בשיתוף יוחננוף
מה צריכה משפחה לקראת החג? הרבה אהבה, כבוד הדדי וארוחת חג כהלכתה. למרבה הצער, משפחות רבות בישראל נשארות ללא יכולת לרכוש את מוצרי המזון הבסיסיים ביותר לקראת החג. כדי לעזור להן, רשת יוחננוף משתפת פעולה עם עמותות רבות, ביוזמת 'כולנו משפחה אחת', ומספקת מאות אלפי סלי מזון לקראת החגים.
מה יש לראשי העמותות להגיד על היוזמה שעוזרת למשפחות? ואיך היא עוזרת גם לחנך לנתינה? צפו בביקור שלנו ביום האריזות לקראת שליחת סלי המזון לכל רחבי הארץ.

יוחננוף משפחה אחת
(כתבת: מור גורן, צלם: שמוליק דודפור)

לדברי איתן יוחננוף, מייסד ומנכ"ל רשת יוחננוף, "אנחנו נמצאים במתחם בו אורזים את כל החבילות של אזור הדרום, ועד ערב החג סלי המזון יגיעו למשפחות הנזקקות. הלב מתמלא גאווה ושמחה לראות את המתנדבים". לדבריו, "אנחנו גאים לעמוד בראש פרויקט אדיר שמגיע לכל רחבי הארץ".
שלומי תורג'מן, יו"ר עמותת 'למען אחיי', אומר כי "הודות ליוחננוף, אנחנו עושים פעילות שאני חושב שהיא חינוכית, ולא רק של חסד. לכאורה היינו יכולים גם לחלק שוברי קנייה או ללכת לקנות מוצרים, אבל אנחנו רוצים גם לחנך לנתינה. בזכות הפרויקט הזה עשרות מתנדבים מבינים מהי נתינה".

1 צפייה בגלריה
יוחננוף אריזת סלי מזון
יוחננוף אריזת סלי מזון
איתן יוחננוף במתחם האירוז
(צילום: שמוליק דודפור)

שמעון, צעיר ממכינת 'שובו אחים', אשר השתתף ביום האריזה המיוחד, אומר כי "התפקיד שלי הוא לסדר את מוצרים כדי שמי שאחרי יוכל למלא את הארגזים, כדי שהכל יהיה יעיל ומהיר. שואפים להגיע למאות קרטונים, שיעזרו למאות משפחות".
תורג'מן מציין כי "למען אחיי מוציאים עשרות אלפי חבילות מידי שנה, בעיקר בראש השנה ובפסח. תלמידי המכינה פועלים גם בשיפוץ, שיקום, עזרה לקשישים ועוד".
יוחננוף מסכם ואומר כי "אנחנו עושים את זה מתוך אמונה אמיתית בכך שהחזק צריך לעזור לחלש, ואנחנו אומרים ללקוחות שלנו 'יש לכם את הזכות להשתתף במצווה הזו'- בקופות הרשת הם יכולים לתרום כל סכום, החל משקל. אנחנו מכפילים כל סכום - וביחד אנחנו עושים פה משהו גדול. אנחנו קוראים ללקוחות לאתגר אותנו ולהגדיל את הכמויות, ואנחנו נכפיל את הסכומים כמו שהבטחנו".
בשיתוף יוחננוף
פורסם לראשונה: 09:08, 13.09.23