סרטון קצר, מסר קליט ומאות אלפי צפיות – מאז 7 באוקטובר הרשתות החברתיות מוצפות בשלל תכנים: הסברה, סיפורים על נרצחים או חטופים וגם הנגשת מידע על המלחמה. כל אלו משתלבים לצד סטוריז מהיומיום וסרטונים הומוריסטיים.
1 צפייה בגלריה
אלינה רבינוביץ', אורן להב, אור זוטי, רוני דואני, ליאת לוי קופלמן
אלינה רבינוביץ', אורן להב, אור זוטי, רוני דואני, ליאת לוי קופלמן
אלינה רבינוביץ', אורן להב, אור זוטי, רוני דואני, ליאת לוי קופלמן
(צילומים: אור דנון, שי חסנב, איתן טל, סטודיו מאיסה)
איך זה בדיוק עובד ומה תפקידם של יוצרי התוכן המובילים? על כל אלו ועוד יספרו רוני דואני, אור זוטי, אורן להב ואלינה רבינוביץ'. יחד, הם יציפו את הסוגיות והדילמות מאחורי המסך בפאנל ייחודי בהנחיית ליאת לוי-קופלמן, שיתקיים במסגרת ועידת החינוך של קבוצת "ידיעות אחרונות". הוועידה תיערך ב-8 ביולי ותועבר בשידור חי באתר ynet. זוטי משתף: "בתחילת המלחמה לא הרגשתי שאני יכול לייצר קומדיה, אז התעסקתי בסרטוני הסברה. עם הזמן הרגשתי שהנוער זקוק להומור". להב מוסיף: "את המסרים המלחיצים, למשל האזעקות, אני מנגיש לילדים ולבני הנוער בצורה שונה כמו למשל פינת 'דובר פיקוד האורן'".
בין משתתפי הוועידה הנוספים יהיו שר החינוך יואב קיש, מנכ"ל משרד החינוך מאיר שמעוני, מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, ראש תחום חדשנות באקדמית גורדון נועה איצקוביץ, מנכ"ל אשמורת ארי שטיינברג, מנכ"ל בנק מסד גבי טייטל, מנכ"לית המועצה לשלום הילד עו"ד ורד וינדמן, ראש התוכנית למערכות מידע B.Sc במכללה האקדמית רמת-גן ד"ר אלון הסגל, מחברת רב המכר "אמא מאמנת" אפרת לקט ועוד.
הוועידה תתקיים ב-8 ביולי 2024 באולפן ynet, תשודר בשידור חי ב-ynet ותסוקר בכל המדיות של קבוצת "ידיעות אחרונות". לפרטים נוספים לחצו כאן
פורסם לראשונה: 00:00, 02.07.24