בשיתוף קרן קיימת לישראל

יום אריזות קקל קק"ל
(אסף מגל | ניצן כהן)

עובדי קרן קימת לישראל נרתמים מזה שנים רבות לטובת פעילויות בקהילה ולכן כשיו"ר ארגון עובדי קק"ל, ישראל גולדשטיין, ביקש מהנהלת הארגון לגייס את 'קרן סיימונס' בכדי שבאמצעותה יהיה ניתן לבצע פעילויות בתוך הקהילה – כולם נרתמו לפעולה.
לאחרונה, לפני החגים ובמסגרת פרויקטים נוספים שהם מקיימים בקהילה, הפעילו עובדי קק"ל מבצע ארצי של אריזה וחלוקה של סלי מזון. במסגרת הפרויקט, ארגון העובדים חילק סלי מזון למשפחות מועטות יכולת לכבוד ראש השנה.
בשיתוף עם חקלאים מכל הארץ, אל תוך סלי המזון הוכנסו פירות, ירקות ומוצרי מזון נוספים שיוכלו לשמש בשולחן החג. את האריזות חילקו עובדי קק"ל מצפון ועד דרום בתקווה לחג יותר שמח.

3 צפייה בגלריה
מבצע חלוקת סלי מזון של קק"ל
מבצע חלוקת סלי מזון של קק"ל
"עזבו את העבודה כדי לתרום". מבצע חלוקת סלי מזון של קק"ל
(אסף מגל)

מעשה חסד לזכרו של חבר

במרכז החלוקה באשתאול התרכזו עובדי קק"ל והחליטו להקדיש את הפעילות כולה לזכרו של חברם לעבודה, פרוספר קדוש ז"ל, שהלך לאחרונה לעולמו ממחלת הסרטן.
"אבא היה בן אדם צנוע, בן אדם של חסד", אמר שלומי קדוש, בנו של פרוספר, שהשתתף ביום האריזה. פרוספר קדוש תרם רבות למבצע סלי המזון בכך שקישר בין ארגון העובדים לחקלאים שונים מרחבי הארץ שתרמו טונות של פירות וירקות לפרויקט. "אני יודע שהוא איתנו כאן", אמר הבן, "הוא תומך בנו ובטח מאושר. באנו לכאן גם עם אמא והאחיות שלי". יו"ר ארגון העובדים של קק"ל, ישראל גולדשטיין תיאר אף הוא אישיות מיוחדת במינה: "זה נדיר שמגיע בן אדם מבחוץ ותוך שלוש-ארבע שנים הוא נהיה אהוב על כולם".

3 צפייה בגלריה
עובדי קק"ל במבצע חלוקת סלי מזון
עובדי קק"ל במבצע חלוקת סלי מזון
עובדי קק"ל בחלוקת סלי המזון לזכרו של פרוספר קדוש ז"ל
(אסף מגל)

עובד קק"ל אודי נחום שהגיע לחלוקת סלי המזון סיפר בהתרגשות על המיזם: "מה שאתם רואים כאן זה את עובדי קק"ל, שהגיעו לפני החג, בשעות הכי עמוסות, עזבו את כל העבודה העמוסה שלהם כדי לעשות חלוקה לאלה שאין להם, להתנדב ולתרום. כל מה שקורה כאן זה חסד אחד גדול ואלה הערכים של קק"ל - לתת ולהתנדב".
חן ירון, גם היא עובדת קרן קימת לישראל משתתפת בפרויקט זו כבר השנה השלישית. בפסח האחרון היא חילקה יחד עם אביה, אותו גייסה לפעילות, ארגזים למשפחות נזקקות בירושלים. "חיבקו אותנו, הודו לנו, יצאתי משם הכי מאושרת שיש", היא מספרת.

3 צפייה בגלריה
יו"ר ארגון העובדים של קק"ל ישראל גולדשטיין
יו"ר ארגון העובדים של קק"ל ישראל גולדשטיין
"המעשים החברתיים מגדירים אותנו". יו"ר ארגון העובדים של קק"ל
(אסף מגל)

"המעשים החברתיים מגדירים אותנו כבני אדם", מדגיש יו"ר ארגון העובדים של קק"ל. "מעבר למעשה עבור מי שמקבל, ,הנתינה של העובדים ומה שזה עושה להם – זה שווה הכול". לדבריו, מדובר במיזם שמבטא את המגוון האנושי של החברה ואת הרוח הקק"לית.
בשיתוף קרן קיימת לישראל