עינב כהן ובר טויטו. זוג נשוי ושותפים לעסק

"החלטנו על שם לפני שידענו מה נמכור": כוכבת הרשת עינב כהן השיקה מותג רהיטים לצעירים

כהן ובעלה עזבו את מה שעשו קודם - הוא את ההייטק והיא את תחום האופנה והטיפוח - והתמקדו בסתר בבניית מותג חדש לעיצוב הבית. רק ביום ההשקה גילו 132 אלף העוקבות במה מדובר – רהיטים בסגנון מודרני בהשראת פריטים אייקוניים

פורסם:
במשך שנה הצטרפו לדף האינסטגרם החדש, שפתחה משפיענית האופנה והלייף סטייל עינב כהן, אלפי עוקבות שלה, בלי לדעת מה בעצם עומד מאחורי הלוגו של Studio 365. לאחרונה נפתרה התעלומה כשכהן השיקה מותג רהיטים חדש. "אני בן אדם פתוח מאוד", אומרת כהן, "אבל החלטתי ליצור באזז סביב העניין ולא לגלות מה אני עומדת למכור. וזה עבד. הפכתי את העניין למסתורי, וזה סקרן אנשים. רק ביום הפתיחה חשפתי שמדובר בעיצוב רהיטים".
כהן, בת 25, עוסקת מגיל 15 באופנה ובלייף סטייל, ועבדה עם חברות ומותגים גדולים כמו טרמינל X ובלוברי. לפני כשנה היא החליטה לשנות כיוון ולעבור מאופנה לעיצוב רהיטים, יחד עם בעלה, בר טויטו, איש הייטק בן 29. "רצינו לפתוח משהו ביחד", היא אומרת, "והחלטנו על שם לפני שידענו מה נמכור. חשבנו על כמה רעיונות, וכשעלה רעיון הריהוט, ידעתי שזה זה. אני אוהבת עיצוב, ויש לי חלום נסתר להיות מעצבת פנים. הבנתי שזו התשוקה הבאה שלי".
עינב כהן ורהיטי סטודיו 365
(צילום: WE ARE)

רפליקות נגישות

לצורך הגשמת התשוקה הזו עזב טויטו את העבודה שלו, ובני הזוג עברו לתל-מונד והתחילו לתכנן יחד את הקו העיצובי של הריהוט והאביזרים שלהם במקביל לעיצוב הבית שלהם. "בר אחראי על הצד הלוגיסטי ועל הצד הכלכלי", אומרת כהן, "הוא איש של מספרים. אני מתחברת למספרים בעיקר דרך נומרולוגיה. אני אחראית על העיצוב והשיווק. הרעיון שלי היה לקחת פריטים שאני אוהבת, לתת להם את הקו הייחודי שלנו, ולמכור אותם במחירים נוחים יותר". כך למשל, אפשר למצוא באתר של המותג רפליקה של כיסא ברצלונה המפורסם או של שרפרף הפרפר האייקוני, לצד רהיטים כמו ספות ושולחנות אוכל וקפה, כיסאות וגם אביזרים כמו אגרטלים ומגשים. המחירים נעים מ-15 שקל לכוס שתייה מזכוכית מחורצת ועד 7,850 שקל לספה פינתית גדולה בגוון אפור בדגם Bella.
8 צפייה בגלריה
עינב כהן ובר טויטו
עינב כהן ובר טויטו
עינב כהן על אחת הספות המיובאות
(צילום: WE ARE)

8 צפייה בגלריה
רהיטים של סטודיו 365 של עינב כהן
רהיטים של סטודיו 365 של עינב כהן
ספה אפורה פינתית. אחד המוצרים הפופולריים באתר
(צילום: שגיא צרויה)


מה מאפיין את הקו שלכם?
"החזון שלי התחיל מפריטים שהייתי רוצה לעצמי אבל הם עולים הרבה כסף. טסנו לסין כדי למצוא את המקומות שיספקו לנו את הרמה הכי גבוהה שיש. לקחנו אנשי מקצוע ועיצבנו את הפריטים האלה כך שהאיכות שלהם נשמרת אבל המחיר שלהם סביר. אני רוצה שכשיישבו על הספה שלנו יגידו 'וואו'. גם בפריטים המוכנים שאנחנו מייבאים אנחנו משנים משהו בצבע או בחומר כדי שהם ישתלבו אחד עם השני. יש לנו כמה מוטיבים. אנחנו משתמשים הרבה בצבע שאני קוראת לו 'בלונד', שמנת עם גוון צהבהב. אנחנו משתמשים הרבה בניקל. אם יש רגליים לרהיט, הן יהיו מניקל. אני מאוד אוהבת סגנון תעשייתי, יפני או סקנדינבי – סגנון נקי עם התמקדות בפרטים הקטנים. היתרון בקנייה אצלנו הוא שאפשר לרהט כמעט את כל הבית במקום אחד, והכול מתכתב עם הכול".
איך היה המעבר מסרטונים על אופנה ולייף סטייל לתחום של ריהוט, משלוחים ולוגיסטיקה?
"יצאנו מאזור הנוחות שלנו. יכולתי להישאר בעסק שלי, בר היה יכול להמשיך בהייטק, אבל שנינו רצינו להתקדם. מתחילת הדרך אמרתי לעצמי שכשנוח לנו אנחנו לא מתקדמים, ואני החלטתי שאני עושה את זה גם אם זה מפחיד. לא רק שהחלטנו ללכת על זה, החלטנו ללכת על זה הכי בגדול – הבאנו המון פריטים, ויש עוד המון פריטים בדרך".
8 צפייה בגלריה
רהיטים של סטודיו 365 של עינב כהן
רהיטים של סטודיו 365 של עינב כהן
בדומה לשרפרף הפרפר המפורסם, בפרשנות חומרית אחרת
(צילום: שגיא צרויה)

