מקלחת ממריצה של DORNBRACHT

עיצוב זורם

המרענן הרשמי של הקיץ הוא המקלחת – בעיצוב המתייחס לרוח שבמים, שואב השראה ממפלי הטבע ומשתמש בטכנולוגיה החדשנית ביותר כדי לפנק ולעטוף את הגוף והנפש

מוגש מטעם HeziBank
פורסם:
חם לכם? תעשו מקלחת. בדברי ימי הרחצה נחשבת האמבטיה לפינוק ולמותרות לעומת המקלחון הפונקציונלי שמטרתו ניקוי פיזי מהיר ויעיל ותו לא. די אם נעלה בזיכרוננו את אינספור הסצנות הקולנועיות שבהן נראית הגיבורה נכנסת לאמבט מהביל עם כוס יין ושוקעת לתוך זמן של פינוק אישי מרגיע.
עכשיו הגיע רגע המהפך. מקלחוני הדור החדש הם לא פחות מפינוק טהור ומושקע, החל מזרמי מים בכל צורה, עוצמה ועיצוב שתוכלו להעלות על דעתכם, וכלה בקירות מחופי אבן טבעית לא ממוינת, תאורה בעלת אפקט דקורטיבי-אמנותי וספסלי ישיבה המדמים אולמות רחצה של משפחת מלוכה מהעת העתיקה. כעת, כשהשרב המהביל מתדפק על דלתות גופנו, המקלחת היא המרענן הרשמי של הקיץ.

9 צפייה בגלריה
מקלחת חזי בנק
מקלחת חזי בנק
גם לרגליים מגיע
(צילום: DORNBRACHT)

הרוח שבמים
זרם המים במקלחת – מעבר לעובדה שהוא מאפשר לנו לנקות את הגוף בצורה המיטבית בזכות העובדה שהמים זורמים ומתחלפים ללא הרף ובכך שוטפים את הלכלוך ואת תאי העור המתים – הוא גם אמצעי יומיומי לעסות את שרירי הגוף בכלל ואת שרירי העורף והשכמות בפרט. אותם שרירים שאוצרים את המתח הרב ביותר ועבור אלה היושבים מול מחשב גם מועדים להתכווצויות. הדור החדש של ברזי המקלחת כולל כמה וכמה אפשרויות של זרמי מים המספקים אפקט של עיסוי לשרירי הגוף. מנגנוני הכוונון העדינים, עוצמת הזרימה האיכותית והשימוש בתורת הארגונומיה למקסום הנוחות בשימוש מספקים עיסוי שאינו רחוק ברמתו מעיסוי אנושי ובוודאי שמועיל לגוף ולנפש ברמה היומיומית.

9 צפייה בגלריה
מקלחת קטנה ספא חזי בנק
מקלחת קטנה ספא חזי בנק
מקלחת בדירה קטנה עם כל הפינוקים של ספא
(צילום: DORNBRACHT)
מנגנוני הכוונון העדינים, עוצמת הזרימה האיכותית והשימוש בתורת הארגונומיה למקסום הנוחות בשימוש מספקים עיסוי שאינו רחוק ברמתו מעיסוי אנושי
מעצבי המותג הגרמני Dornbracht, חברה המובילה בעיצוב ברזי יוקרה ועטורת פרסי עיצוב בינלאומיים, מגלמים במוצריהם את הרוח שבמים מתוך הבנה ואמונה בכוחם המרפא והמעצים של המים הזורמים.
כחלק מתפיסתם זו, משיקים מעצבי החברה ראשי מקלחת במגוון של צורות ואפיונים, במטרה לאפשר לכל אדם למצוא את האחד שעונה על טעמו ועל צרכיו ומעניק לו חוויה של פינוק ושחרור הגוף והנפש. לצד מערכות בקרה אלקטרוניות מהמשוכללות ביותר שקיימות, החוויה כמובן נוצרת מזרימת המים.
המקלחת שתשכיב אתכם
אחד החידושים העולמיים של "דורנברכט" הגרמנית הוא מערכת בעלת שישה ראשי מקלחת בטכנולוגיה חדשנית, המורכבים על שני משטחי שיש מאוזנים ומקבילים ונשלטים על ידי לוח שבעזרתו ניתן לכוונן את טמפרטורת המים, את עוצמתם ואת סוג זרם המים: תרפי, ממריץ או מפיג מתחים.

