אזרחים בצפת יזמו אתמול מבצע בישול המוני לאיסוף 1,200 מנות שניצל ואורז למען החיילים בגבול לבנון, שיוכלו ליהנות מהן בארוחת שישי. אחרי הכל, אין כמו שניצל חם עם ריח של בית.
ישראל אביכזר, תושב צפת שריכז את הפעילות סיפר בהתרגשות: "כשהתקבלה הפנייה להכין 1,200 מנות מבושלות לשבת, החלטתי לשתף בה את הציבור הרחב, וביחד עם האזרחים בצפת החלטנו לדאוג לארוחת שבת לחיילים, על פי דרישתם - אורז ושניצל, הכי בבית שבעולם. נכון, יש להם מנות קרב, אבל לנו יש רצון לתת לחיילות והחיילים שעושים בשבילנו הכל אוכל של בית". אביכזר ציין כי בתוך זמן קצר נרתמו עשרות תושבים עם מטבחים כשרים למלא את משאלתם של החיילים. "ללוחמות והלוחמים תהיה ארוחה מבושלת, הכי ביתית".
1 צפייה בגלריה
שירז דהן מצפת מטגנת במטבחה שניצלים למען הלוחמים בצפון
שירז דהן מצפת מטגנת במטבחה שניצלים למען הלוחמים בצפון
שירז דהן מצפת מטגנת במטבחה שניצלים למען הלוחמים בצפון
(פרטי)
שירז דהן, גם היא תושבת צפת, אחת האחראיות על מבצע הטיגון סיפרה: "מייד כששמעתי על מיזם השניצלים - הצטרפתי, זה המעט שאפשר לעשות בשביל החיילים היקרים שלנו. אין כמו אוכל שמזכיר את הבית, וזה כמובן שניצל לשבת. אנחנו מקווים שבקרוב כל הלוחמים יזכו לאכול שניצלים בבית שלהם".
שיר ונטורה, שלקחה על עצמה את משימת הבישול של ארבעה קילו אורז, הוסיפה: "עם ישראל במלוא תפארתו מתגייס לסייע ולתמוך. נעשה הכל לעשות למען החיילים שלנו, באהבה גדולה".