רונן שנרצח אמש בפיגוע בקריית ארבע הוא למנוחות. פיגוע דריסה בירידות לים המלח

רונן חנניה, הגבר שנרצח בפיגוע הירי בקריית ארבע, הובא אחר הצהריים למנוחות בהר המנוחות בירושלים בליווי מאות בני אדם. חנניה הגיע אתמול עם בנו למכולת פלסטינית בשטח שבין קריית ארבע לחברון, שם המחבל מוחמד ג'עברי פתח באש לעברם עם רובה מסוג M-16. חובש מד"א עופר אוחנה ואיש ביטחון הגיעו מיד לאחר מכן למקום, והמחבל ירה גם לעברם. החובש נפצע באורח קשה, ואיש הביטחון נפצע באורח קל. לאחר מכן הגיעו לזירה הרבש"ץ של קריית ארבע, שדרס את המחבל, שחוסל לאחר מכן על ידי אותו חייל בחופשה. אדם נוסף, פלסטיני שאינו חשוד, נפצע באורח קל גם הוא ופונה על ידי הסהר האדום. מצבו של חנניה הוגדר בתחילה אנוש, אך בהמשך נקבע מותו בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.
יממה אחרי הפיגוע בקריית ארבע, חמישה לוחמים נפצעו בצהריים באורח בינוני וקל בפיגוע דריסה בכביש 1. המחבל הפוגע דרס אותם ברכבו בצומת נבי מוסא, משם המשיך סמוך לצומת אלמוג שבבקעת הירדן, ושם התנגש בתחנת אוטובוס בכביש 1. אותו מחבל נוטרל על ידי שוטר ואזרח, לאחר שגם לוחמים ירו לעברו. שניים מהלוחמים נפצעו באורח בינוני ושלושה נפצעו קל. צוותי מד"א פינו אותם לבתי החולים שערי צדק והדסה הר הצופים בירושלים.
לאור כל אלו, בהתאם להערכת המצב ובהמלצת מערכת הביטחון, אישר הדרג המדיני הטלת סגר כללי על אזור יהודה ושומרון ביום הבחירות. גם המעברים לרצועת עזה ייסגרו ביום שלישי. גם בימי בחירות קודמים הוטל סגר.
1 צפייה בגלריה
רונן חנניה
רונן חנניה
רונן חנניה
לקריאה נוספת

סיפורי היום

יומיים לפני הבחירות, התקיים בליץ ראשי המפלגות באולפן ynet.
7 שנות מאסר לגינקולוג שביצע עבירות מין במטופלות בקליניקה שלו.
40 הרוגים בהודו: גשר עם מאות אנשים קרס לנהר.
סומליה: לפחות 100 הרוגים בפיגוע טרור במוגדישו.
הוארך מעצרה של החשודה ברצח אחותה בתל אביב: "שינתה גרסאות".

התחזית

בימים הקרובים הטמפרטורות יירדו, בעיקר בהרים. הערב ייתכן גשם מקומי באזור החוף. מחר ייתכן גשם מקומי, בעיקר בחלק השני של היום ובעיקר בהרים ובפנים הארץ. ביום שלישי, יום הבחירות, יהיה קריר יותר וגשם יירד מידי פעם בהפוגות ארוכות מהצפון ועד צפון הנגב.

מה חיפשו היום בגוגל?

שעה. ישראל עברה בלילה לשעון חורף. ההחלפה בוצעה בשעה 02:00 לפנות בוקר - כשכל השעונים עברו שעה אחת אחורה. כנראה לא מעט אנשים ניסו לגלות דרך גוגל את התשובה לשאלה הפשוטה - מה השעה?

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

מי צריך חופש ביום הבחירות? יום השבתון נועד להעלות את אחוזי ההצבעה ולשדר מסר של ״חג לדמוקרטיה״. אבל כמה הוא עולה והאם זה באמת נחוץ? מה עושים בעולם? הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet.
כוכב נופל: מה הביא להתרסקות של כריסטיאנו רונאלדו?
סיפורו של השלד מלפני 166 מיליון שנה, שמספק מידע על האבולוציה של הלטאות.
פרויקט מיוחד של ערוץ הדיגיטל שחובה לקרוא: מה אנחנו באמת יודעים על בינה מלאכותית?
ומה עושים עם הילדים בבחירות? מדריך האטרקציות, הבילויים והפעילויות