עיריית תל אביב-יפו השיקה השבוע פודקאסט חדש בשם "התושב", ובכך מצטרפת לטרנד העולמי שמובילות ערים גדולות ברחבי העולם כדוגמת ברלין, אלברטה, ניו יורק וערים נוספות ברחבי ארה"ב בחיבור בין התושבים לעירייה דרך האוזניים.
"אנשים חושבים שעירייה זה דבר מאוד אפור, אבל בסופו של דבר עבודת העירייה משפיעה על חיי היום יום של כולנו", מסבירה שני לוי (31), רכזת השיווק ביחידת הצעירים בעיריית תל אביב–יפו. "בפעם הראשונה בישראל שלטון מקומי מדבר עם התושבים בצורה שקופה וקלילה".
הפודקאסט אכן קליל ומונגש לכל מאזין בזכות עריכה נהדרת והתכתבות יפה של המגישים עם המרואיינים וקטעי המעבר הכתובים. מתוך שלושה פרקים שהושקו, שניים עוסקים בנושא המטריד כל צעיר תל אביבי – מחירי השכירות והדיור, באופן שמאוד מזמין דיון. אגב, בזכות הפודקאסט גיליתי שקיים חוק שכירות הוגנת בישראל כבר מ-1970 (תודו שלא ידעתם).
פרק נוסף עוסק בתכנון, המקורי יש לציין, של פארק המסילה. בהמשך, מבטיחה לוי, יעסוק הפודקאסט בחיבור ההיסטורי בין תל אביב ויפו, וגם במטרד הכי גדול בעיר בעשרות השנים האחרונות: עצי הפיקוס.
מה מוביל עירייה לפתוח פודקאסט? "תל אביב היא עיר עם ריכוז הצעירים הגבוה ביותר בישראל. אמרנו לעצמנו: המידע אמנם קיים באינטרנט, אבל מי קורא? בואו ננסה להנגיש דרך האוזניים. באנו כצעירים תמימים עם שאלות מהותיות על החיים בעיר היקרה בעולם, כשהמטרה להבין איפה העירייה נכנסת ואיפה לא נכנסת. למדנו שהעירייה היא לא תמיד הבעיה. אני חושבת שזאת הזדמנות של התושבים לצאת מהבועה ולהבין שגם תל אביב היא קהילה".
1 צפייה בגלריה
פודקאסט התושב
פודקאסט התושב
פודקאסט התושב
(דוברות עיריית תל אביב-יפו)
מספר פרקים: עד כה 3
אורך פרק: 30-35 דקות
שפה: עברית
הפקה: שמע יצירות סאונד; מזא"ה 9 – בית הצעירים של ת"א-יפו
למי מיועד: חובבי 'התדר' ויושבי כיכר דיזנגוף
בשורה התחתונה: סחטיין על תל אביב

המלצות נוספות: מותו של שר התורה, העולם שאחרי הקורונה, ומה אנחנו יודעים על התנוחות שלנו

חייו ומותו של שר התורה | הכותרת
לפני שבוע בדיוק הלך לעולמו הרב חיים קניבסקי ז"ל, שהיה לדמות המשמעותית ביותר ברחוב החרדי בשנים האחרונות. בבוקר יום הלוויה סיפר כתבנו לענייני חרדים קובי נחשוני על חייו ומותו של הרב שבכלל לא רצה להנהיג, ובשנים האחרונות דובר על כך שנוצל על ידי מקורביו.

אפקט הקורונה: טלוויזיה וקולנוע | מגזין הכותרת
שנתיים בדיוק לאחר שנסגרנו בבתים בעקבות נגיף מסתורי מסין, הטלוויזיה הפכה למפלט של כולנו. ימי הסגרים כבר מאחורינו (טפו טפו טפו), אך הטלוויזיה יחד עם הקולנוע, השתנתה מהקצה אל הקצה. בפרק השני בסדרת הכתבות 'העולם שאחרי הקורונה' מעין רודה יצאה לבדוק מה קורה היום מאחורי המסך.

הקשר בין דוגי-סטייל לתת המודע | סקס אפיל
הגוף שלנו מדבר כל הזמן וללא הפסקה, גם כשאנחנו בחדר המיטות. למעשה, שפת הגוף שלנו תופסת כ–90 אחוזים מהתקשורת שלנו, והיא באה לידי ביטוי בתת המודע, ותנוחות הגוף. לורי שטטמאור בחנה ביחד עם מעיין בשן, מומחית ופרשנית שפת גוף, מה תנוחות הסקס האהובות עלינו מספרות עלינו לצד השני, למה דוגי-סטייל היא אחת התנוחות הכי עוצמתיות שיש ועוד שאלות נוספות שחשוב לדעת כדי לחזק את מערכת היחסים שלכם

הצטרפו לקהילת 'פודקאסט להמונים' בפייסבוק, וכמובן אל תחמיצו את הפרקים החדשים של אבק פיות, האמת היא וריפרש