טובל באמבטיית שרף טבעי שקופה

ארמני עם המאני: אמבטיה שעולה 35 אלף שקל או חדר רחצה קומפלט במיליון שקל?

ביקור באולמות תצוגה המציעים כל מה שצריך לחדר הרחצה היוקרתי לא משאיר מקום לספק – יש מי שמשקיע בחלל רטוב אחד בבית סכום של דירה קטנה בפריפריה. אסף קמר יצא לבדוק מה מיוחד בברז מזהב אמיתי ומי קונה אותו

פורסם:
הקיץ החם בשיאו, כולם מזיעים, ומי שיכול מתקלח שלוש פעמים ביום. כדי ללמוד על אופנת חדרי הרחצה של אנשי האלפיון העליון, שבטח יכולים להרשות לעצמם גם יותר משלוש מקלחות ביום, יצאנו למסע מסקרן בין חדרי תצוגה יוקרתיים שהופכים כל חדר אמבטיה פרטי לספא אישי באווירת מלון מפואר. רק המחיר לא מפנק בכלל.
חדרי הרחצה של האלפיון העליון
(צילום: אסף קמר)

התחלנו את הסיור המסקרן באולם התצוגה היוקרתי של HeziBank בדן דיזיין סנטר בבני-ברק. ג'יימי הרננדורנה, סמנכ"ל שיווק HeziBank, מוביל אותנו לעולם נועז של אמבטיות מרהיבות בצבעים נועזים. "לדעתי זאת האמבטיה הכי יפה שלנו", הוא מצביע, "זו אמבטיה מטורפת מקריסטל מוד, שזה בעצם שרף טבעי שיוצר תחושה כאילו אתה יושב במים מרחפים. מדובר בסדרה שלמה של כיורים, אמבטיות ומשטחים, שמגיעים במגוון צבעים, כך שכל אחד יכול לבחור את הצבע שהוא אוהב. החומר הזה חדש לגמרי, שקוף, ואפשר לקבל אותו במאט או במבריק. עלות אמבטיה כזו היא כ-35,000 שקל".
המרקם החדשני של האמבטיה המעוצבת נעים למגע ושקוף כמו באגדה על נסיכות, וזה עשה לי חשק רציני לקפוץ פנימה ולהתרחץ, אולם מכיוון שמדובר באמבטיית תצוגה ללא מים, נאלצתי לכבוש את יצרי ורק לשבת בה, "על יבש". המשכתי בעקבות הרננדורנה הנמרץ לאזור התצוגה כדי ללטף ארונות מעוצבים ומראות קיר יפהפיות עם תאורה פנימית עדינה שהופכת את זמן הטיפוח האישי לחוויה הוליוודית נוצצת.
5 צפייה בגלריה
אולם התצוגה של חזי בנק
אולם התצוגה של חזי בנק
איפה ברז הזהב ב-6,000 שקל?
(צילום: ליאורה עופרי נחמיאס)

"אנחנו רואים כאן את העיצוב של אנטוניו לופי, אחד המעצבים הבולטים באיטליה. הארונות והמראות נבנים כמעט כמו נגרות פרטית, לפי מידות אישיות, וכל הצבעים והגימורים אפשריים. המראות מגיעות עם תאורה פנימית שמשדרת אווירה של ספא. הארון עם המראה שאתה רואה עולה כ-20,000 שקל. זה כמו להביא מאיטליה את הנגר הפרטי בקופסה", אומר הרננדורנה.
אחד הברזים המעוצבים מנצנץ לי בעיניים כי הוא בצבע זהב מחשמל והמגע שלו עדין ומפנק.
זה ברז מזהב אמיתי?
"כן", מחייך הרננדורנה, "זה ברז בציפוי זהב 23 קראט. אנחנו מדברים על גימור אמיתי, לא צבע. אם זה נראה כמו זהב, אז זה באמת זהב. אם זה נראה כמו פלטינה, אז זה באמת פלטינה. זה חומר שמחזיק מעמד לאורך זמן, לא מתחמצן, לא מתכלה, לא נשחק, ולא מתבלה. עלות הברז הזה היא כ-6,000 שקל".

