שתף קטע נבחר

חום יולי אוגוסט...

המילה 'מזגן' היא בין המילים המחופשות ביותר בגוגל בימים חמים אלו - טכנאי מזגן, סימני הקירור, ואיך מקררים את הבית. אז החלטנו לעשות סדר ולהציג את החידושים החמים בתחום ולהציע עצות מעשיות לבחירה נכונה של המזגן

חודשי הקיץ, המזגן עובד שעות נוספות, החום הבלתי נסבל מאלץ את המזגן לעבוד במשך היום והלילה ולעתים ללא הפסקה.

 

המילה 'מזגן' היא בין המילים המחופשות ביותר בגוגל בימים חמים אלו - טכנאי מזגן, סימני הקירור, ואיך מקררים את הבית. אז החלטנו לעשות סדר ולהציג את החידושים החמים בתחום ולהציע עצות מעשיות לבחירה נכונה של המזגן. אז מה צריך לדעת לפני שאנו באים לקנות מזגן.

 



איך תבחרו את המזגן המתאים לכם?:

את המזגן הנבחר יש להתאים למספר מאפיינים: ראשית באיזה כיוון הבית הוא ימוקם, גודל החלונות במרחב הרלוונטי, האם זו דירת גג או קומת ביניים? כמו כן, ירושלמי ובאר שבעי לא ייקנו את אותו מזגן מסיבה אחת, אם אתם גרים באזורים גיאוגרפיים קרירים יותר, כמו בירושלים ובצפון בחירת המזגן תהיה לפי החימום שכן בבתים אלו החימום נדרש לעיתים אף יותר.

 

כדאי ורצוי לבחור במזגן שקט שאינו עושה "רעש לבן" ושיקרר מהר את המרחב הרצוי, כך שכאשר חוזרים הביתה מהחום הנורא, אין צורך לחכות הרבה זמן לפני שמתחילים ליהנות מאוויר קריר. מזגני האייר החדשים מאופיינים ברמת השקט ובמהירות הקירור. כמה מהר? תוך 6 דקות הטמפרטורה יורדת ב-5 מעלות.

 

מה עדיף מזגן מרכזי או מזגן לכל חדר?

המגמות העדכניות בתחום המזגנים ממליצות דווקא על מזגן לכל חדר, שכן מזגנים מיני מרכזיים לא באמת בעלי שליטה על טמפרטורה רצויה בכל חדר ולרוב בחדרים מסוימים יהיה קר/ חם מידי. מזגן נפרד יעבוד בדיוק לפי הצורך, יבצע השהייה ובמידה וישנה תקלה לא יושבת כל הבית ממזגן. ובנוסף, יהיה מפלט קריר בחדרים אחרים. שלא לדבר על חסכון באנרגיה וחשמל.

 

מה חשוב לבדוק לפני שקונים?

איכות ואחריות: רצוי לבחור במזגן שהדירוג האנרגטי שלו הוא A כמו הדירוג של מזגני האייר למשל, דירוג זה מגדיר את רמת היעילות של המזגן, והרי אנו רוצים מזגן יעיל שלא סתם יזרים אוויר ולא קירור.

 

כמו כן, שימו לב לכך שתהיה אחריות מלאה על המזגן ולא, בעת תקלה פתאום תתקלו באותיות קטנות המסבירות למה התקלה היא לא על חשבון המותג אלא על חשבונכם.

 

שימו לב שאיכות ואחריות עולים כסף, ישנם מותגים המגלמים זאת במחיר ועדיין נותנים מחיר אטרקטיבי ביחס למזגנים זולים, למשל מזגן האייר עם WI FI כלול ומובנה ואחריות מלאה ל-3 שנים יכול לעלות כ-1,500 – 1,490 שקל לעומת מותג מתחרה שימכור כביכול מזגן דומה ב-1,150 שקל אך רמת האיכות שלו אינה על אותה סקאלה.

