בן גביר ונתניהו שוחחו במשך יותר משעה: "פגישה מצוינת"

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו נפגש אחר הצהריים עם יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, שחזר מחופשה באילת. "בעזרת השם נקים ממשלת ימין מלא-מלא. נשמור על חיילי צה"ל, שוטרי משטרת ישראל והאזרחים", אמר עם הגעתו למצודת זאב בתל אביב. כשיצא משם אחרי יותר משעה, אמר בן גביר כי "הייתה פגישה מצוינת, שהתנהלה באווירה טובה". למרות הפגישות ביניהם מדובר בפגישה פומבית ראשונה - כזכור במהלך מערכת הבחירות נמנע נתניהו מתמונה משותפת עם בן גביר. הפעם יצאה תמונה כזו של השניים, מתוך חדר המשא ומתן.
אתמול מסרה מפלגת הליכוד כי נתניהו ייפגש גם עם יו"ר מפלגת "נעם" אבי מעוז, הממוקם במקום ה-11 ברשימת הציונות הדתית, "כפי שייפגש עם כל ראשי מפלגות המחנה הלאומי".
נתניהו מקווה להשלים תוך זמן קצר את הקמת הממשלה ה-37. השיחות הרשמיות סביב המשא ומתן הקואליציוני טרם החלו, אבל אתמול והיום מתקיים כאמור "יישור קו" לפני ההמלצות אצל הנשיא יצחק הרצוג בהמשך השבוע וגיבוש קווי היסוד של הממשלה הבאה.
3 צפייה בגלריה
בן גביר מגיע בפגישתו עם נתניהו במצודת זאב
בן גביר מגיע בפגישתו עם נתניהו במצודת זאב
בן גביר מגיע בפגישתו עם נתניהו במצודת זאב

לקריאה נוספת

סיפורי היום

אסון ביישוב בשפלה: ילד בן 4 נהרג מנפילת ארון.
בצלאל סמוטריץ' לא חוזר בו: "אין קונספירציה, עד היום שב"כ לא לקח אחריות למחדל". ועוד מסמוטריץ' הפעם בעולם הספורט: השר המיועד יצא נגד כדורגל בשבת - "התעלמות בוטה מהציבור הדתי, המינהלת פועלת באופן דורסני".
מזכ"ל האו"ם אמר בנאומו בוועידת האקלים: "אנחנו במאבק על חיינו ואנחנו מפסידים".
כתב הבריאות אדיר ינקו חשף היום כי בגלל מחסור צפוי בחומר רדיואקטיבי ברפואה - סכנה לביצוע בדיקות קריטיות בבתי חולים.
בולען נפער בחניית בניין בהוד השרון, דיירים פונו.
3 צפייה בגלריה
הבולען שנפער בחנייה בבניין מגורים בסמטת הדרור, הוד השרון
הבולען שנפער בחנייה בבניין מגורים בסמטת הדרור, הוד השרון
(צילום: דוברות כבאות והצלה )

מה צפוי מחר

מחר יתקיימו בארה"ב בחירות האמצע - הנערכות פעם בארבע שנים באמצע הקדנציה של הנשיא המכהן. בבחירות אלו האמריקנים בוחרים בהן את נציגיהם לשלל מוסדות ותפקידים ברמה הפדרלית ובתוך המדינות השונות שמהן מורכבת ארה"ב: בתי המחוקקים, תפקידי מושל, תובעים כלליים ועוד. עיקר תשומת הלב בבחירות האמצע מופנית אל ההצבעה לשני בתי הקונגרס – הסנאט ובית הנבחרים – משום שכאשר מפלגתו של הנשיא שולטת בשניהם קל לו יותר לקדם חוקים ויוזמות.
בבית המשפט המחוזי בירושלים יימשכו העדויות בתיק 1000 כנגד ראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו.

התחזית

לקראת הערב הרוח תתחזק מדרום מערב, והלילה יתחיל לרדת גשם בצפון הרחוק. אחרי חצות הגשם יתחזק ויתפשט למקומות נוספים בארץ, והוא יהיה מלווה ברעמים, ברקים וברד.
לקראת מחר בבוקר קיים חשש להצפות, בעיקר בערי החוף. מחר הטמפרטורות ירדו עוד יותר, ובמהלך היום ההפוגות יתארכו והגשם יחלש מעט. ביום רביעי ירד גשם מקומי בהפוגות, שיתמעט בשעות הערב. בסוף השבוע תורגש התחממות.

מה חיפשו היום בגוגל?

רינה מצליח. אחרי יותר מ-30 שנה, העיתונאית הודיעה אמש על פרישה מחדשות קשת. במכתב לעובדי החברה כתבה: "אני כבר כמעט 40 שנה עיתונאית, צמודה לביפר ואחר כך לסמסים, לווטצאפ ולטוויטר. בכל חיי הבוגרים לא עשיתי שום דבר חוץ מלהיות עיתונאית". "לפני שנתיים בערך עברתי מתקפה אישית קשה מאוד. חשבתי שהתגברתי עליה. לא נבהלתי ממכתבי האיום על חיי, וניקיתי את הפלאפון מאלפי הודעות השטנה שהופנו גם להוריי האהובים ז"ל. אבל עם הזמן הבנתי שבכל זאת נותרה בי צלקת קשה".

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

קתי גריפין ושרה סילברמן התחזו לאילון מאסק בטוויטר - ונחסמו ברשת החברתית.
חודש הקניות העולמי כבר כאן - ולא מעט צרכנים מציפים את אתרי הקניות בחיפוש אחר הדיל המושלם. איך ניתן לוודא שאתם קונים באתר אמין?
שרית חדד מדברת על הזוגיות עם תמר ולידת בתן: "בטוחה שתהיה אמא מופלאה, בעזרת השם".
מחקר חדש סובר כי ילד שהועלה כקורבן קיבל סמי הזיה לפני מותו.
וכפי שחשף כתבנו רן בוקר: גאולה אבן-סער תגיש את תוכנית הבוקר של רשת.