סימה ביטון. שפית, פשניסטה וגם מקרצפת להנאתה

ניקיון בדקה ה-90: הטיפים של משפיענית הרשת סימה ביטון ("המקרצפת") לראש השנה

סלסילה למפתחות של האורחים, לא לוותר על ניקוי חלונות, לעבוד עם רשימה צמודה ולא לשכוח לחטא את הפח ולתרום לאחרים - כוהנת הבישול והניקיון מעניקה טיפים מבריקים רגע לפני החג. צפו בריאיון

פורסם:
"ראש השנה זה מיני פסח", אומרת סימה ביטון, שפית ואושיית רשת הידועה בטיפים שלה לניקיון תחת השם "המקרצפת". "קודם כל, כל חג הוא חגיגה, והוא הזדמנות בשביל לארגן את הבית, לסדר את הבית, לתת תחושה טובה ונעימה, במיוחד בימים האלו שהבית זה המפלט שלנו, המקום הבטוח, המקום השקט, מקום שבו אנחנו מתנתקים וכל מה שקורה בחוץ, אין כמו חג טוב כדי לתת לבית הרגשה של סדר, ניקיון, זה פשוט חלק מהחוויה של החג.
ריאיון אולפן עם סימה ביטון
(צילום: ירון ברנר)

ביטון מנדבת כמה טיפים של הרגע האחרון: "ביומיים האלה רק ניתן טיפים, תארגנו לעצמכם את ההכנות של הבישול ושולחן החג, שיהיו מספיק כלים, מספיק כפות הגשה. יש לי גם מתכונים, לא רק טיפים לניקיון, תבחרו את המפה, את הכלים, את הקישוטים שלכם, הכול מראש ותעבדו לפי רשימות. תכינו סלסלה קטנה לכל החפצים שהאורחים מגיעים איתם ואז מתחילים לזרוק לכם אותם בכל הבית. שיהיה נעים וכיף, ואל תשכחו שתעשו את הכול בכיף, בלי לחץ. הרגשה נעימה, וליהנות מהתהליך של הניקיון והאירוח, זה כיף גדול. אז שלא נשכח".

לסיום היא מוסיפה: "שנה טובה ולא נשכח שעד שכולם לא שבים אנחנו לא שווים. זה לא יהיה חג מלא בלעדיהם, אז שנה טובה. בשורות טובות".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button