"כל פריט הוא פסל קטן"

באופן מפתיע באזור התצוגה של ראשי המקלחת והטושים אני מבחין כי מישהו הציב כמה מנורות חשמל בטעות. הרננדורנה טוען שזאת לא טעות אלא מנורה שהיא גם ראש מקלחת מפנק במיוחד. "זה ראש טוש של חברת דורנברכט, מותג גרמני מפורסם, שמציע גם תאורה וגם ארבעה מצבי זרימה שונים", הוא מסביר. "מדובר על חוויה חושית בחדר הרחצה שמעניקה תחושה של ספא בבית. התאורה מתחברת לתאורה של החדר רחצה. אתם מדליקים ויש לכם תאורת אווירה שצובעת את חדר הרחצה באור נעים מאוד שמרגיע אחרי יום עבודה. חדר הרחצה הפך להיות מולטי-חושי. אנחנו רוצים לחוות חוויה בחדר הרחצה. עלות המערכת הזו היא כ-100,000 שקל".
התחנה הבאה שלנו היא חדרי רחצה מפוארים בעיצוב קלאסי ובאווירת סייברפאנק מדליקה. "הגענו לאזור האירופי הקלאסי עם חברת דבון דבון. החברה הזאת מתמחה בשחזור עיצובי הארמונות של אירופה הקלאסית עם ברזים, כיורים ומראות בעיצוב ויקטוריאני. הכול כאן בעבודת יד ובחומרים טבעיים, כמו הפסיפס מאבן טבעית. עלות ברז קלאסי יכולה לנוע בין 2,000 ל-20,000 שקל, תלוי בגימורים ובחומרים", מסביר הרננדורנה.
למרות שחדר התצוגה נמצא בבני-ברק שעל גדות הירקון, הפסיפס המהודר שעמדתי עליו, הטיס אותי בזיכרונות לבית מלון שווה ברומא שלגדות נהר הטיבר. "הרצפה היא פסיפס מאבן טבעית, בעבודת יד שבעצם מחקה את חוויית הביקור באיטליה. אנחנו רואים מראות מצוירות וקריסטלים מתקופה רומנטית שבה העשירים של אירופה היו נכנסים הביתה ולא היו להם דאגות", הוא מספר. "אלה מוצרים של המותג האיטלקי פנטיני, המתמחים בעיצובים ייחודיים וחדשניים. הברזים כאן עשויים בעבודת יד עם גימורים מפליז ומתכת, והכיורים משולבים בזכוכית צבעונית ובטכניקות מתקדמות. כל פריט הוא כמו פסל קטן. העלות של ברז כזה יכולה להגיע לכ-15,000 שקל, והכיורים – כ-25,000 שקל".
מי הם הלקוחות שמעוניינים בחדר רחצה יוקרתי בסגנון ויקטוריאני?
"הלקוחות שלנו הם אנשים שמעריכים עיצוב ואיכות ברמה הגבוהה ביותר. מדובר באנשים שמוכנים להשקיע בסניטציה יוקרתית לא רק בגלל הפונקציונליות, אלא גם כדי ליצור תחושה של יוקרה בביתם. הם מבינים שהשקעה במוצרים כאלה היא השקעה באיכות חיים ובחוויה יומיומית, ויש להם כמובן תקציב לזה".
5 צפייה בגלריה
אסף קמר באולם התצוגה של מודי
אסף קמר באולם התצוגה של מודי
חדר רחצה שלם יכול להגיע למיליון שקל
(צילום: עמוס אביב)