9 צפייה בגלריה
מקלחת אופקית חזי בנק
מקלחת אופקית חזי בנק
לעשות מקלחת אופקית בשכיבה על משטח Horizonatal Shower של DORNBRACHT
(צילום באדיבות HeziBank)
תפקידכם הוא לשכב בנינוחות על משטח השיש התחתון וליהנות מעיסוי מטהר הנעשה בידי המים, יסוד טבע עוצמתי וקדמון. מעצב המותג, Michael Sieger, מאמין בכוח המרפא שבמים ובתפקיד הברזים כערוץ ארכיטקטוני למיצוי עוצמתם.
תנוחת השכיבה מאפשרת לגוף רגיעה מוחלטת, מיקום ראשי המקלחת ואופן תכנות זרמי המים מכוונים במדויק להרפיית האזורים בגוף, ביניהם הגב העליון, הגב התחתון ואזורים נוספים הנתונים תחת לחץ יומיומי.
לששת ראשי המקלחת מצטרף ראש מקלחת ידני ומינימליסטי למראה, שצורתו כגליל מתכת כסופה, בעובי אצבע כף יד, ובעזרתו אפשר לנקות או לעסות כל אזור בגוף.

לששת ראשי המקלחת מצטרף ראש מקלחת ידני ומינימליסטי למראה, שצורתו כגליל מתכת כסופה בעובי אצבע כף יד ובעזרתו אפשר לנקות או לעסות כל אזור בגוף

הדור החדש של ברזי המקלחת מטמיע את הטכנולוגיה החדשנית העכשווית בחדרים הרטובים. עקרונות הפוטו-תרפיה נכנסים אל תוך המקלחת, וחדרי המקלחת הופכים להיכלי התרגעות באמצעות מגוון זרמי מים שמספקים אפקט של עיסוי לשרירי הגוף.

9 צפייה בגלריה
ראש מקלחת חזי בננק
ראש מקלחת חזי בננק
ראש מקלחת free standing של JEE-O
(צילום באדיבות HeziBank)

9 צפייה בגלריה
ברזים חזי בנק
ברזים חזי בנק
סגנון תעשייתי במקלחת של JEE-O
(צילום באדיבות HeziBank)
אפקט המפל
אופן זרימת המים במקלחון הביתי הוא, למעשה, מקבילה ממוכנת למפל שבטבע, כלומר נביעה של מים מנקודה גבוהה לנקודה נמוכה יותר, וכוח המשיכה יוצר את השילוב המנצח בין הרכות האולטימטיבית של המים לעוצמת נפילתם למטה. מכיוון שרחצה במפל בלב הטבע הוא חוויה משחררת ומענגת מאין כמוה, רבים מעוניינים לייצר אווירה דומה גם בסביבה הפנים-ביתית, וכך אפשר למצוא כיום אריחי קרמיקה המעניקים מראה טבעי לסביבת המקלחון.
9 צפייה בגלריה
תאורה במקלחת וזרמי מים
תאורה במקלחת וזרמי מים
תאורת אווירה מתחלפת עם מגוון זרמים משתנה
(צילום: ANTONIOLUPI)
את השילוש הקדוש של המים והחומר משלים, כמובן, האור. התאורה, שזוכה בשאר חדרי הבית למעמד של דקורציה שוות ערך לריהוט או לתמונות, מגיעה כעת גם לאזור המקלחת. גופי תאורה המשולבים בתוך הברז מעניקים נדבך נוסף לעיצוב בדמות צבעוניות מתחלפת בהתאם לעוצמת הזרם וטמפרטורת המים, כזה ההופך את סביבת המקלחון לייחודית, מפתיעה ואישית – יצירה שבמרכזה האדם עצמו, ברגעי הפינוק האישיים ביותר.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button