בית האגדות של אביגיל אדם

אחוזות פאר ובקתות מהאגדות: הטיקטוקרים שחובבי עיצוב הבית חייבים להכיר

הרבה יותר מליפסינק: ממעצבת התכשיטים הישראלית שיצרה לעצמה בית מהאגדות ועד למדריך שילמד אתכם להפוך ספת בד לספת עור בפחות מ-20 דולר - אספנו את חשבונות הטיקטוק המעניינים ביותר בסצנת העיצוב וה-DIY של האפליקציה הסינית

פורסם:
ארבע שנים אחרי שהוקמה, הרשת החברתית טיקטוק היא כוח שאי אפשר להתכחש אליו. יותר ממיליארד המשתמשים באפליקציה הסינית יוצרים וצופים במגוון עצום של תכנים – החל במתכוני בישול, דרך סרטוני הליפסינק הפופולריים, ועד למדריכים ויומנים מצולמים. לצד כל אלה, פורחת סצנה מרשימה שכולה עיצוב הבית. בין שאתם מעוניינים לצפות בבתים מרשימים ומיוחדים, לקבל ממעצבים טיפים מעשיים, או להציץ לאחוזות הפאר של הסלבס – לפניכם חשבונות הטיקטוק שאתם חייבים להכיר.

בית מהאגדות

אם יש מי שזכתה לגור בבית החלומות שלה - זאת אביגיל אדם, מעצבת תכשיטים ישראלית שעברה לארצות הברית בעקבות האהבה. היא והיזם הקנדי טום זאקי ניהלו במשך שנתיים קשר חוצה יבשות, עד שלבסוף עברו להתגורר יחדיו בניו ג'רזי. בני הזוג (שניהם בני 40 כיום) ושלושת ילדיהם מתגוררים בבית שנראה כאילו נלקח מתוך אגדה של האחים גרים.
8 צפייה בגלריה
אביגיל אדם
אביגיל אדם
בית האגדות של אביגיל אדם
(מתוך חשבון הטיקטוק avigailadam1@)
בחשבון הטיקטוק של אדם תוכלו לקבל הצצה מעמיקה לבית האבן והעץ שלה, הממוקם בתוך יער קסום, מול נהר הדלאוור. בני הזוג, שעיצבו ושיפצו בעצמם את הבית, הכניסו לתוכו אלמנטים רבים של טבע: כמעט בכל פינה ישנה צמחייה שעוטפים את הקירות, ומחלונות הזכוכית הגדולים נשקף נוף מרהיב של היער. השולחנות עשויים מגזעי עץ שכמעט ולא עברו עיבוד, ואת הבית כולו מקשטים בתים לציפורים ועבודות אמנות עם ציורים של פיות.
8 צפייה בגלריה
בית האגדות של אביגיל אדם
בית האגדות של אביגיל אדם
מסע מופלא בבית מהאגדות: הטיקטוק של אביגיל אדם
(מתוך חשבון הטיקטוק avigailadam1@)
גולת הכותרת היא ככל הנראה חדר הילדים – קירות החדר נצבעו בטורקיז ועל התקרה צוירו שמיים עם עננים. סיבים אופטיים הנדלקים עם שלט נראים כמו כוכבים מנצנצים, ומהתקרה תלויים ענני בד. במרכז החדר ישנו סולם עץ המוביל לחדר משחקים שממוקם בעליית הגג. תחנת חובה למי שרוצה לשטוף את העיניים.

