שתף קטע נבחר

מכונת התספורת הביתית המקצועית ביותר שפגשתי

המבקר שלנו בדק את מכונת התספורת החדשה של פיליפס HC9490 על ראשי ילדיו והתמוגג מהדיוק, המהירות והיכולת הפנטסטית של המכונה. מרב התלהבות הוא מצא את עצמו מעביר את המכונה גם על ראשו מבלי לפחד מהתוצאה - מה שהביא אותו להיזכר בילדותו. איך זה קרה? גלו בעצמכם

גדלתי כילד של תספורת ביתית. בן שני לארבעה אחים, משפחה גדולה בבית קטן אך מלא בחום ואהבה. איני יכול לשכוח את הרגע השגרתי בכל יום שישי הראשון בחודש, כאשר אבא מכנס את כולנו וכל אחד בתורו ניגש אל הכיסא הגבוה ותוך זמן קצר מאבד את שיערו הפרוע לטובת הרצפה. אבא לא היה ספר גדול (סליחה אבא) וגם את המכונה הוא ירש מחבר שהתחדש במכונה חדשה יותר.

 

היא החזיקה שנתיים עד לאותו יום שישי שבו לאחי הגדול נפלה המכונה באמצע תספורת והתפרקה. את הרגע הזה אני זוכר הכי טוב מכולם, איך אפשר שלא. גם אחרי שעברו יותר מ-3 עשורים אנחנו עדיין צוחקים על הפרצוף ההמום של אבא והמבט האומלל של אחי הגדול. למזלם אמא התערבה עם מספריים ואיזנה את השיער שנותר על הראש. כמה ימים אחר כך תפס את אבא רוכל בכניסה לחנות בה עבד ואחרי משא ומתן קצר התחדש במכונת תספורת פשוטה בפחות מ-100 שקל. לא מכונה שאפשר להתגאות בה.

 (צילום: יח"צ חו"ל) (צילום: יח
(צילום: יח"צ חו"ל)
הסיפור שלי עם מכונות תספורת לא מסתיים כאן. אין לי מושג איך, אבל בצבא הפכתי לספר הפלוגתי. כנראה שיש לי ידיים טובות - או שלא באמת. כמה קשה לעשות תספורת קצוצה, קצוצה, או קצוצה? בכל זאת צבא. אבל כשהשירות הסתיים והמכונה נותרה מאחור המשכתי הלאה וביקור אצל ספר הפך לשגרה.

 

השנים חלפו, הפכתי לאבא והבנים שלי גדלו. ולאחר שלצאת איתם לספר הפך למטרד הגיע הזמן שנחדש ימינו כקדם ואתחדש במכונת תספורת. התחלתי לחפש. תהליך הקנייה לקח לי יותר זמן, כי בשונה מאבא, גם עשיתי סקר שוק לא קטן שכלל ביקורים באתרי אינטרנט וכמה חנויות חשמל. גם עם הספר השכונתי התייעצתי ולמרות החשש גם הוא בסופו של דבר הסכים להמליץ. ההמלצה הייתה די חד משמעית: "לך על מכונה של פיליפס, הן הכי אמינות".

 

הלכתי על דגם HC9490 - מכונת תספורת פרימיום עם 400 דרגות אורך שונות שניתן לבחור ביניהם בפשטות רבה באמצעות גלגלת, אבל מה ששכנע אותי יותר מכל זה פונקצית הזיכרון שלה – כך שניתן לשמור את האורכים שהיו מוצלחים בתספורות הקודמות למען הפעמים הבאות. אם כבר קונים שווה להשקיע, לא? על כיסא בטיחות לרכב לילדים משקיעים את הטוב ביותר, אין סיבה שלא נשקיע גם במכונת תספורת שלא תופסת את השיער, או מפשלת פתאום ובמשך שבוע הילד צריך להסתובב עם כובע על הראש.

 (צילום: יח"צ חו"ל) (צילום: יח
(צילום: יח"צ חו"ל)

יום שישי הגיע והבית לובש חג. אני מוציא את המכונה מהאריזה בחרדת קודש. סביבי הילדים מקרקרים בהתרגשות. אפשר להבין אותם, "משהו חדש מתחיל" בבית. התחלתי עם הקטנצ'יק כדי שבמקרה שאפשל לפחות אוכל להגיד לו שזו האופנה החדשה והכי חמה עכשיו. ואל תתנו לי להרגיש רע עם זה. אתם לא מספרים לילדים שהציור שלהם הוא הכי יפה גם כשמדובר בקשקוש שמקומו בפח האשפה?

 

אבל מהר מאוד גיליתי שמה שאני מחזיק ביד זה מכשיר פנומנאלי. להבים שעשויים טיטניום רצים על הראש מבלי להרגיש גם כשהשיער עבה וצפוף (ירושה מאבא), דיוק שלא פגשתי מעולם במכונה ביתית - אם אפשר לקרוא לה מכונה ביתית. זו המכונה המקצועית ביותר שפגשתי פנים מול פנים. לא כבדה, אבל מרגישים אותה ביד, עיצוב מרשים, חומרים איכותיים, סוללת ליתיום שנטענת בתוך שעה ומספיקה לשלוש שעות עבודה ברצף, מעמד שמאפשר להניח אותה כפריט עיצובי בארון לצד מכונת הגילוח מבלי שתרגיש נחותה.

 (צילום: יח"צ חו"ל) (צילום: יח
(צילום: יח"צ חו"ל)

חשוב שתבינו את רמת הדיוק שלה - באמצעות גלגלת מתכת איכותית ופשוטה לתפעול, תוכלו לבחור באופן המדויק ביותר בין 400 דרגות אורך שונות (בין 0.5 ל-42 מ"מ עם הפרשים של 0.1 מ"מ בין הדרגות). המכונה גם מתהדרת במסרקים ממונעים, שינועו באופן אוטומטי בהתאם לבחירה לדרגת האורך הרצויה שתוצג על הצג הדיגיטלי המרשים של המכונה. לא עוד ניחושים, ניסוי ותהייה. הכי פשוט שיש.

 

תוך זמן קצר, כל הבנים כבר מסופרים ועד שהם נשלחים למקלחת אחר כבוד, הם משחקים עם סנואו - הכלבה הכי לבנה בעולם והיא מתמלאת שיער שחור - ומשתלבת יפה עם צבעי הסלון. אבל אז אני מקבל את התובנה של החיים שלי, הסיבה שאני הולך לספר זה רק בגלל הפחד שאם אסתפר בבית יש סיכוי שאצטרך לרוץ לספר אחר כך לתיקונים. לא נעים. עם המכונה הזו זה לא יכול לקרות. 15 דקות אחרי ומצאתי את עצמי עומד מול המראה עם חיוך מאוזן לאוזן.

 

הגעתי קרוב לעשור הרביעי של חיי, ומה לא עשיתי, צללתי בסיני, עשיתי בנג'י בניו זילנד, אומגה בתאילנד, צניחה חופשית ליום הולדת 30 בטיול של החיים בארה"ב, אבל הנה היום עשיתי משהו חדש ועוד בלי להתכונן יותר מידי. בפעם הראשונה סיפרתי את עצמי ויצא מושלם. אם קניתי את המכונה רק בשביל התחושה הזו, דיינו.

 

בואו להכיר את מכונות התספורת החדשות של פיליפס

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים