הכל בסטייל: מקרר יין 1.50 מ’, תנור ומכונת קפה של ASKO

"בחרנו בנירוסטה כחומר מוביל המוקף על ידי עץ אלון בבהירות סקנדינבית"

לכבוד חגי תשרי יצאנו לבדוק עם מעצבי פנים מוכשרים, מה הטיפים שלהם ליצירת מטבח שווה, נעים ומאובזר, שיקפיץ לנו את החג. והפעם: עדי קליין, סטודיו דולו, על החשיבות בהבנה של צרכי המטבח

מוגש מטעם קבוצת ח.י
פורסם:
עדי קליין, מה החלק האהוב עלייך בתהליך העיצוב?
“באופן אישי אני הכי אוהבת למצוא את הפתרון התכנוני. בשפה המקצועית זה נקרא Space Planning - פתרון מדויק של העמדה שנותן מענה לפונקציונליות הנדרשת”.
יש לך טיפ מנצח לעיצוב המטבח?
“למד את הלקוח שלך - מי שהחלל הזה יהיה חלק יומיומי מהקיום שלו. אנחנו מבלים 90% מחיינו בתוך בניינים. העיצוב שלהם משפיע באופן משמעותי על איך שאנחנו מרגישים, על ה־ well being שלנו. בסופו של דבר עיצוב הוא כלי לשיפור האנושיות שלנו”.

2 צפייה בגלריה
עדי קליין, סטודיו דולו
עדי קליין, סטודיו דולו
עדי קליין, סטודיו דולו
(צילום: עדי הטמן)
תארי את תהליך העבודה במטבח שבתמונה. איך הגישה העיצובית שלך באה לידי ביטוי בו?
“היכרות מוקדמת עם הלקוח הקלה עלינו את עבודת העיצוב, שכן זה המטבח בסטודיו שלנו. לפני הכול הייתה חשובה לנו הפתיחות, תחושה לופטית שממשיכה את יופיו של עמק יזרעאל שנשקף מהחלונות. בחרנו להדגיש את מוצרי החשמל ובחרנו בנירוסטה כחומר מוביל המוקף על ידי עץ אלון בבהירות סקנדינבית. הסטודיו נפתח לפני שנה ומאז משפיע על ה־ well being שלנו ועל היצירה שלנו כל יום. בנוסף, אנחנו זוכים לארח בחלל המטבח, ומקרר היין של ASKO נפתח לעתים קרובות בהנאה רבה. במבט לאחור אני יכולה להגיד שכל ההחלטות שנלקחו עבור החלל הזה בזכות ההיכרות עם הצרכים שלנו היו מדויקות”.

פרטי קשר:
טלפון: 052-6775676 , 04-8287702 | אתר | פייסבוק | אינסטגרם

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button