הבית שלכם לעיצוב הבית. המטבחים של חברת MODY.

סגנון ייחודי, עיצוב איטלקי: קטגוריית המטבחים החדשה שאתם חייבים להכיר

חברת MODY ידועה בסטנדרט הגבוה שלה בכל תחומי העיצוב בהם היא עוסקת - ריצוף וחיפוי, כלים סניטריים, פרקט, אבן ושיש. עכשיו היא יוצאת עם קטגוריית מטבחים חדשה, שאסור לכם לפספס. כי כל בית מעוצב מתחיל בבית אחד

מוגש מטעם MODY
פורסם:
על איזה מטבח אתם חולמים? לבן מבריק, או בכלל חום כהה? אוהבים מתכת או עץ? אי גדול או מזווה רחב ידיים? לא משנה מהו הסגנון שלכם, תוכלו למצוא אותו אצל חברת MODY, שמשיקה קטגוריית מטבחים חדשה ומרשימה. חברת העיצוב לבית ממשיכה בקו האיכותי שלה עם עיצוב איטלקי בסטנדרט גבוה. אז מה תוכלו למצוא שם ולמה זאת הבחירה הנכונה עבורכם?

4 צפייה בגלריה
כל מה שרציתם במטבח שלכם(מטבחי STOSA)
כל מה שרציתם במטבח שלכם(מטבחי STOSA)
כל מה שרציתם במטבח שלכם (מטבחי STOSA, יח"צ חו"ל)

עוזרים לכם להגשים חלום

התאמה אישית
המטבח הוא החלל המרכזי בבית, וכולנו רוצים מטבח כזה שייראה יפה ואיכותי, ובמקביל גם יענה על כל הצרכים שלנו בבית. המטבח שלכם ילווה אתכם לאורך שנים, ולכן אתם צריכים לתכנן ולבחור אחד כזה שתהיו מרוצים ממנו, מכל הבחינות. נראות, איכות, מחיר ועוד. צוות המעצבים המוכשרים של MODY יעזרו לכם להתאים את המטבח לצרכים שלכם וכן למחיר המתאים לכם.
אולמות תצוגה חדשניים
אולמות התצוגה הם חוויה מרשימה בפני עצמה. כדי שתוכלו לבחור את המטבח הכי נכון עבורכם, היעזרו בחוויית הקנייה החדשנית MODY VISION, כדי לראות באופן וירטואלי את מטבח החלומות שלכם, בדיוק כפי שהוא ייראה. כבר לא צריך להשאיר הכל לידי הדמיון.

שקט נפשי
קניתם דירה חדשה? או שאולי אתם בכלל קבלנים? בוודאי יהיה לכם חשוב לשמוע ש-MODY היא החברה היחידה שמציגה לדיירים את מטבח הסטנדרט באולם התצוגה עצמו, וגם מאפשרת לבחור מבין מגוון רחב של אופציות למטבח הסטנדרט ולשדרוגים נוספים, והכל במחיר נגיש. מה שמעניק חוויה נוחה גם לדיירים וגם לקבלנים.

כל המוצרים במקום אחד
ONE STOP SHOP. אין צורך להתרוצץ בין חנויות שונות. תוכלו להזמין במקום גם מוצרים משלימים לעיצוב הבית שלכם, כך שלא יחסר לכם דבר ברצף התכנון, החל מריצוף וחיפוי, שיש, קרמיקה, כלים סניטריים ועד פרקט ומטבח. והכל בהיצע רחב של סגנונות. אז קדימה, למה אתם מחכים?
4 צפייה בגלריה
מגשימים לכם חלום (מטבחי STOSA)
מגשימים לכם חלום (מטבחי STOSA)
מגשימים לכם חלום (מטבחי STOSA, יח"צ חו"ל)

הכירו את חברת המטבחים החדשה - STOSA

מטבחי STOTA הם מטבחים בעיצוב איטלקי איכותי ברמה גבוהה, שלא קיים בעולמות הסטנדרט, וכולל מגוון רחב של דגמים ידיות וצבעים, הכל בהתאם לטרנדים העדכניים. המטבחים מיוצרים באיטליה, עמידים בפני רטיבות ועשויים מחומרי הגלם החזקים והמובילים בעולם, עכשיו נותר לכם רק לבוא ולהתרשם.
4 צפייה בגלריה
מטבחי MODY
מטבחי MODY
איכות בסטנדרט גבוה
(מטבחי STOSA, יח"צ חו"ל)

לתיאום פגישה: https://mody.co.il/mody-kitchen/
אולמות התצוגה של MODY:
בני ברק רחוב לח"י 31
ראשון לציון רחוב יצחק בן צבי 32 *המטבחים יוצגו בהמשך
השרון-נתניה רחוב המלאכה 22, א.ת פולג
חיפה רחוב הבונים 7, נשר
מישור אדומים מתחם ה- D-CITY
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button