ביטן אמר שנתניהו "לא שולט באירוע", בליכוד איימו: "אם ימשיך - יודח מראשות ועדה"

יו"ר ועדת הכלכלה דוד ביטן הגיע הבוקר להתראיין באולפן ynet והודה כי כי עוצמת המחאה האזרחית לצד אזהרות המומחים "מדאיגות את נתניהו". לדבריו, "אני חושב שנתניהו היה רוצה להתפשר, אבל לא בטוח שהוא עוד שולט באירוע". הוא אף התייחס לעימותים בתוך הממשלה והקואליציה ואמר: "לממשלה יהיה קשה להחזיק מעמד".
בעקבות הדברים, שעוררו סערה, גורמים בליכוד איימו: "האמירות של ביטן לא מקובלות, ואם ימשיך כך - יודח מתפקידו כיו"ר ועדת הכלכלה".
לגבי המהפכה המשפטית הזהירו בתקופה האחרונה שורת מומחים - כלכליים, משפטנים, אנשי אקדמיה ורבים אחרים. המגעים לפשרה בין האופוזיציה לקואליציה, גם בתיווך הנשיא, עדיין נמצאים במבוי סתום. היום הצטרפו למחאה נגד המהפכה מאות בכירים לשעבר במערכת הביטחון - בהם ראש השב"כ הקודם נדב ארגמן.
1 צפייה בגלריה
דוד ביטן ובנימין נתניהו
דוד ביטן ובנימין נתניהו
"לא שולט באירוע". האמירה שמאיימת על ביטן?
(צילום: אבי מועלם, הדר יואביאן)

סיפורי היום

המפכ"ל עונה לבן גביר, שמחה על התנהלות שוטרים: "מחאה היא זכות דמוקרטית - ואני מגבה את המפקדים". ח"כ אלמוג כהן ממפלגתו של השר לביטחון לאומי - נגד התרעת ראש השב"כ: "פקיד".
יאושר עד פסח בהתאם לתוכנית? השרים ידונו בקידום הצעת חוק החמץ של גפני, שנחשף ב-ynet.
שמונה נרצחו מתחילת השנה בלוד - שניים מהם אתמול. מנהיגי החברה הערבית בעיר השביתו עסקים, תלמידים לא הלכו למוסדות החינוך - בהם איתן, תלמידת כיתה א': "יש בלגן, אני מפחדת".
לראשונה מתחילת המלחמה באוקראינה, שר החוץ של ישראל הגיע לקייב. במדינה התאכזבו מהצהרתו של אלי כהן: דיבר על הטבח בבוצ'ה בלי להזכיר את רוסיה.
החשד להתעללות בפעוטות במעון ויצו בשדרות: הגננת תועדה ב-240 מקרי אלימות.
לוחמים ממלחמת יום כיפור תכננו לצאת "להציל שנית את המדינה", אך המסע נגד המהפכה משפטית נעצר לאחר שגררו טנק מאתר ההנצחה תל סאקי ללא רשות.
ועוד נס בטורקיה: "הנערה שלעולם לא מתה" חולצה מההריסות בקרמנמרש אחרי 248 שעות. מספר ההרוגים בטורקיה ובסוריה הגיע ליותר מ-42 אלף.

מה צפוי מחר

מחר ב-10:00 צפויה מחאת המילואימניקים מול ביתו של שר הביטחון, האלוף במיל' יואב גלנט, במושב עמיקם.

התחזית

נעים בסופ"ש: מחר תורגש עלייה בטמפרטורות, ובשבת יהיה מזג אוויר נאה ומתאים לטיולים.

מה חיפשו היום בגוגל?

ראקל וולש. השחקנית שפרצה פרצה בשנות ה-60, נחשבה כסמל מין והוכתרה על ידי המגזין פלייבוי כאישה הנחשקת ביותר בשנות ה-70, הלכה לעולמה בגיל 82. בין היתר זכתה בגלובוס הזהב על משחקה בסרט "שלושת המוסקטרים", והופיעה בתפקיד עצמה ב"סיינפלד". "לא גידלו אותי להיות סמל מין", הסבירה בריאיון ב-2018, "זה לא הטבע שלי, להיות כזאת". וולש מתה אתמול בביתה שבלוס אנג'לס אחרי התמודדות עם "מחלה קצרה".

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

גור האריות "אבו מאלק" יעבור שיקום: "נקרע מאמו בגיל צעיר".
78 דולר לרומניה: בדקנו אם נותרו טיסות זולות בפסח.
(צילום: ירון ברנר)

40 שנה לשידור החדשות הראשון בצבע בישראל: "הודיעו לנו מעכשיו לעכשיו".
באילו בתי חולים נשים בישראל מעדיפות ללדת?

נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?