פלסטיני נהרג בצהריים מאש צה"ל במהלך עימותים עם כוחות הביטחון בכפר נבי סאלח שליד רמאללה.
ההתייקרות שהכי משפיעה על הכיס: מחירי הדירות עלו ב-11.3% ב-2021.
בכירים לשעבר במשטרה סבורים כי היה צריך לפתוח מיד בחקירה פלילית בפרשת הריגול.
ראש הממשלה בנט נפגש עם מלך בחריין בארמון: "ליצוק תוכן בהסכם השלום". המנון התקווה נשמע בארמון יורש העצר.
דלק דלף ממכל במתקן קצא"א באשקלון; תושבים בעיר דיווחו על ריחות.
ואחרי ההפסד להפועל תל אביב בחצי גמר גביע המדינה בכדורסל, מכבי ת"א החליטה לפטר את יאניס ספרופולוס שהיה מאמנה בשלוש שנים האחרונות.

פוטין: "מוכנים להמשיך בשיחות ובצעדים בוני אמון". ארה"ב: "המודיעין לא מעודד"

תפרוץ או לא תפרוץ? נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מאותת למערב כי הוא ממשיך לתת הזדמנות לדיפלומטיה: בתום פגישתו במוסקבה עם קנצלר גרמניה פיזר שורה של אמירות שמהן משתמע כי הוא עדיין איננו בוחר באופציה של מתקפה צבאית על אוקראינה: "אנחנו לא רוצים מלחמה באירופה", אמר פוטין, אבל לצד זה התריע: "אנחנו רואים את נאט"ו בדלת שלנו, ורוצים לפתור עכשיו את סוגיית ההצטרפות האפשרית של אוקראינה לברית הצפון-אטלנטית".
פגישת פוטין ושולץ נערכה שעות אחרי שרוסיה הודיעה כי החלה להחזיר לבסיסיהם חלק מהחיילים שהציבה בשבועות האחרונים בגבולות אוקראינה – הודעה שעוררה במערב תקווה קלה כי פניה של מוסקבה אינם למלחמה – ואחר הצהריים הצהיר פוטין בקולו כי התקבלה החלטה על "הסגה חלקית של הכוחות". באיתות למערב שיש נקודות שבהן אפשר להגיע להסכמה בין הצדדים אמר פוטין כי רוסיה מוכנה לדון עם ארה"ב ונאט"ו בצעדים בוני-אמון ולהמשיך לעבוד עם המערב על הביטחון האירופי.
בצהריים בירך מזכ"ל נאט"ו ינס סטולטנברג על האיתות מצד מוסקבה כי היא מוסיפה לחתור לפתרון דיפלומטי של המשבר, בין השאר בשל ההודעה על החזרת חלק מהחיילים הרוסים לבסיסיהם. סטולטנברג אמר כי "זה נותן בסיס לאופטימיות זהירה", אך לצד זה הוסיף: "עד כה לא ראינו שום סימן להפחתת הסלמה בשטח מהצד הרוסי". ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אמר: "המודיעין שאנחנו מקבלים היום עדיין לא מעודד".

1 צפייה בגלריה
נצלר גרמניה אולף שולץ ב פגישה על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ב קרמלין מוסקבה מתיחות אוקראינה
נצלר גרמניה אולף שולץ ב פגישה על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ב קרמלין מוסקבה מתיחות אוקראינה
(צילום: רויטרס)

דיווח של רון בן ישי מאוקראינה
(צילום: נדב אבס)

לקריאה נוספת





יו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי, תבקר מחר בכנסת ישראל.
היום היה מעונן חלקית ומחר וביום חמישי הטמפרטורות יעלו ויהיה נוח. ביום שישי העננים יתרבו והרוח הצפונית תתחזק באזור החוף. משעות הערב יירד גשם בעיקר באזור הדרום. במהלך הלילה הוא יתפשט למרכז ולצפון ויגרום לסכנת שיטפונות בנחלי הדרום.
הולנד מדורגת במקום השני בעולם במספר המאומתים ביחס לתושבים בשבעת הימים האחרונים, כשרק דנמרק מקדימה אותה.
בימים אחרונים מאובחנים בהולנד מדי יום מעל 50 אלף מאומתים לנגיף, מספרים המזכירים את ישראל במחצית השנייה של החודש שעבר. ביום שישי האחרון אובחנו במדינה 80,610 חיוביים לקורונה ו-19 חולים מתו.
למעשה, מתחילת פברואר אובחנו בהולנד קרוב ל-1,230,000 חיוביים לנגיף, נתון המהווה כ-21% מסך כל המאומתים במדינה מאז פרוץ המגפה. במקביל, החודש נרשמו 125 מקרי מוות מקורונה בהולנד, מדובר בפחות מאחוז מקורבנות המגפה במדינה. בסך הכול מתו בהולנד בשנתיים האחרונות 21,402 חיוביים לקורונה..
טאואר. אינטל הודיעה לבורסה על רכישת יצרנית השבבים הישראלית ממגדל העמק ב-5.4 מיליארד דולר. טאואר מעסיקה כ-6,000 עובדים במפעליה במגדל העמק. זו הרכישה הגדולה של אינטל אחרי מובילאיי, שעבורה שילמה 15 מיליארד דולר ב-2017.
לא פחות משמונה נשות שב"ס מעידות על שהתרחש בכלא גלבוע לפני יותר מארבע שנים, איך נשלחו סוהרות לרוצח פלסטיני לבקשתו. פעם אחת הפרשה כבר נקברה, ובינתיים נראה שאחרי הרעש הגדול - שוב איש לא פונה לקורבנות. הכותרת, הפודקאסט היומי.
החומוסייה שהכעיסה: כשהמונה טועם מרגיש שדפקו אותו.
החומוס שהצליח לעצבן את המונה טועם
(צילום: משי בן עמי)
החניה בנתב"ג מתייקרת: רשות שדות התעופה העלתה מחירים בעד 14% - "12 שנה לא העלינו מחירים".
Yat Labs הוקמה רק בשנה שעברה, אך כבר הכניסה 20 מיליון דולר לפי הצהרותיה, וכל זה ממכירה של אימוג'ים.
והכירו את המיליארדר שרכש 3 טיסות לחלל, כולל בספינת החלל של SpaceX.