שר החוץ האוקראיני טוען שרוסיה ממשיכה להפגיז את מריופול הנצורה, ולא מאפשרת לפנות תושבים ולהכניס סיוע הומניטרי לעיר שתושביה מנותקים ממים ומחשמל: "400 אלף מוחזקים כבני ערובה, 3,000 תינוקות בלי תרופות ומזון". אוקראינה דיווחה כי 1,170 אזרחים נהרגו במריופול מאז תחילת הפלישה.
רזאן עבאס, בת 17, נהרגה מכדור תועה בחילופי אש בכפר כנא.
(צילום: אביהו שפירא, שמוליק דודפור)
האלימות לא נרגעת לרגע: שוד אלים של בת 92 בבאר שבע - הפורצים כבלו את הקשישה וניסו לדקור קצין משטרה. שני חשודים נעצרו.
מיליונים בוזבזו, איומי ביטחון הוסתרו: ביקורת חריפה של מבקר המדינה על פרויקט מטוס רה"מ.
הרמטכ"ל אביב כוכבי נחת בבחריין.
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו נדבק בקורונה: "חש בטוב".

הרצוג: "הייתה בצורת ביחסי טורקיה-ישראל"

נשיא המדינה יצחק הרצוג ועמיתו הטורקי רג'פ טאיפ ארדואן מסרו הערב הצהרה משותפת בתום פגישתם בארמון הנשיאות באנקרה. בפתח ההצהרה, אמר נשיא טורקיה כי הוא מצפה שביקורו של הרצוג יהווה נקודת מפנה ביחסים בין ישראל לטורקיה. "לחיזוק ולפיתוח היחסים בין טורקיה וישראל יש ערך רב עבור מדינתנו, וכך גם לשלום באזור".
נשיא טורקיה אמר כי אחד המרכיבים המרכזיים בפגישתו עם הרצוג היה הנושא הפלסטיני. "שיתפתי את הרגישויות שלנו בנושא", הסביר ארדואן. "הבעתי את החשיבות שאנו מייחסים להפחתת המתחים באזור ולשימור פתרון שתי המדינות. הפניתי תשומת לב לשיפור תנאי החיים של הפלסטינים. אנחנו מצפים לתמיכת הרשויות הישראליות ולהמשך פעילויות ארגון 'טיקה', המאפשר פעילויות הומניטריות למען הפלסטיני".
הנשיא הרצוג אמר לאחר מכן כי מדובר ברגע חשוב מאוד ביחסים בין ישראל לטורקיה. "היחסים בין עמינו הם עתיקי יומין, הם שורשיים, היסטוריים, דתיים ותרבותיים. לצערי היחסים בין מדינותינו עברו תקופת בצורת מסוימת בשנים האחרונות. כעת אני מאמין שהיחסים בין המדינות ייבחנו במעשים שמשקפים רוח של כבוד הדדי ויאפשרו לנו להתמודד טוב יותר עם האתגרים האזוריים והעולמיים השותפים לכולנו".

1 צפייה בגלריה
נשיא המדינה יצחק הרצוג עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן
נשיא המדינה יצחק הרצוג עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן
נשיא המדינה יצחק הרצוג עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן
(צילום: EPA)

הרצוג בטקס הכניסה לארמון המלכותי של ארדואן
(צילום: רועי עידן, לע"מ)

לקריאה נוספת

הלילה ימריא הנשיא יצחק הרצוג המבקר בטורקיה לאיסטנבול ומחר ייפגש עם הקהילה היהודית בבית הכנסת נווה שלום, שם אירעו בעבר שני פיגועי טרור.
מחר יהיה יום חורפי עם גשם בהפוגות ושלג בחרמון. בשישי יהיה קריר - גשם צפוי לרדת מהצפון ועד לצפון הנגב, ושלג יירד בחרמון. ייתכן אף שלג בהרי הגולן הגבוהים. בשבת יהיה קר אך ללא גשם ומיום ראשון הטמפרטורות יעלו ותורגש התחממות.
טורקיה, שבה מבקר נשיא המדינה הרצוג, מדורגת במקום השמיני בעולם במספר המאומתים הכולל לקורונה מאז פרוץ המגפה. בשנתיים האחרונות אובחנו בטורקיה מעל 14.4 מיליון חיוביים לקורונה וכ-95,800 חולים מתו.
גם טורקיה סבלה קשות מגל האומיקרון ומתחילת השנה אובחנו במדינה כ-5 מיליון חיוביים לנגיף, מעל 37 אלף מהם אתמול.
ציפי רפאלי. רפאלי, שישבה בכלא עד לפני כמה חודשים והוסיפה לאחרונה את הטייטל "כוכבת ריאליטי" לשמה, חגגה יום הולדת עם בני משפחתה וללא החברות שפעם היו מלוות אותה בכל אירוע. ואיפה הייתה בר?
האסטרטגיה שמאחורי מלחמת התודעה בין רוסיה לאוקראינה. עוד הרבה לפני שהכוחות של פוטין פלשו, אנשיו ניהלו מערכה ברשתות החברתיות, שממשיכה להיות מכרעת במאבק על דעת הקהל ובעיקר על האנשים שמקבלים החלטות בכל העולם. הכותרת, הפודקאסט היומי.

הבוקר התפרסם דירוג חדרי המיון בישראל: מי במקום הראשון ומי באחרון?
האם הקמח יתייקר? אחת מהיצרניות הודיעה על עליית מחיר אחרי פסח.
שרידי ילדים, שככל הנראה הוקרבו, נמצאו ליד מומיה נדירה בפרו.
ול-ynet דיגיטל נודע כי גוגל ביקשה לא להשתמש במושג "מלחמה" ברוסית ובמקום זאת לכתוב "נסיבות יוצאות דופן".