3 צפייה בגלריה
חנוך דאום והנשיא הרצוג
חנוך דאום והנשיא הרצוג
חנוך דאום והנשיא הרצוג
(צילום: דנה קופל, רויטרס)
אתם קוראים את הטורים והספרים שלו, צוחקים איתו בהופעות ועוקבים אחריו ברשתות החברתיות - אבל מתי שמעתם אותו מראיין את נשיא המדינה? לראשונה על בימת ועידת "האנשים של המדינה" של ynet ו"ידיעות אחרונות", תוכלו לצפות בשיחה פתוחה וללא פילטרים בין חנוך דאום לנשיא יצחק הרצוג. יחד, הם ידברו על החברה הישראלית, על מצבה של המדינה ועתידה. לרגל יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל עורכת קבוצת "ידיעות אחרונות" את ועידת "האנשים של המדינה".
רוצים להגיע כקהל לוועידה? לחצו כאן
3 צפייה בגלריה
ועידת ידיעות אחרונות ו  - ynet  בנייני האומה ירושלים 2021
ועידת ידיעות אחרונות ו  - ynet  בנייני האומה ירושלים 2021
צמד המנחים. נלי תגר ואביב אלוש
(צילום: אלכס קולומויסקי)
3 צפייה בגלריה
ועידה ועידת האנשים של המדינה עידן רייכל
ועידה ועידת האנשים של המדינה עידן רייכל
גם הוא ישתתף. עידן רייכל
(צילום: עמית שאבי)
הוועידה תתקיים ב-21 בפברואר בבנייני האומה בירושלים בהנחייתם של נלי תגר ואביב אלוש. בוועידה החגיגית ישתתפו שרים, אנשי תרבות, רוח, ספורט, וזה לא הכול. האירוע ייפתח בביצוע מיוחד של אחד הזמרים האהובים והמוערכים בישראל, עידן רייכל. הוועידה, שכבר הפכה למסורת, תביא אל הבמה את אותם הנשים והאנשים המבריקים והמרגשים בשלל תחומי עשייה. יחד, הם יישבו לשיחות מרתקות במגוון פאנלים וראיונות. בוועידה נדון גם בנושאים הבוערים בחברה הישראלית: השסעים והאחדות, האלימות המשתוללת אל מול ההירתמות האנושית והחברתית, האתגרים, החזון לעשור הבא ועוד.
בין הדוברים שיקחו חלק בוועידה: שר האוצר בצלאל סמוטריץ', השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, משה ליאון ראש עיריית ירושלים, רון חולדאי ראש עיריית תל־אביב-יפו, ליאור רז, אבי יששכרוף, יפה בן דויד מזכ"לית הסתדרות המורים, עדי יופה עתידנית עסקית, מעין שריג סמנכ"לית תקשורת ושותפויות מטא בישראל, ד"ר תומר סיימון המדען הראשי של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, יעל שבח, אלי הורביץ מנכ"ל קרן טראמפ לחינוך, ארנון בר דוד יו"ר ההסתדרות, יורם נוה מנכ"ל קבוצת כלל ביטוח ופיננסים, ארי שטינברג, מנכ"ל אשמורת ועוד.