הבית החכם של סומפי. פתרונות לכל פתח והצללה

העתיד כבר כאן: כל החידושים בעיצוב הבית החכם

הבית של שנת 2022 חכם מאי פעם - היום אפשר בקלות להפוך כל מוצר לחכם, אפילו את הווילונות, הסוככים והשערים. צפו בכתבה

מוגש מטעם חברת סומפי
פורסם:

סומפי, חדשנות בווילונות, סוככים ושערים
(צילום: אורי דוידוביץ; כתבת: ניצן כהן)

לסגור ולפתוח את התריסים מרחוק כשאתם לא בבית, להסיט את הווילונות באופן אוטומטי כל בוקר בשעה 7, לקבל הצללה מושלמת במרפסת בשעות הצהריים בלחיצת כפתור, ולפתוח את דלת הכניסה מחדר העבודה – הבית של שנת 2022 חכם יותר מאי פעם, והיום אפשר בקלות להפוך כל מוצר לחכם, אפילו את הווילונות!
אבל איך גורמים לכל המוצרים בבית לדבר באותה "שפה" ולשלוט בכולם בנוחות וביעילות? סומפי, המותג הצרפתי הוותיק, מחלוצי תחום האוטומציה הביתית, מספק פתרונות חדשניים לפתחי הבית החשמליים ולחיבור טבעי ופשוט לבית החכם.
יצאנו לפגוש את המעצבת שגית בר-חן וגדעון פינגל, מנהל ההדרכה בחברת סומפי, שהציגו לנו את כל המוצרים והחידושים בתחום עיצוב הבית החכם. צפו בכתבה בראש העמוד.
התריס הוונציאני החיצוני הוא פתרון לחלונות שפונים לכיוון דרום מערב ומקבלים שמש ישירה בשעות הצהריים. "התריס הוונציאני מחליף את התריס והוא מתאים במיוחד למטבחים. הוא מאוד פונקציונלי מבחינת ניקיון ומאוד אסתטי", אומרת שגית בר-חן. צפו כיצד נראה תריס ונציאני חיצוני.

1 צפייה בגלריה
הבית החכם של סומפי. פתרונות לכל פתח
הבית החכם של סומפי. פתרונות לכל פתח
הבית החכם של סומפי. פתרונות לכל פתח והצללה
(צילום: סומפי)

עוד חידוש מבית סומפי הוא מנוע הסוללה המובנית שאינו מצריך הכנה מראש לחשמל. "מדובר בפתרון חדשני בתחום וילונות ההסטה והגלילה", אומר גדעון פינגל. "המנוע שקט מאוד ובשלט יש אפשרות להפעיל כמה מנועים יחד".
וילונות ההסטה הם המוצר הפופולרי ביותר בתחום ההצללה בבית, מציינת בר-חן. "ווילון ההסטה עוזר לייצר מראה מודרני, הוא נותן תחושה של חום. בסומפי ניתן למנע את הווילון. זה פרקטי מאוד לבתים עם תקרות גבוהות".
אחד החידושים בווילונות הסטה ממונעים מבית סומפי הוא טכנולוגיית הטאץ' מושן (Touch Motion). "על ידי משיכה קלה, הווילון נפתח לבד בקלות. זה מאוד פרקטי ומתאים גם לקהל הדתי, ניתן לבטל את הפעולה הזו בשבת".
עוד מוצר חדשני ממונע הוא חלון הקיפ (חלון אוורור). "זה חלון שנמצא בבתים עם תקרות גבוהות או בעליות גג ומשמש לאוורור. כיוון שאלו חלונות גבוהים שלא ניתן להגיע אליהם ברוב הפעמים, מינוע החלונות האלו הוא מאוד פרקטי", אומרת בר-חן.
גם להצללת החצר והמרפסת ניתן למצוא בסומפי פתרונות חשמליים חדשניים. סוכך המסך (זיפ) הוא מוצר אלגנטי המשמש לסגירה של המרפסת והחצר מפני מזג האוויר ולקבלת פרטיות מרבית. גם את סוככי המסך ניתן למנע ולחבר לבית החכם.
"בסומפי ניתן להתקין חיישן ששומר על אורך החיים של הסוכך", מסביר פינגל. "החיישן מזהה ומרתיע על מכשולים וגם נסגר אוטומטית במצבים של מזג אוויר סוער כמו רוחות עזות". כך נראה סוכך זיפ ממונע, צפו בכתבה בראש העמוד

"אני בתור מעצבת מוצאת בסומפי הרבה פתרונות גם בתחום העיצובי וגם בתחום הפונקציונלי. הם עונים על הרבה צרכים שאני מחפשת". מסכמת בר-חן. "לי יש ראש שקט בתור מעצבת וללקוח יש אחריות ושירות לשנים רבות".
"הייחודיות של סומפי היא קודם כל פשטות השימוש והעלות, שהיא לא גבוהה ביחס לבתים חכמים אחרים", מוסיף גדעון פינגל. "המכשירים מתחברים לראוטר בבית, ניתן לחבר אותם בשלב ההתחלתי של השיפוץ וגם בשלב מתקדם".
לפרטים נוספים על הפתרונות החדשניים של סומפי לבית החכם >>somfy.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button