בקתת העץ הקסומה

בית קסום נוסף שמככב בטיקטוק, או יותר נכון בקתה, שייך לשרה אנדרווד וג'ייקוב וויצלינג. השניים בנו במו ידיהם אוסף של בקתות מהפנטות ביופיין הממוקמות ביער גשם שבאזור האוקיינוס השקט. אחת הבקתות, שזכתה לכינוי "בקתת היהלום" בשל צורת המשושה שלה, שואבת השראה מסיפורי אגדות. הקירות, התקרה, המשטחים והמדפים בבקתת היהלום בנויים כולם מעץ אשוח דגלאס. חלקה החיצוני עטוף בעץ ארז שנותר ממבנה ישן, וגג המתכת מכוסה טחב שנקטף מהיער.
8 צפייה בגלריה
הבקתות הקסומות של שרה אנדרווד
הבקתות הקסומות של שרה אנדרווד
כאלה עוד לא ראיתם: הבקתות הקסומות של שרה אנדרווד
(צילום מתוך חשבון הטיקטוק sara_underwood@)
גודלה של הבקתה הוא 8 מ"ר בלבד, אבל בזכות הקירות שמתרחבים בזווית של 30 מעלות עד גובה של 4 מטר, נוצר מקום למקומות ישיבה ולמדפים. המבנה כולל שתי קומות – בקומה הראשונה יש סלון ומטבח ובאמצעות סולם ניתן להגיע לקומה השנייה הכוללת חדר שינה שגודלו 6 מ"ר. מחוץ לבקתה ממוקמת מקלחת שטח שם בני הזוג נוהגים להתרחץ לצלילי קולות הציפורים. מלבד בקתת היהלום, תוכלו להתרשם בחשבון הטיקטוק של הזוג הפוטוגני להפליא מבקתת הטירה המורכבת משלושה כרכי עץ המחוברים זה לזה, עטופים ברעפים ועם גגות מכוסי אזוב המפוסלים בצורת משולש.

טיפים חכמים לעיצוב הבית

עם יותר מ-700 אלף עוקבים, גילה ליי מוכיחה שלא חייבים להיות שייכים לדור ה-Z כדי ליצור סרטוני טיקטוק נהדרים. מעצבת הפנים החליטה לפתוח את חשבון הטיקטוק שלה העונה לשם gillaleighhome.designs אחרי שבתה בת ה-20 הציעה לה לעשות זאת. ליי מציגה שלל טיפים שימושיים לעיצוב הבית המיועדים גם למעצבים מקצועיים וגם לקהל הרחב שרוצה לשדרג את הבית בתקציב נוח. בין היתר תוכלו ללמוד ממנה באיזה גובה יש לתלות וילונות, איך להפוך את חדר הרחצה לחדר הכי יפה בבית, ותקבלו ממנה שלל עצות לפתרונות אחסון.
8 צפייה בגלריה
לא רק דור Z
לא רק דור Z
לא רק דור Z: הטיקטוק של גילה ליי
(צילום מתוך חשבון הטיקטוק gillaleighhome.designs@ )

מלכת האקססוריז הביתיים

אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ואין ספק שהדבר נכון לגבי אקססוריז לבית שיכולים לשנות לחלוטין את החלל. בחשבון הטיקטוק taybeepboop תוכלו לקבל שפע של רעיונות מעוררי השראה ליצירת אקססוריז יוצאי דופן שלא תמצאו באף חנות. מאז ומתמיד הטיקטוקרית שעומדת מאחורי הפרופיל המצליח, טיילור "ביפבופ" בת ה-28, נהגה ליצור בעצמה אקססוריז לדירה הייחודית שלה בסן פרנסיסקו. בשנת 2021 היא החליטה לחלוק את האהבה שלה לפרויקטי DYI עם הגולשים, ומאז יותר ממיליון אנשים עוקבים אחרי הפריטים שהיא יוצרת בעצמה. הסגנון שלה שואב השראה מעולמות הפופ, עם נגיעה של וינטאג' משנות ה-70 וה-80 והרבה מאוד צבע ורוד.
8 צפייה בגלריה
האקססוריז שעושים את ההבדל
האקססוריז שעושים את ההבדל
האקססוריז שעושים את ההבדל: הטיקטוק של טיילור "ביפבופ"
(צילום מתוך חשבון הטיקטוק taybeepboop@)

