שתף קטע נבחר

תתעוררו על עצמכם! הישראלים אוהבים קפה חזק יותר

כמו בתרבות היין והבירה שהתפתחה בישראל בשנים האחרונות, גם בתחום הקפה התפתחה כאן תרבות שלמה, הכוללת משקאות מבוססי-אספרסו כמו קפה הפוך, מקיאטו, אמריקנו, ועוד.

 

יותר ויותר מחקרים מגלים בשנים האחרונות שהישראלים מעדיפים את הקפה שלהם חזק, עשיר וארומטי יותר. הישראלי הממוצע רוצה להרגיש את הטעם של הקפה האמיתי, עם פחות סוכר וממתיקים, והוא מוכן להתנסות במוצרים חדשים שיביאו לו את חוויית האספרסו לכל מקום.

 (צילום: יחצ) (צילום: יחצ)
(צילום: יחצ)

 אנחנו לא לבד - באירופה ובכל העולם רוצים קפה חזק ואיכותי יותר, גם בבית

ישראל לא לבד בשינויים בטעם ובהרגלים של שתיית קפה. ההעדפה לקפה חזק ואיכותי יותר גם בצריכה הביתית היא מגמה שתפסה תאוצה אדירה במדינות רבות באירופה, ביניהן אנגליה, הולנד, גרמניה ועוד והיא אחד מהסימנים למהפכה גלובלית בשוק הקפה האיכותי.

שדרוג הקפה היום-יומי - באמצעות טכנולוגיה חדשנית שפותחה לטעם הישראלי

אחרי שהישראלים החלו להוסיף 2 כפיות גדושות של קפה כדי להגיע לטעם החזק שהם אוהבים, היה ברור כי צריך לפתח מוצר שיתאים לצורך הישראלי ויכניס טעמים חזקים ועשירים לקפה שאנחנו שותים בבית. הפתרון נמצא בטכנולוגיה חדשנית, הנמצאת בשימוש אצל החברות המובילות בעולם בתחום הקפה, וביניהן שטראוס קפה, אשר מאפשרת הוספה של אספרסו לקפה המיובש בהקפאה, שאנחנו מכירים ואוהבים.

 

הרעיון העומד מאחורי המוצר הוא חיבור מושלם של אספרסו אמיתי, קלוי, טחון וטרי, לבין גרגרי הקפה המיובש בהקפאה, כך שהקפה שאנחנו מכינים לעצמנו בבית יהיה עשיר, ארומטי וחזק הרבה יותר, עם טעמים וארומה של אספרסו.

במפעל הקפה המתקדם של שטראוס קפה בגרמניה, פותחה טכנולוגיה שמאפשרת להוסיף 15% אספרסו לקפה מיובש בהקפאה.

 

 (צילום: יחצ) (צילום: יחצ)
(צילום: יחצ)
 

האתגר הגדול של ייצור קפה מחוזק באספרסו הוא שמירה על טריות האספרסו, שנוטה לאבד מהטעם והארומה שלו לאחר פתיחת האריזה והחשיפה לאוויר. אחרי מחקר מקיף ותהליך פיתוח ממושך, הצליחו בשטראוס קפה לפצח את המשימה עם קפה INTENSE.

 

לעומת המוצרים הקיימים בקטגוריה של 'קפה מחוזק באספרסו', שמכילים רק כ-3% אספרסו, קפה INTENSE של קפה עלית מצליח להציע טעם עשיר וחזק, עם 10% או 15% אספרסו, שקולע בול לטעם של הישראלים. 

 

אז במקום להוסיף 2 כפיות קפה לכוס - עוברים ל-INTENSE של 'קפה עלית'! היכנסו לקבלת שובר הנחה>>  

 

 (צילום: יחצ) (צילום: יחצ)
(צילום: יחצ)
 

 

 

 

 

 

Image Tag:
 
 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים