עבודות של טראשיק, סטודיו Layout, נועה פיין, תומר נתנאל לוי, לילך גורפונג – אדריכלים

יריד צבע טרי אונליין: תומכים בעיצוב ישראלי וגם משדרגים את הבית

היריד הוא ה-מקום למצוא בו את דור האמנים והמעצבים של מחר. שם תוכלו לתמוך במוצרים כחול לבן ולשדרג את הבית עם פריטי עיצוב מקוריים של מעצבי החממה

מוגש מטעם רגבה
פורסם:
יריד צבע טרי הנחשב הוא ה-מקום למצוא בו את דור האמנים והמעצבים של מחר. השנה יושק היריד ב-28.10 במהדורה דיגיטלית מיוחדת. חברת רגבה נותנת חסות לחממת העיצוב החדשה של צבע טרי, וקוראת לכם לתמוך בעיצוב ישראלי כחול לבן, ולשדרג את הבית והמטבח עם פריטי עיצוב מקוריים של מעצבי החממה העצמאים.
כבר למעלה מעשור שצבע טרי, מהירידים המושקעים שנראו בארץ, מקדם ומעודד אמנות ועיצוב ישראליים. לצד הפרויקטים הקהילתיים ותערוכות האמנות האוצרותיות, גולת הכותרת של היריד מידי שנה היא חממת האמנים העצמאים הפופולרית, בה מתגלים מדי שנה האמנים הצעירים המבטיחים, וניתן לרכוש את יצירותיהם במחיר שווה לכל כיס.
יריד צבע טרי ה-12 במספר, מתקיים השנה בצל משבר הקורונה, והפגיעה האנושה שספג עולם התרבות והאמנות הישראלי. השנה יתקיים היריד באופן מקוון, בפלטפורמה דיגיטלית וחינמית, שתושק ביום רביעי, ה-28 באוקטובר. לאור המצב, נוספה ליריד השנה חממת עיצוב שתחשוף גם את הדור הבא של העיצוב הישראלי.
בין נותנות החסות ליריד היא חברת רגבה, ששמה לה למטרה לעודד את תרבות העיצוב בישראל, בייחוד בתקופה מאתגרת זו. רגבה מעניקה תמיכה לחממת העיצוב החדשה, עבודות המעצבים המציגים בה, צולמו באולם התצוגה של מטבחי רגבה בראשון לציון.
"שנת 2020 מביאה אתה אתגרים חדשים ולא פשוטים לכל תעשיית הכחול לבן, ולכן חשוב לנו יותר מתמיד לתמוך ולעודד את תחום האמנות והעיצוב הישראלים", אומר זאב בכר, מנכ"ל חברת מטבחי רגבה. "שיתוף הפעולה עם יריד צבע טרי נועד לחזק את הקשר בין המעצבים והאדריכלים איתם אנחנו עובדים, לבין האמנים הצעירים והמעצבים המבטיחים בישראל. אנחנו ברגבה לוקחים ברצינות רבה את תפקידנו כמובילים בהתפתחות תעשיית המטבחים והאמנות בישראל".
אז מה מחכה לכם ביריד השנה?
אספנו עבורכם את פריטי העיצוב והתאורה השווים, שתוכלו למצוא במהדורת האונליין המיוחדת של צבע טרי. עבודות העיצוב המקוריות והייחודיות של המעצבים, שישדרגו לכם את המטבח ואת פינת האוכל, יוצעו למכירה בחממת העיצוב של היריד החל מה-28.10.
כוס קידוש של מותג היודאיקה Ceremonials, פורצלן וציפוי זהב. מעצבת: שירה קרת
8 צפייה בגלריה
עיצוב מסחרי
עיצוב מסחרי
כוס קידוש של מותג היודאיקה Ceremonials, פורצלן וציפוי זהב. מעצבת: שירה קרת
לכל משפחה יהודית יש את כוס הקידוש שלה, ואת הדרך שלה לקיים את הטקס המסורתי. המעצבת שירה קרת, בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, לקחה את הרעיון הזה ועיצבה כוס קידוש ייחודי, שהוא טקס בפני עצמו. גביע הפורצלן מצופה הזהב הוא בעל מראה אלגנטי ועל זמני, והייחודיות שלו היא היכולת שלו להתפרק לשתי יחידות נפרדות.
במהדורת האונליין של צבע טרי אפשר למצוא פריטי יודאיקה נוספים של מותג Ceremonials בעיצובה של שירה קרת כגון מזוזות, חנוכיות וכוסות קידוש נוספות.
גוף תאורה מתוך קולקציית "בלום", כבישת עץ. עיצוב: קוזי סטודיו
8 צפייה בגלריה
עיצוב מסחרי
עיצוב מסחרי
עבודות של נחשון, אילה צור, טסלר מנדלוביץ, קוזי סטודיו, גיא גאנה, בר דוידוביץ, סטודיו אקסטרה וורג'ינה, רובינשטיין ליטל
(צילום: טל ניסים)
הפורניר עושה בשנים האחרונות קאמבק בעולם העיצוב והמטבחים, וקולקציית "בלום" של קוזי סטודיו (אופיר זנדני ויובל כרמל) בשיתוף חברת טכנולייט, לוקחת את החומר הסופר טרנדי הזה למחוזות חדשים ומפתיעים. ביריד תוצג הקולקציה החדשה, שמתאפיינת בשילוב של נגרות איכותית עם כבישות עץ מורכבות, שמותחות את גבולות החומר. העץ מקבל קימורים וקימוטים מעניינים, והוא נראה כמו טקסטיל בתנועה או חומר אורגני בהתהוות. התוצאה היא פריט ייחודי וסופר מודרני, עם נגיעות של כפריות עם קריצה.