הכל טמון בצבע

ואם כבר בצבעים עסקינן, אי אפשר שלא להזכיר את itsbridgittebitch, אחד מחשבונות הטיקטוק הכי צבעוניים שיש. חובבי המינימליזם שביניכם ככל הנראה לא יתחברו לפיד הצעקני, אבל כל מי שחובב צבעוניות נועזת, שובבה וכייפית, ישמח לעקוב. בגיל 22, ברידג'ט ליץ' סיימה את הקולג' יחד עם בן זוגה וויטני. שניהם התלבטו מה לעשות בחיים, והחליטו לשכור ואן ולצאת לטיול מחוף לחוף בארצות הברית. במהלך הטיול הם רכשו דירת Airbnb בעיר נאשוויל שבטנסי, ושינו את העיצוב שלה לחלוטין.
8 צפייה בגלריה
צבעוני טיקטוק
צבעוני טיקטוק
חלום צבעוני: הטיקטוק של ברידג'ט ליץ'
(צילום מתוך חשבון הטיקטוק itsbridgittebitch@)
מדירה חסרת מעוף, היא הפכה לדירת פאנקית ומגניבה עמוסה בפריטי רטרו, עם קירות ורודים, כדור דיסקו שמשתלשל מהתקרה, כורסאות בצורת כפות ידיים ענקיות ומנורת בדמות סוס קרוסלה. אנשים התאהבו בסגנון, ביקשו מהצמד לעצב עבורם את הבית והשאר היסטוריה. בני הזוג מצאו את הייעוד שלהם בחיים, והתוצאה היא שלל פרויקטים צבעוניים, מרהיבים ומעוררי השראה.

אחוזות הפאר המדהימות

כיצד נראה הבית של קריס ג'נר ומסי מבפנים? מה הבית הכי יקר בסין? ואיזה חדר סודי יש באחוזה ששוויה 50 מיליון דולר? בחשבון הטיקטוק mansiontok תוכלו לקבל הצצה לבתים של האנשים המפורסמים והעשירים ביותר בעולם. חשבון הטיקטוק, שמאחוריו עומד אדם פאריס, הבעלים של חברת ניהול הרשתות החברתיות Dapper Life.
8 צפייה בגלריה
אחוזות טיקטוק
אחוזות טיקטוק
תאמינו או לא: אחוזות הפאר בטיקטוק של אדם פאריס
(צילום מתוך חשבון הטיקטוק mansiontok@)
בזמן שהיה סטודנט בקולג', פתח פאריס חשבון טיקטוק פופולרי שאליו העלה תכנים הקשורים בספורט. חשבון הטיקטוק הזה הצליח כל כך, שהפך לחברה המשגשגת שבבעלותו כיום, שתחתיה קמו חשבונות טיקטוק נוספים, בהם גם Mansiontok. עבור רובנו המוחלט, האחוזות המככבות בחשבון הן בגדר פנטזיה בלבד, אבל לחלום (ולראות) אפשר לגמרי בחינם.

עשו זאת בעצמכם

אם אתם בעניין של DIY, ואוהבים להכין בעצמכם את האקססוריז הביתיים שלכם, כדאי שתעקבו אחרי lonefoxhome. מדי יום מפרסם האיש שמאחורי החשבון, דרו סקוט, סרטונים שבהם הוא מלמד את מיליון העוקבים שלו כיצד ליצור בעצמם פריטים שישדרגו את עיצוב הבית, והכל במחיר נגיש.
8 צפייה בגלריה
עשו זאת בעצמכם - בזול ובטיקטוק
עשו זאת בעצמכם - בזול ובטיקטוק
עשו זאת בעצמכם: הטיקטוק של דרו סקוט
(צילום מתוך חשבון הטיקטוק lonefoxhome@)
סגנון העיצוב של סקוט הוא אקלקטי, החל מפריטי וינטג' ועד לרהיטים מודרניים. בטיקטוק שלו תוכלו בין היתר לראות איך הוא גורם לברז מיושן להיראות כמו ברז של ארמון המלוכה בתוך דקות, כיצד הוא הופך שולחן פשוט של איקאה לפריט ייחודי בעזרת רשת ראטן, ואיך הוא הופך ספת בד לספת עור ב-20 דולר בלבד. כשרואים את סרטוני "הלפני" ו"אחרי" בניצוחו של סקוט, תחושת הסיפוק היא מענגת במיוחד.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button