"ירושלים של זהב" או "שבחי ירושלים"? "הפרח בגני" או "עטור מצחך"? "תוצרת הארץ" או "שבט אחים ואחיות"? – במשך 75 שנות קיומה של מדינת ישראל נוצרו פה אינספור שירים נפלאים, מרגשים ומלכדים. אלה השירים שכולנו יודעים לזמזם, שמזכירים לנו את הבית, שמתנגנים לנו בראש בהזדמנויות חגיגיות, או ברגעים קשים.
לכבוד ועידת האנשים של המדינה, שתיערך ב-21 בחודש בסימן 75 לישראל, אנחנו מזמינים אתכם לבחור את "השיר של המדינה". קוראי "ידיעות אחרונות" והעוקבים אחרינו ברשתות החברתיות - אתם אלה שתקבעו!
רוצים להגיע כקהל לוועידה? לחצו כאן
איך זה עובד? נכנסים לעמוד הפייסבוק של "ידיעות אחרונות", וכותבים בתגובות לפוסט על "השיר של המדינה" את ההצעה שלכם, ומדוע דווקא השיר הזה ראוי לזכות בתואר. תוכלו גם להעלות סטורי או פוסט בחשבון האינסטגרם שלכם, לתייג את האינסטגרם של "ידיעות אחרונות" ולהוסיף את ההאשטאג #השירשלהמדינה. השיר שיקבל הכי הרבה תגובות ואזכורים יהיה הזוכה שלנו, והוא יוכרז ביום הוועידה.
ועידת "האנשים של המדינה", שכבר הפכה למסורת, תביא אל הבמה נשים וגברים מבריקים ומרגשים בשלל תחומי העשייה. יחד, הם יישבו לשיחות מרתקות במגוון פאנלים וראיונות. בוועידה נדון בנושאים הבוערים בחברה הישראלית: השסעים והאחדות, האלימות המשתוללת אל מול ההירתמות האנושית והחברתית, האתגרים, החזון לעשור הבא ועוד.
בין הדוברים שיקחו חלק בוועידה: שר האוצר בצלאל סמוטריץ', השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס, מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, יוצרי "פאודה" ליאור רז ואבי יששכרוף, הסופר אשכול נבו, מייסד ומנכ"ל מובילאיי פרופ' אמנון שעשוע, עדי יופה - עתידנית עסקית, המדען הראשי של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח ד"ר תומר סיימון, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור, מנכ"ל קרן טראמפ לחינוך אלי הורביץ, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, מנכ"ל קבוצת כלל ביטוח ופיננסים יורם נוה, סמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית בבנק מזרחי טפחות שבי שמר, מנכ"ל אשמורת ארי שטינברג, ועוד.