8 צפייה בגלריה
רהיטים של סטודיו 365 של עינב כהן
רהיטים של סטודיו 365 של עינב כהן
דומה לכיסא ברצלונה המפורסם. רהיטים של סטודיו 365
(צילום: שגיא צרויה)

8 צפייה בגלריה
רהיטים של סטודיו 365 של עינב כהן
רהיטים של סטודיו 365 של עינב כהן
ספה בסגנון מודרני
(צילום: שגיא צרויה)

השקה ביום גורלי ופנייה לצעירים

בני הזוג החליטו שהם הולכים על כל הקופה בכל הנוגע לחזון שלהם, גם בתקופה שבה יש עסקים שנסגרים ואחרים שחווים קשיים כלכליים ולוגיסטיים.
החלטתם לפתוח עסק בשנה של מלחמה. לא חששתם?
טויטו: "לקחנו סיכונים מכל כיוון, אבל אנחנו בלופ כבר חמש שנים, הרי לפני זה הייתה קורונה. כל פעם יש משהו אחר. שני ההורים שלי עצמאים, ואני מבין שזה כמו בבורסה. תמיד יהיה סיכון. פשוט נצמדנו למטרה שלנו".
כהן: "לאורך כל הדרך ראינו את המטרה וידענו שאנחנו לא מוותרים. הרגשנו שאנחנו עושים את הדבר הנכון לנו, ועד היום אנחנו עם פרפרים של התרגשות בבטן. היו לנו הרבה בלת"מים ועיכובים, בגלל המצב, והמחירים של המשלוחים קפצו. אבל לא פקפקנו לרגע ולא הסתכלנו לצדדים. יום הפתיחה של האתר היה היום שבו חיסלו את נסראללה. החלטנו לפתוח אותו למרות הכול, וכבר באותו יום קיבלנו הזמנות".
מי קהל היעד שלכם?
"צעירים בעיקר. תהיה לנו בהמשך כנראה חנות פופ-אפ, אבל עיקר הכובד יהיה באתר. יש הנחה שאנשים אוהבים להרגיש את הריהוט שהם קונים, אבל אני חושבת שלגבי הרבה אנשים כיום, בעיקר צעירים, זה לא בהכרח נכון. לדור הצעיר פחות קריטי להרגיש ויותר חשוב לא לבזבז זמן, וקנייה ברשת נוחה ומהירה יותר. זמן שווה כסף ואנרגיה. צעירים פחות רוצים להתחיל ללכת בין חנויות ולחפש פה כיסא, שם ספה. דווקא נוח להם לקנות אונליין גם ריהוט. אפילו שותפים בדירות שכורות כבר קנו באתר פינת עבודה שהיא גם קטנה ונוחה וגם פיין".
8 צפייה בגלריה
עינב כהן ובר טויטו
עינב כהן ובר טויטו
בר טויטו בעמדת העבודה שהשניים עיצבו. שילוב של גוון קרם וניקל
(צילום: WE ARE)

8 צפייה בגלריה
רהיטים של סטודיו 365 של עינב כהן
רהיטים של סטודיו 365 של עינב כהן
פניה לצעירים ברשתות החברתיות
(צילום: שגיא צרויה)

איך אתם משלבים בין הזוגיות לעסק? לא נוצרות בעיות?
"לפני כן הייתי אדון לעצמי ואף אחד לא היה איתי בבית. פתאום אני לא לבד, ולא תמיד זה פשוט שמישהו יודע בדיוק מה אני עושה ומתי אני נחה. אבל הסתגלנו מהר מאוד. אנחנו שילוב מנצח, משלימים ברמה מטורפת. שנינו חרוצים, רוצים להצליח ומאמינים בעצמנו. חלוקת העבודה בינינו ברורה, ואנחנו יודעים לעשות הפרדה. גם אם אנחנו מתווכחים, בסוף נתחבק".
את הבית החדש שלכם כבר ריהטתם?
“לא הספקנו. שמרנו לנו כמה דברים שאנחנו רוצים, אבל אנחנו לא מגיעים לזה. אנחנו כל הזמן במחסן. אם לא הייתה לנו כלבה, לא היינו מגיעים בכלל הביתה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button