חודשים לפחות (מרץ עד יולי). למי לפנות? ללירז במייל: hospital@safari.co.il.
מי? "עזר מציון" - העמותה הגדולה בישראל בתחום התמיכה הרפואית. איפה? בית החולים שיבא-תל השומר. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 20-70, לשמירה וליווי ילדים מאושפזים בבית החולים שיבא-תל השומר. שהייה לצד הילדים או התינוקות המאושפזים כדי לאפשר למשפחה הפוגה מההשגחה על הילד/ה. מתי? בכל שעות היממה, בתיאום מראש. למי לפנות? לאלישבע במייל: elishevab@ami.org.il.

התנדבות באזור הדרום:

מי? "מגדל אור" - ארגון ארצי לשיקום תפקודי-תעסוקתי לאנשים עם עיוורון או לקות ראייה. איפה? באר-שבע. מה מחפשים? מתנדבים לסיוע בהפעלת חוגים בבית תרבות לעיוור בבאר שבע - מועדון חברתי לאנשים עם לקויות ראייה ועיוורון. הגעה למועדון החברתי בעיר, הצטרפות באופן קבוע לחוגים המועברים לחברי המפעל בגילאי 18+ וסיוע למפעילים. מתי? ימי ראשון, שני ורביעי בשעות אחר הצהריים. למי לפנות? לסמדר במייל: smadara@migdalor.org.il.
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.