מערכת רחצה במיליון שקל

מדן דיזיין סנטר אני עובר את הכביש לצד השני של הרחוב, שבו נמצא אולם התצוגה החדש של חברת MODY. אילנית זבדה גושן, סמנכ"לית מכירות ברשת, לוקחת אותי לסיור קסום בעקבות האופנה העדכנית והטרנדים החדשים של חדרי האמבטיה של האלפיון העליון. היא קוראת לחדר התצוגה – חלום רטוב בצבעים נועזים. מדובר במגוון עצום של ברזים מעוצבים בצבעים ובטקסטורות באווירת קרנבל שיכולה להזכיר חנות ממתקים.
"אני רוצה להראות לך מגוון רחב של מותגים שנותנים ללקוחות שלנו את החוויה היוקרתית והחוויה המלונאית בחדרי הרחצה שלהם, כמו Gessi, אחד המותגים היוקרתיים ביותר בעולם, המתמחה בייצור ברזים בעבודת יד. הברזים שלהם מעניקים חוויה של וולנס ולייף סטייל, עם מגוון רחב של גוונים. הם מאפשרים ללקוח לבחור את הברז המושלם לפי אישיותו. הלקוח שלנו רוצה להרגיש בבית את החוויה של החופשה שלו. הוא היה בחופשה, הרגיש טוב מאוד, הוא מגיע הביתה והוא יכול לבחור את הברזים בדיוק כמו שחווה במלון הכי מפואר שיש. יש ברזים בגוונים של עולמות הג'ונגל, ויש ברזים בגוונים רומנטיים ואורבניים יותר. בקולקציית Origini יש ברזים במחיר התחלתי של כ-3,000 שקל, ומערכת שלמה לחדר רחצה יכולה להגיע גם לכמה עשרות אלפי שקלים".
אחד הברזים היפים מזכיר לי תפאורה של סצנה מסרט בדיוני עתיק "עשרים אלף מייל מתחת למים" עם קפטן נמו והצוללת אטלנטיס. יש עליו חוגה ויקטוריאנית עם מספרים ממש כמו בצוללת העתיקה. גושן טוענת כי מדובר בתרמוסטט מדויק למקלחת מפנקת מהאגדות.
"זה אינטרפוץ תרמוסטטי שמאפשר לשלוט בטמפרטורת המים ולבחור יציאות מים מגוונות כמו מפל, מתזים, ראש טוש ועוד. כל החוויה יכולה לעלות גם 30-20 אלף שקל, והיו לנו אפילו לקוחות שקנו מערכות לחדרי רחצה במיליון שקל. אלה חדרי רחצה יוקרתיים עם כמות גבוהה של יציאות מים. אנחנו מדברים על מים שיכולים לצאת בצורה של מפל, מתזים, ג'טים, ראש טוש – ומהשפופרת אפשר לשלוט בטמפרטורה ביציאות השונות".
כמה יציאות של מים צריך הבן אדם?
"כמה שהוא רוצה", היא צוחקת. "יש לנו גם את Fantini, מותג איטלקי יוקרתי שמתמחה בברזים ייחודיים בעיצוב חדשני ומתקדם. הברזים של פנטיני מגיעים עם גימורים מפליז ומתכת ומשולבים בזכוכית צבעונית. מחירי הברזים מתחילים בכ-15,000 שקל, והכיורים יכולים לעלות כ-25,000 שקל".
5 צפייה בגלריה
אולם התצוגה של מודי
אולם התצוגה של מודי
ורסצ'ה קומפלט בחדר הרחצה. מ-1,000 שקל לאריח בודד
(צילום: אסף קמר)
5 צפייה בגלריה
ראש טוש שחלל של מודי
ראש טוש שחלל של מודי
ראש טוש מפנק עבור לקוחות שמחפשים את "הטופ שבטופ"
(צילום: אסף קמר)

בתצוגה מהודרת של חדר אמבטיה יפהפה ובסגנון איטלקי מצביעה גושן על רצפת הפסיפס הזוהרת ועל הלוגו המפורסם בעל ראש המדוזה של מותג-העל ורסצ'ה. "ורסצ'ה הוא אחד המותגים היוקרתיים ביותר שאנחנו מציעים", היא אומרת, "מדובר בקולקציה שמביאה את עולמות האופנה והעיצוב המובילים לתוך חלל הרחצה. כל פריט הוא אמנות בפני עצמה. הקולקציה כוללת ברזים, כיורים, אריחים ואביזרים משלימים בעיצובים יוצאי דופן. הברזים מצופים בזהב, והכיורים עם עיטורים מזהב ואבן טבעית. כל הפריטים ייחודיים ויוצרים אווירה של יוקרה אמיתית".
וכמה עולה תענוג כזה?
"המחירים מתחילים בכ-20,000 שקל לברז מצופה זהב. כיורים מעוצבים יכולים להגיע ל-40,000 שקל. אריחים בעיצוב ורסצ'ה נעים בין 1,000 ל-3,000 שקל לאריח, תלוי בגודל ובעיצוב. זו קולקציה שמיועדת לאנשים שמחפשים את הטופ של הטופ".
אנשים קונים הכול ממותג אחד או משלבים?
"יש לנו לקוחות שבחרו לשלב פריטים מקולקציות שונות כדי ליצור חלל ייחודי ומותאם אישית. לדוגמה, חדר רחצה שכולל ברזים של פנטיני, כיורים של ורסצ'ה ואביזרי נוי של מותגים כמו Villeroy & Boch. השילוב הזה יוצר חוויית רחצה שאין שנייה לה. היה לנו פרויקט שבו הלקוח השקיע כמיליון שקל בחדר הרחצה שלו. הוא בחר לשלב ברזים של ורסצ'ה, כיורים ואביזרים של פנטיני וחיפויים מיוחדים מאיטליה. התוצאה הייתה מדהימה, והלקוח קיבל חדר רחצה שמשדר יוקרה בכל פרט ופרט".
ויש גם סוללה שלמה של אסלות חכמות שמחממות, מנקות, מייבשות ומפנקות, אבל נשאיר משהו לפעם הבאה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button