סיפורי היום

המוות במסיבת הטבע בדרום: שניים הורשעו, מוכר הכרטיסים זוכה מחמת הספק - ובני משפחת טוהר דוד נטשו בזעם את האולם.
המדינה תממן למשפחות נזקקות מזון לתינוקות עד גיל שנה.
אחרי שכמה מלשכות השרים קיבלו במתנה כוסות תרמיות שאותר בהן רכיב אלקטרוני כמתנה מהסינים, שגרירות סין הדפה פרסומים שמדובר במכשיר האזנה. בשב"כ מסרו כי מדובר ברכיב תמים שמיועד לשמירת הוואקום.
טירוף הנדל"ן נמשך: שיא משכנתאות חדש במרץ - 13.4 מיליארד שקל.
והמפכ"ל עונה לאיימן עודה: "לא אתן שיכפישו את אחינו לנשק, השוטרים הערבים".

נפגעים מירי ברכבת התחתית בניו יורק: חמוש במסכת גז ירה וברח, מצוד אחריו

לפחות 13 בני אדם נפצעו היום, חמישה מהם מירי, בתחנה של הרכבת התחתית בניו יורק. האירוע התרחש בבוקר על פי שעון ארה"ב, בתחנה ברובע ברוקלין, ובתחילה דווח כי גם מטעני חבלה שלא התפוצצו נמצאו בזירה. בהמשך עדכנה המשטרה המקומית כי אין במקום מטענים פעילים. עם זאת, דווח כי פיצוץ כלשהו כן התרחש בתחנה, וייתכן שמטען מסוג כלשהו, אולי מכל גז, הופעל בה במהלך האירוע.
האירוע התרחש בתחנה ברחוב ה-36 בשכונת סנסט פארק בשעה 08:30 לפי השעון המקומי (15:30 שעון ישראל), שעה שבה הרכבת התחתית עמוסה למדי. לפי דיווחים, האדם החשוד שפתח בירי נראה לבוש בבגדים של פועל בניין או תחזוקה, הדומים לאלה המשמשים את עובדי רשות התחבורה המטרופוליטנית של ניו יורק (MTA). אחרי הירי הוא נמלט. ככל הנראה חבש מסכת גז ונשא תרמיל. המשטרה מנהלת מצוד אחריו, וגם יחידות לוחמה בטרור מעורבות בו.
בתמונות שהגיעו מתחנת הרכבת נראו עשן בוקע מאחד הקרונות וכן כתמי דם על הרציפים. פצועים נראו בהן מקבלים טיפול מעוברי אורח. רשתות התקשורת המקומיות מדווחות כי תנועת הרכבות באזור נעצרה, וצוות לנטרול פצצות של משטרת ניו יורק הגיע לזירת האירוע. זמן קצר אחר כך, כאמור, דווח כי לא נמצאו בזירה "מטענים פעילים", אבל המשטרה קראה לציבור להתרחק מזירת האירוע.
1 צפייה בגלריה
הזירה בתחנת הרכבת בניו יורק
הזירה בתחנת הרכבת בניו יורק
הזירה בתחנת הרכבת בניו יורק
(מתוך אתר הניו יורק פוסט)

התחזית

מחר וביום חמישי הטמפרטורות יעלו מעט, אך עדיין יהיה יחסית קריר. ביום שישי, ערב פסח, יתחמם קצת, ובערב עדיין יהיה קריר. בשבת יתחמם עוד יותר, ובשבוע הבא במהלך חול המועד הטמפרטורות ימשיכו לעלות בהדרגה.

מה חיפשו היום בגוגל?

בריטני ספירס. שבעה חודשים לאחר שהתארסה לבן זוגה, מאמן הכושר והדוגמן סם אסגרי, פרסמה הזמרת פוסט ברשתות החברתיות שהמסר שלו הוא - אני בהיריון.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

כדי להבין היכן צומח הטרור, כדאי להכיר את החיים ברשות הפלסטינית - בעיקר של הדור שלא חווה את האינתיפאדה השנייה. פודקאסט החדשות היומי
חברת SpinLaunch רוצה להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי באמצעות רוגטקה שתשגר במהירות מטורפת לוויינים לחלל.
(צילום: אסף חן)
לכבוד החג - המדריך לביטול טיסות וחופשות בפסח.
מלבד זאת, אספנו עבורכם טיולי משפחות לחג. וגם בדקנו איך תטיילו בפסח עם תחבורה ציבורית.
והמונה טועם מצא מקום מהסוג האהוב עליו - דוכן אוכל פשוט עם קציצות ערוק נדירות ואפילו סלט קימצ'י.
פורסם לראשונה: 18:27, 12.04.22