יום של חסימות כבישים, גם בנתב"ג. בן גביר כועס על המשטרה: "לא יישמה את ההנחיה שלא לאפשר חסימת כבישים"

"יום ההתנגדות" למהפכה המשפטית צוין היום ברחבי הארץ. לאורך כל היום נרשמו אירועים בכל הארץ. כביש החוף נחסם זמנית במחלף ינאי, וביצים ותפוזים הושלכו על מפגינים. אלו המשיכו לחסום רחובות במרכז תל אביב. מאות מפגינים מתכנסים נכון לשעת כתיבת הידיעה בכיכר הבימה בתל אביב ומתכננים לצאת לצעדה ברחבי העיר
נתיבי איילון נחסמו למשך שעתיים והמפגינים פונו לאחר פעולות נמרצות של המשטרה. משם פנו המפגינים לדרך נמיר וחסמו אף אותה. אלפים הפכינו ליד ביתו של שר המשפטים יריב לוין במודיעין, מפגינים יצאו בשיירה לאילת, רבים חסמו את הרחוב הראשי ברחובות. מאות חסמו גם את כבישי הגישה בכרמיאל.
עומסי תנועה כבדים נרשמו בכניסה לנתב"ג שם עיכבו נהגים רבים את התנועה בכדי למנוע את המראת ראש הממשלה ורעייתו לאיטליה. המשטרה חילקה דוחות למעכבי התנועה. רה"מ הגיע באופן חריג במסוק משטרתי לנתב"ג.
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כעס על המשטרה על שלא יישמה את ההנחיה שלו שלא לאפשר למפגינים לחסום כבישים: בסביבתו של השר לא רוו נחת מהמראות של נתיבי איילון חסומים ושל עומסי התנועה הכבדים בכבישים המובילים לנתב"ג.
1 צפייה בגלריה
נתב"ג
נתב"ג
נתב"ג
(צילום: שאול גולן)

לקריאה נוספת

סיפורי היום

אבדה גדולה לעולם התרבות. השחקן חיים טופול הלך לעולמו בגיל 87. חתן פרס ישראל היה מועמד לאוסקר ולטוני וזכה בשני פרסי גלובוס הזהב.
יו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן ביטל השתתפות בכנס לשכת עורכי הדין בת"א בהוראת קצין הכנסת: "יש איומים".
בגלל המחאה: טייס מילואים, אלוף-משנה גלעד פלד שפיקד על בסיס רמת דוד, הושעה מחיל האוויר. "אין אדם אחד שעודדתי לא להתייצב" אמר ל-ynet.
הרמטכ"ל על הפרעות בחווארה: "שרשרת הפיקוד שגתה בהקצאת הכוחות ובשליטה באירוע".
וחתן פרס ישראל למדעי הסביבה סבור כי: "חשוב לחקור את האזור הרדוד בכינרת".

מה צפוי מחר

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסייר באיטליה.
ארונו של חיים טופול יוצב בתיאטרון הקאמרי לכבוד אחרון. בצהריים תתקיים הלווייתו.

התחזית

מחר תהיה עלייה בטמפרטורות ויהיה אביבי ביום וקריר בלילה. בשבת יתחמם, ויהיו בסביבות 25 מעלות בחוף ובשפלה. בראשון לא יחול שינוי, והחל מיום שלישי ירד גשם והאווירה תהיה חורפית.

מה חיפשו היום בגוגל?

שר פיטנס. חברת שר פיטנס של המייסדת שיר סנדה עצרה את הפעילות בסניפים והרשת תיסגר. היא עדכנה את לקוחותיה כי "לאחר ימים קשים ומאבק משפטי מול חברות האשראי והבנקים, לצערנו הרב אני נאלצת לעצור את הפעילות".

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

נועה קירל חשפה אתמול את השיר של ישראל לאירוויזיון - "יוניקורן". בריאיון לכתבנו רן בוקר אמרה: "היה לנו חשוב לשים את היהדות בקדמת השיר אבל בקלאס". ומה חשב מבקר המוזיקה שלנו?
נועה קירל שיר אירוויזיון יוניקורן unicorn
(באדיבות כאן)
שאנן דוהרטי, כוכבת "בוורלי הילס 90210" המתמודדת עם מחלת הסרטן, נגד ארגון השחקנים: ״נוטשים אותנו כשאנחנו חולים״.
מלקקים ומחזירים לצלחת: עצורים ראשונים בפרשת "טרור הסושי" ביפן.
דייסון בעשרה שקלים: מי עומד מאחורי קמפיין ההתחזות ל-LastPrice?
והכירו את המסעדה שמוכרת ביצה ב-320 שקל והמבקר שלנו, "ביצה עלומה" סבור שהיא לא טובה.


נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?