כד "תגובה למקום", מגזרת נייר. מעצבת: ביאנקה ספריינס
8 צפייה בגלריה
עיצוב מסחרי
עיצוב מסחרי
עבודות של ביאנקה ספריינס, אסף וינברום, דניאל אלקיי
(צילום: טל ניסים)
למרות שאנחנו חיים בעולם דיגיטלי, הנייר הוא חומר שעדיין מלווה אותנו בחיי היומיום, בניירות העטיפה, בשלטי בחוצות, בנייר הטואלט ועוד. המעצבת הישראלית-הולנדית ביאנקה ספריינס מתמחה באמנות הנייר, ובשנים האחרונות פיתחה שפת נייר ייחודית, המתאפיינת בסידור אסתטי של פיסות נייר קרועות בשיטה ידנית. התוצאה היא כלי נוי עם קומפוזיציות שזורות ומורכבות בעלות אפקט ויזואלי מדהים.

מנורת קיר "באלאנס", שיש מלאכותי בעבודת יד. מעצבת: נעמה אגסי
8 צפייה בגלריה
עיצוב מסחרי
עיצוב מסחרי
עבודות של נועם דובר ומיכל צדרבאום, נעמה אגסי, Ceremonials
(צילום: טל ניסים)
"באלאנס" היא מנורת קיר עשויה בטכניקה של חיקוי אבן, שאותה פיתחה המעצבת נעמה אגסי, בוגרת תואר שני באקדמיה לעיצוב באיינדהובן שבהולנד. ניתן לכוון את הגובה של המנורה באמצעות משיכה של הכבל למעלה או למטה, וגם להשפיע על עוצמת האור. הכבל של מנורת הקיר הוא חלק מרכזי בעבודת העיצוב. מחלק סתמי של גוף התאורה, הפכה נעמה אגסי את הכבל לאלמנט פונקציונלי וחיוני.
במהדורת האונליין של צבע טרי תציג אגסי פריטי עיצוב נוספים מתוך הקולקציה "מלאכותי", כולם - כמו מנורת הקיר - עשויים בטכניקה ייחודית של חיקוי אבן, שאותה היא פיתחה בעקבות שיטה מסורתית שמקורה באיטליה.

קולקציית הכדים הפוסט כנענית, מתכת. עיצוב: fe סטודיו
8 צפייה בגלריה
עיצוב מסחרי
עיצוב מסחרי
קולקציית הכדים הפוסט כנענית, מתכת. עיצוב: fe סטודיו
קולקציית הכדים וכלי הקיבול של fe סטודיו (מיקי מן), נוצרה במיוחד עבור צבע טרי, והיא כוללת כלים שונים, שמשמשים אותנו ביומיום - צנצנת עוגיות, קערת פירות, כדי מים, שייקר וכדומה. במבט ראשון פריטים נראים כמו כלי חרס מקראיים, כאלו שהתגלו בחפירות ארכיאולוגיות, אבל למעשה מדובר בפריטי מתכת סופר מודרניים. הכלים נצבעו כולם בגווני אדמה, והם מתאפיינים במינימליזם ובניקיון עיצובי. גוף תאורה "מרחב", סריגה וחיתוך לייזר. מעצבת: נרקיס שרון טל Layout
נרקיס שרון טל, בוגרת המחלקה לטקסטיל בשנקר, מציגה ביריד סדרת עבודות בטכניקת סריגה חדשנית, שמשלבת בין עבודה במכונת סריגה ידנית לבין חומרים תעשייתיים קשיחים - כבל חשמל וחוט ניילון. הגיאומטריה העשירה בפרטים מעניקה לגוף התאורה נפח דו ממדי. המראה הסרוג והקליל של גוף התאורה בשילוב משחקי האור והצל שהוא יוצר, מקנים לכל חלל שבו הוא נמצא סטייל קסום עם אמירה מרעננת, אישית ומודרנית, ממש כמו תכשיט שתלוי בבית.
>> מהדורת האונליין המיוחדת של צבע טרי תושק ב-28 באוקטובר, ניתן להגיע אליה דרך קישור הזה
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button