 

 

איך תשמרו על המזגן?

התאמת המזגן למרחב חשובה מאוד. רבים מתבלבלים וחושבים שאם המזגן גדול ביחס למרחב זה לא נורא מכוון שהמזגן אינו 'מתאמץ' לקרר, ההיפך הוא הנכון, במקרים אלו המזגן עובד מהר יותר שכן החלל שצריך לקרר הינו קטן, מחזוריות העבודה שלו גדולה מידי ואז ישנה שחיקה מוגברת של המדחס.

 

ניקוי פילטרים אחת לחודש. פעולה חשובה ונחוצה על מנת לייצר מחזוריות נכונה של אוויר, מכוון שהלכלוך המצטבר בפילטר חוסם את כניסת האוויר מה שפוגע ביעילות עבודת המזגן. כמו כן, במידה ולא מנקים, נופלים סיבים לתעלת הניקוז וגורמים לנזילות. אותם סיבים גם נשאבים לסוללת המזגן ופוגעים ביעילותה.

 

רוצים לחסוך בחשמל?

בחרו במזגן עם טכנולוגיית אינוורטר, טכנולוגיה מתקדמת של עבודת המדחס. בטכנולוגיה זו המדחס לא כבה לגמרי גם במזגנים אחרים אלא מוריד הילוך בכל פעם שמגיעים לטמפרטורה המבוקשת מה שחוסך באנרגיה, מונע ייבוש החדר בחורף ועושה עבודה שקטה. בנוסף, הטמפרטורה מדויקת יותר במזגנים עם טכנולוגיית אינוורטר, לעומת מזגנים ללא טכנולוגיה זו, בהם טווח הטמפרטורה גדול יותר ויכול להגיע לפער של 3 מעלות.

 

היתרונות ברכישת מזגן עם WI FI מובנה:

חסכון כספי רב מכוון שלא משאירים את המזגן דולק כל הזמן.

מפעילים את המזגן מרחוק כאשר אתם בדרך הביתה ובזמן זה הבית מתקרר.

ניתן לוודא מרחוק אם בטעות שכחת לכבות....

בודק מרחוק או מקרוב, שכל המערכות במזגן תקינות.

 

  

לאחרונה השיקה ניופאן, סדרות חדשות של מזגני האייר המציעים מגוון של 12 דגמים שונים המותאמים לצרכים שונים ומגוונים. עידו אהרון, המנהל המסחרי של חטיבת מיזוג האוויר בניופאן מציין כי "התאמה של המזגן למאפייני הלקוח וצרכיו היא קריטית".

"אנו בניופאן יודעים להתאים את סוג המזגן לחלל בו הוא אמור לפעול". עוד מציין כי פעילותם השקטה של מזגני האייר ומהירות הקירור היא נושא סופר חשוב ללקוח בשיקול הקנייה שלו".

 

"בנוסף מציעים מזגני האייר את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום וכוללת גם אפשרות לשליטה מרחוק דרך הסמארטפון באמצעות חיבור ל WIFI הביתי. המזגנים עם טכנולוגיית האינוורטר המאפשרת חיסכון של עד כ 65% בצריכת החשמל בהשוואה למזגן רגיל, בעלי דירוג אנרגטי A , עיצוב נקי ומודרני ופעולה שקטה במיוחד. והידיעה כי המזגן שקנית הוא חלק מקונצרן בינלאומי צומח".

 

Haier הינו מותג מוצרי החשמל המוביל בעולם כבר 7 שנים ברציפות לפי מדד EUROMONITOR, כאשר מוצרי Haier נמכרים ב 165 מדינות ברחבי העולם. Haier משקיע רבות בפיתוח מוצרים ומחזיק בלמעלה מ - 16,000 פטנטים ייחודיים עם 5 מרכזי מחקר ופיתוח.

 

למידע ולפרטים נוספים כנסו 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים