סופסוף צדק היסטורי: כלל הלוחמים שהתאמנו בקישון וחלו בסרטן יוכרו כנכי צה"ל.
השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', אושפז בטיפול נמרץ אחרי שעבר אירוע מוחי, מצבו קל.
בשיחה עם מקורביו לאחר התחקיר הראשוני על הריגול, חשף המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך את גרסתו: "האזנה לאנשי ציבור? רק באישור יועמ"ש".
נכון לשעה זו, רה"מ, שר המשפטים, השר לביטחון פנים והיועמ"שית החדשה נועדים ודנים בחשיפת כלכליסט בדבר ריגול משטרתי אחר אזרחים, לכאורה ללא צווי בית משפט.
ושיחות הגרעין עם איראן חודשו. ארה"ב: "ההסכם נראה באופק".

מבצע בשכם לאור יום: כוח ימ"מ חיסל שלושה מחבלים

צוות לוחמי ימ"מ חיסל בצהריים חוליית טרור מאזור שכם בלב העיר. שלושת המחבלים נהרגו כאשר ניסו לפתוח באש לעבר הלוחמים, שלא נפגעו בתקרית. מכוניתם של המחבלים נוקבה בעשרות קליעים. החוליה הייתה אחראית לשורת פיגועי ירי לעבר כוחות צה"ל בשבועות האחרונים. החיסול, נמסר, בוצע בתום פעילות מודיעינית ומבצעית ומשותפת של שב"כ, ימ"מ וצה"ל.
שלושת המחבלים, אדהם אל-שישאני, מוחמד אבו אל-ראא'ד ואשרף אל-מבסלט, היו פעילים בגדודי חללי אל-אקצה - ולאחר חיסולם הופצו תמונות שלהם מחזיקים ברובים שלופים. בארגון הטרור פרסמו הודעת אבל שבה איימו כי "דמם לא נשפך לשווא" - וכי התגובה לחיסולם תבוא בדמות נקמת דם.
זמן קצר אחרי התקרית נכנס נהג מונית ישראלי-יהודי לשכם מסיבה עסקית. הוא זוהה על ידי צעירים פלסטינים שתקפו אותו, אבל הצליח להימלט לשטח ישראל. לרכב נגרם נזק כבד, הנהג לא נפגע. בתיעוד מהזירה נשמע פלסטיני קורא לצעירים לשרוף את הרכב. שב"כ היה עם הנהג על קו הטלפון במהלך ניסיון לינץ' והמנוסה מחוץ לעיר.
1 צפייה בגלריה
המחבלים שחוסלו
המחבלים שחוסלו
המחבלים שחוסלו


בצל החשיפות בפרשת פגסוס, שבהן נטען כי גם כמה מעורבים בתיקי האלפים היו יעד לשימוש בתוכנות ריגול, הפרקליטות עורכת בדיקה קפדנית - והשופטים נעתרו לבקשתה לדחות את מתן ההסברים בסוגיה. עדות שתוכננה מחר בוטלה.
מחר בבוקר הגשם יחזור בצפון ובמרכז. בערב הגשם יתחזק ויתפשט עד צפון הנגב. הגשם מחר ילווה במשבי רוח חזקים, ברקים ורעמים - וישנה סכנת שיטפונות. בחרמון ירד שלג כבד וייתכן שלג קל בפסגות הרי הצפון.
אחוז הבדיקות החיוביות בבדיקות אנטיגן מוסדיות עמד אתמול על 28.1%, בעוד שאחוז הבדיקות החיוביות בבדיקות PCR עמד על 19.5%. בסך הכול נערכו כ-189 אלף בדיקות, כשקרוב ל-58% מהן היו בדיקות PCR. בשבועות האחרונים עמד אחוז הבדיקות החיוביות הכולל על בין 15% ל-25.7%.
אחוז הבדיקות החיוביות גבוה באופן ניכר מאשר בגלים הקודמים של התחלואה, בעיקר בשל בדיקות האנטיגן הביתיות. רבים שמקבלים תשובה שלילית בבדיקה הביתית אינם מגיעים להיבדק בבדיקות שבפיקוח, בעוד אלו שמקבלים תשובה חיובית בבית מחויבים להיבדק בבדיקה מפוקחת.
קוונטין טרנטינו. הבמאי ודניאלה פיק אשתו מצפים לבייבי נוסף, שנתיים בדיוק אחרי שהביאו לעולם את בנם הבכור ליאו.
פרשת תוכנות הריגול. עד כמה חמורים הדברים, מה צריך לעשות מיד, איזו ועדת חקירה יכולה לקום, מה יהיו סמכויותיה ומתי נדע מי נתן את ההוראה? הכותרת, הפודקאסט היומי.
הסנדביץ' של ברכה הוא מוסד מיתולוגי בחיפה עם תפריט שתקוע בשנות ה-70, אבל האם הרעש סביבו מוצדק? המונה טועם בדק. וטעם.
המונה טועם נתן ביס בסנדוויץ' המיתולוגי בחיפה
(צילום: משי בן עמי)
"כוחו של הכלב", סרטה של ג'יין קמפיון, הוא הפייבוריט הגדול לקראת טקס האוסקר שייערך בחודש הבא עם לא פחות מ-12 מועמדויות.
קיה EV6 המסקרנת נחתה בישראל. כל הפרטים.
והאסון השיווקי שרודף את הסרט החדש של דיסני.