20 דקות של מסע הרג הבוקר באריאל

מוחמד מוראד סאמי סוף, בן 18 מכפר חארס, הגיע הבוקר סביב השעה 9 לאזור התעשייה באריאל, אליו היה לו אישור עבודה. בכניסה דקר את המאבטח ופצע אותו כשהמאבטח השני בעמדה ירה באוויר בלבד ולא עצר את פעולתו אלא טיפל בחברו הפצוע.
מייד לאחר מכן המחבל רץ 70 מטר לתחנת דלק סמוכה בה דקר למוות שני אזרחים. מתחנת הדלק, לקח המחבל בכוח תוך פציעת הנהג רכב מסוג ברלינגו, ועלה על כביש 5 מתוך כוונה לבצע פיגוע דריסה. עם המכונית הוא פגע בשולי הכביש באזרח והרג אותו.
לאחר מכן יצא מהרכב, דקר עובר אורח ופצע אותו קשה. אזרח הבחין במתרחש ויצא לסייע לגבר שנדרס. המחבל חטף את המכונית של האזרח שעצר לסייע, ונסע עם רכבו, ב.מ.וו. כשהבחין בחיילים נסע נגד כיוון התנועה והתנגש במספר כלי רכב. הוא ניסנ לברוח בריצה וחוסל בירי חיילים ואזרחים.
כתבנו בשטחים, אלישע בן קימון, מוסיף כי "בתקופה האחרונה התרחשו מספר פיגועי בודדים ברחבי יהודה ושומרון. אלו אותם פיגועים מהם הכי חוששים במערכת הביטחון משום שאין דרך מודיעינית לסכל אותם. בשב"כ ובצה"ל מגבשים ארגז כלים להתמודד עם פיגועי הבודדים בהם איתור וניטור של פלסטינים ברשתות החברתיות, ובנוסף חידוד והגברת הדריכות בקרב אנשי האבטחה וחיילים שנמצאים על הצירים וכניסות ליישובים".

1 צפייה בגלריה
המחבל מוחמד מוראד סאמי
המחבל מוחמד מוראד סאמי
(צילום: יריב כץ)

לקריאה נוספת

סיפורי היום

האמת היא שכבר התרגלנו. בפעם החמישית תוך 3.5 שנים, כנסת חדשה - ה-25 במספר, יצאה לדרך. הנשיא הרצוג אמר לחברי הכנסת בהשבעה: "עליכם להיגמל מהתמכרות לעימותים".
לפיד: "חיילי צה"ל לא ייחקרו בידי ה-FBI, העברנו מחאה חריפה לאמריקנים".
כתשע שנים לאחר שנסגר תיק "משחקי חברה" כנגד הזמר אייל גולן מחוסר ראיות, החל הבוקר עימות בין הזמר לבין שתי המתלוננות נגדו, ט' ו-נ', במשרדי היחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב. הזמר הגיע למקום דרך כניסה אחורית במקום דרך השער הראשי, שם היו מפגינות רבות. במקביל, מקורבי הזמר שלחו חבר של גולן שדומה לו לכניסה לתחנה. גולן אמר לאחר מכן: "ט' ונ' חשבו שאבהל, אסחט ואשלם להן כסף".
מחקר בינלאומי חדש מגלה כי חלה ירידה של 52% בספירת הזרע של גברים תוך 50 שנה.
וחברת התעופה הקפריסאית טוס איירווייז תפעיל במהלך המונדיאל שש טיסות הלוך ושוב מנתב"ג לדוחא.

התחזית

הגשם צפוי להתחזק מחר לפנות בוקר. לאחר מכן יירד גשם לפרקים מהצפון ועד הנגב. ביום חמישי הגשם ימשיך לרדת, מדי פעם בצפון ובחוף, בעיקר עד שעות אחר הצהריים.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

בעבר אחוז גבוה מאוד של מאומתים לקורונה היו בני 20 ומעלה, אך מנתונים עדכניים של משרד הבריאות המתייחסים לתקופה שבין 16 באוקטובר להיום עולה כי רק 11.2% מהמאומתים לנגיף באותה תקופה היו בני פחות מ-20.
מנגד, שיעור המאומתים גבוה מאוד בגילים 60 עד 79 ומנתוני משרד הבריאות עולה כי ב-30 הימים האחרונים 31.8% - כלומר כמעט אחד מכל שלושה – היה בגילים אלה. יש להזכיר כי המשרד רואה במבוגרים בגילים אלה כקבוצת סיכון לפתח תחלואה קשה.

מה חיפשו היום בגוגל?

מאניה דיפרסיה. בן אל תבורי חשף הבוקר כי הוא סובל מגיל 19 ממאניה דיפרסיה והתנצל על ההקלטות: "לעולם לא אסלח לעצמי שנתתי לעצמי להגיע למקום הזה". כתבנו איתי גל הסביר מהי מאניה דיפרסיה, ואיך מטפלים בה.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

הפיגוע באיסטנבול שלשום פגע בלב הפועם של העיר הגדולה בטורקיה. מי יכול לעמוד מאחוריו ואיזה מסר הוא מבקש להעביר לנשיא ארדואן? הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet.
איך הפך גיא הוכמן מקומיקאי אנונימי למעצמת רשת עם כמעט מיליון עוקבים?
לפני כ-780 אלף שנה בני אדם שחיו באזור אגם החולה הקדום דגו דגים גדולים, שאורכם יותר משני מטרים ובישלו אותם לצורך מאכל.
שרית חדד ותמר יהלומי חשפו את השם הנבחר לתינוקת.
והמונה טועם אכל סמבוסק חומוס במחיר של 8 שקלים.