ח"כ מעוצמה יהודית: "צריך לעצור עכשיו את גנץ ולפיד על בגידה במולדת"

השסע הולך וגדל וכל יום שיא חדש נשבר - כשהערב ח"כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית קרא לעצור את ראש האופוזיציה ורה"מ לשעבר יאיר לפיד ואת שר הביטחון לשעבר בני גנץ, יחד עם שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון וסגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן, באשמת "בגידה במולדת", לא פחות.
"את הארבעה האלה צריך לעצור עכשיו, הם האנשים המסוכנים ביותר שיש כרגע", אמר בריאיון לכאן11. "הארבעה האלה קוראים למלחמה. אם היו קוראים להפגין הייתי נותן להם את כל הזכות להפגין, אבל הם מדברים במושגים של 'אני אויב', הם מדברים בסגנון של מלחמה, אני חשבתי שמלחמה זה נגד אויבים. מבחינתי זאת בגידה במולדת, אם לא הייתי מספיק ברור - זאת עילה למעצר". לפיד הגיב: "היה ברור שזה יגיע. במדינות לא דמוקרטיות השלטון תמיד מאיים לעצור את ראשי האופוזיציה".
הערב גם אמר נשיא המדינה יצחק הרצוג כי "הדאגות והחרדות לא נעלמות מעיניי, פועל להגיע להבנות רחבות".

סיפורי היום

חשד לניסיון דריסת סטודנטים שהפגינו נגד הממשלה בבאר שבע: "ייגמר בדם".
יום אחרי ששני נערים בני 15-14 תקפו לפי החשד את תושב אור יהודה, הוא סיפר ל-ynet: "הגעתי לעשות כושר, ראיתי אותם משחיתים ספסל וצילמתי. הם ביקשו למחוק, ותקפו אותי".
מאבטחים מנעו ממפגינה נגד נתניהו להיכנס לתחנת רכבת בת"א.
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' פועל להקפאת העלייה האחרונה של 8.2% במחיר החשמל למשך שלושה חודשים או למיתון העלייה בכ-2% לכל השנה
ותקלה בשיגור הראשון של לוויינים ממטוס שהמריא מבריטניה.

מה צפוי מחר

בבית המשפט בירושלים יימשך משפטו של בנימין נתניהו בתיקי האלפים. גם היום נרשמו מספר תקריות במשפט כשפרקליט נתניהו תקף את החוקרת פולינה גובזמן קריב: "את נהנית לראות אזרחים סובלים". התובעת הגיבה - "אמירה נוראית".
לאחר שועדת החוקה אישרה לקריאה ראשונה את הרחבת "החוק הנורבגי" והוא צפוי לעלות להצבעה במליאת הכנסת מחר. הוועדה אישרה את נוסח היו"ר ח"כ שמחה רוטמן. בין התיקונים שאושרו: מתן אפשרות לסיעות קטנות של עד 3 ח"כים לעשות שימוש בהסדר הנורבגי, ביטול התקרה של 5 חברי הכנסת מכל סיעה שיכולים להתפטר מהכנסת במסגרת ההסדר וקביעה כי שליש מחברי הכנסת בסיעות גדולות יוכלו לעשות בו שימוש.

התחזית

לאחר שהיום היה מעונן חלקית עד בהיר, עם עלייה קלה בטמפרטורות. מזג האוויר מחר יהיה דומה, עם רוחות מזרחיות יבשות שינשבו בצפון ובהרים. ביום חמישי, הרוח תתחזק מדרום-מערב. משעות אחר הצהריים, ובעיקר בחלקו השני של היום, גשם מלווה ברקים ורעמים ירד בצפון ולאורך החוף. ביום שישי, גשם ירד מדי פעם בצפון ובחוף.

מה חיפשו היום בגוגל?

דודי אמסלם. חבר הכנסת שלא מונה לתפקידים בהם רצה - יו"ר הכנסת או שר המשפטים - עלה שוב לכותרות לאחר שהיו מספר חברי כנסת שביקשו ממנו לחזור בו על השתלחותו בראש הממשלה נתניהו. בנוסף, הועלו השערות שונות לגבי תפקידים אותם יקבל ויסכים לעשות בממשלה.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

השביט שמתקרב לאזור כדור הארץ אחרי 50 אלף שנה.
(צילום: נויל האריס)
עולם הטכנולוגיה עלה לרגל ללאס וגאס, שם מתקיימת תערוכת CES שבה מוצגים הפיתוחים החדשניים והמתקדמים ביותר בתחום.אחרי שנתיים של שיבושים, חזרה התערוכה למתכונת הרגילה - עורך הדיגיטל יובל מן עם סיכומים.
המונה טועם שילם 25 שקלים למנה של שניצל בבגט גדול ותפוח שהוסיפו לו גם צ'יפס, גם סלטים וגם שקשוקה מלמעלה. איפה כל הטוב הזה?
ואיך נראית פריז מבעד לעיניו של קריקטוריסט?

נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?