פיגוע התרחש אחר הצהריים בעיר העתיקה בירושלים: שני שוטרים נפצעו בינוני מדקירות, המחבל חוסל.
הפרקליטות החליטה לא לערער: משה איבגי ישתחרר מהכלא עוד שבוע.
נציבת שב"ס העידה היום בוועדת בריחת האסירים: "קצינים הכפישו אותי כאן כדי לנקום בי".
שב"חים עובדים כשליחים בוולט: "בחיים לא הרווחתי כל-כך הרבה כסף".
דם, בעיטות ואלימות יוצאת דופן בקניון רמת אביב: תיעוד מקטטה חריגה.
תיעוד הקטטה

לא יושג פתרון אבל מנסים ליצור מסדרון הומניטרי

לאחר אי הצלחת שני המפגשים הקודמים, בבלארוס החל אחר הצהריים סבב השיחות השלישי בין משלחות המשא ומתן מרוסיה ואוקראינה. למרות שברור שלא יושג פתרון כולל למחלוקות שהובילו את פוטין להכריז על פלישה לאוקראינה, התקווה היא לפחות לגבש בהן הבנות שיאפשרו פינוי של אזרחים מאזורי הקרבות ויצירת מסדרונות הומניטריים.
המשא ומתן מתקיים כשבשטח נמשכת הלחימה: לפנות ערב דיווחו שירותי החירום של אזור קייב כי לפחות 13 אזרחים הרוגים חולצו מהריסות מאפייה תעשייתית שהופצצה מהאוויר במקריב, שבפרברים המערביים של הבירה. לפי הדיווח, עוד חמישה בני אדם חולצו בחיים, ולפני ההפצצה היו במקום כ-30 איש.
באירפין שבפרברי קייב, שהותקפה אתמול באש פגזים קטלנית של הצבא הרוסי, דיווחו הרשויות כי פינוי כ-1,000 אזרחים דווקא הצליח והם עזבו אותה בלי שנורתה עליהם אש. עם זאת, ראש העיר דיווח כי לאחר מכן התחדשו ההפגזות. לדברי הרשויות באירפין, שבה יש בימי שגרה כ-60 אלף תושבים, הכוחות הרוסיים שולטים כעת בכ-30% מהעיר, אולם שאר שטחה נמצא עדיין תחת שליטה אוקראינית.
משרד החוץ של אוקראינה מסר אחר הצהריים כי הצבא הרוסי ממשיך לירות טילים ופגזים על ערים אוקראיניות, וכי הירי הזה מונע פינוי של אזרחים מקייב, מריופול, סומי, חרקוב, וולנוובאחה ומיקולאייב, ומונע גם העברת סיוע במזון ובתרופות למקומות אלה.

1 צפייה בגלריה
מגיבים ראשונים עובדים ב זירה ל אחר ש טיל פגע ב בניין בתוך ה פלישה ה רוסית ל אוקראינה ב נמל ה תעופה ה בינלאומי ה אברישיבקה ויניציה, בוויניצה אוקראינה משבר מלחמה רוסיה אוקראינה
מגיבים ראשונים עובדים ב זירה ל אחר ש טיל פגע ב בניין בתוך ה פלישה ה רוסית ל אוקראינה ב נמל ה תעופה ה בינלאומי ה אברישיבקה ויניציה, בוויניצה אוקראינה משבר מלחמה רוסיה אוקראינה
(צילום: State Emergency Service of Ukraine/Handout via REUTERS)


אדיר ינקו מדווח מגבול פולין אוקראינה
(צילום: ניצן דרור, נויל האריס)

לקריאה נוספת



מחר יצוין ברחבי העולם יום האישה הבינלאומי וכמובן גם בישראל.
הקרב על חאן אל-אחמר במישור אדומים יגיע לעוד נקודת קצה, אלא אם המדינה תבקש דחייה נוספת, בפעם השישית, במתן תשובתה לבג"ץ.
המשך משפט תיקי האלפים של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.
מחר שוב יתחמם. בשעות הלילה וברביעי ייעשה מעונן וייתכן גשם. בחמישי יתקרר עוד וגשם יירד מדי פעם. בשישי יהיה קר עם סיכוי לשלג בחרמון. בשבת יהיה קריר וככל הנראה ללא גשם.
מספר המתחסנים במנת החיסון הראשונה ממשיך להיות נמוך גם החודש ובשבת האחרונה נרשם שיא שלישי – כשאדם אחד בלבד קיבל את החיסון הראשון נגד קורונה.
מנתוני משרד הבריאות עולה כי בששת הימים הראשונים של החודש קיבלו 477 ישראלים את מנת החיסון הראשונה, כלומר ממוצע של פחות מ-80 מדי יום. לשם השוואה בשבעת הימים האחרונים של חודש פברואר קיבלו את החיסון 685 בני אדם – כלומר כ-98 מדי יום.
בתחילת השנה היו כמה ימים שבהם יותר מ-10,000 ישראלים קיבלו את מנת החיסון הראשון ביממה, אך המספר ירד באופן חד – בין היתר בשל הצמצום המשמעותי של התו הירוק.
אברהם הירשזון. הירשזון, שר האוצר לשעבר ששימש גם כשר התיירות ושר התקשורת בממשלות אולמרט ושרון, הלך לעולמו בגיל 81. הוא יזם את מצעד החיים ועמד בראש הוועדה להשבת הרכוש היהודי שנגזל בשואה. ב-2009 הורשע הירשזון בגניבת 2.3 מיליון שקלים מכספי הסתדרות העובדים הלאומית ונשלח ל-5 שנים בכלא.
חוקרים יערכו CT למומיה מוזרה עם פנים וזנב.
מבזק חדשות טובות
(צילום: נויל האריס)
בסבוסה די. רשות המיסים החרימה את האאודי של "שריף ילד הפלא הדרוזי".
תושבי הכפר הערבי רג'ר, שגבול ישראל-לבנון עובר ממש בתוכו, חיו במשך עשרות שנים בבידוד. עכשיו מנסים בכפר להיפתח לתיירות.
מי לא שאל את עצמו מה עושים עם דלעת? 10 הצעות למתכונים שווים במיוחד.