עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת "חיים משותפים" מאפשרת הזדמנות להפגיש ולעודד ישראלים ותיקים ועולים ותיקים להתנדבות מקרבת לבבות. איפה? כל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 16+ לחונכות וליווי לילדים ונוער ממשפחות עולות מאתיופיה. ההתנדבות כוללת הגעה לבית המשפחה או למקום ציבורי ומתן עזרה בלימודים, יצירת קשר אישי, משחק, יציאה לטיול וכדומה. מתי? אחת לשבוע/יים בשעות אחה"צ. למי לפנות? לויקי במייל:vsamkai@gmail.com.
מי? עמותת תעצומות המסייעת לחולי סרטן בבניית תכנית הוליסטית אישית לריפוי ולהחלמה. איפה? בכל הארץ, מבית המתנדב. מה מחפשים? מתנדבים עם היכרות בעולם הריפוי הטבעי, ידע וניסיון בפייסבוק ורשתות חברתיות וכן באוריינטציה שיווקית, לניהול וקידום דפי הפייסבוק של העמותה. התנדבות כוללת העלאת תכנים בנושא של בריאות, קידום תכנים והגדלת הנוכחות של תעצומות בקבוצות הרלוונטיות ברחבי הפייסבוק ומתן מענה לפניות ויצירת תוכן. מתי? בימים ושעות גמישים. למי לפנות? ללירז במייל: office@taatzumot.com.

התנדבות באזור הצפון:

מי? עמותת "עמך" - המרכז הישראלי לתמיכה נפשית וחברתית בניצולי שואה ובדור השני, הוקמה על ידי ניצולי שואה ואנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש, כדי להעניק טיפול נפשי, תמיכתי וחברתי לניצולי שואה ובני משפחותיהם. איפה? חיפה. מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית וליווי ניצולי שואה בבתיהם. ההתנדבות כוללת הגעה לבית הניצול/ה, יצירת קשר אישי דרך שיחה, משחק או כל תחום עניין משותף אחר שיש למתנדב/ת ולניצול/ה. מתי? בימים ושעות גמישים. למי לפנות? לדבי במייל: debi.melzak@gmail.com.

התנדבות באזור המרכז:

מי? הוסטל קידר - בית מגורים עבור אנשים בעלי מוגבלות שכלית קלה. איפה? פתח תקווה. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 20+ שיכולים לשמש כחונכים אישיים עבור בוגרים עם מוגבלות. ההתנדבות כוללת הגעה להוסטל, ישיבה עם הדייר, יצירת קשר אישי, מתן תמיכה, שימוש אוזן קשבת, יציאה לטיולים או לבית קפה עם הדייר וכו'. מתי? ימי א'-ה' בין השעות 16:30-19:00, ובסופי שבוע בין השעות 10:00-13:00. בהתחייבות לשלושה חודשים ומעלה. למי לפנות? להראל במייל: kidum.dirot@gmail.com.

התנדבות באזור ירושלים:

מי? 'אם לאם' היא תכנית ביקורי בית מבוססת נתוני מחקר, המתפתחת באופן שוטף ומטרתה להעניק תמיכה רגשית לאימהות בשנה הראשונה לאחר לידה. איפה? ירושלים. מה מחפשים? אימהות שיצטרפו לצוות המתנדבות, שתפקידן להקשיב ולתמוך במשפחות עם תינוקות רכים. המתנדבות יגיעו לבתי המשפחות, ילוו את האמא הטרייה ויסייעו לה תוך כדי מתן תמיכה רגשית ואישית. מתי? פעם בשבוע, למשך שעה וחצי-שעתיים, בתיאום מול האם הנחנכת. בהתחייבות לשנה. ישנה גמישות בימי ושעות המפגשים, המתקיימים בתיאום של המתנדבת עם האם. למי לפנות? לג'ן במייל: emlemmomtomom@gmail.com.

התנדבות באזור הדרום:

מי? "מגדל אור" הוא ארגון ארצי לשיקום תפקודי-תעסוקתי לאנשים עם עיוורון או לקות ראייה. איפה? באר-שבע. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18+ עם סבלנות ויחסי אנוש מעולים לסיוע במרכז תגי"ל שמפעיל הארגון. ההתנדבות כוללת הגעה למרכז והעברת פעילות חברתית לקבוצת ילדים עם עיוורון או לקות ראייה, תוך כדי מתן סיוע לצוות המקום. מתי? ימי ראשון, בין השעות 15:00-18:00. למי לפנות? לסמדר במייל: smadara@migdalor.org.il.
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.