שתף קטע נבחר

המכונות שלא הכרתם

תחנות העבודה הממוחשבות מהוות את הבסיס לפעילות תקינה ואיכותית של כל ארגון, וחברת HP מובילה כיום את התחום הזה בישראל. תמונת מצב

תחנות העבודה או בשמן המקצועי workstation הן בדיוק מה שהן נשמעות, משפחה של מוצרי מחשוב עם מעבדים מרובי ליבות, כרטיסי מסך מקצועיים, ISV certifications ואפשרות להתאמה אישית ומפרטים עשירים. מדובר במחשבים חזקים מאוד בעלי יכולות עיבוד ועבודה מאומצת המיועדים לקהל יעד רחב מתחומים שונים, כמו: הנדסה, עיצוב, אדריכלות, צילום, רפואה, מחקר, פיננסים, אדמינסטרציה ועוד. העולם הטכנולוגי משתנה מהר וכך גם יכולות התכנון, העיצוב והגרפיקה במחשב, אבל לצד תוכנות מהתחומים הללו, גובר גם הצורך במחשבים בעלי יכולות עיבוד גבוהות במיוחד. בנוסף לכך, מקומות העבודה הופכים צפופים יותר וקיים צורך עסקי ולוגיסטי למוצרי מחשוב קטנים יותר וחזקים לא פחות.

 

בכל מה שנוגע לתחנות עבודה, חברת HP מציגה שליטה בשוק הישראלי כאשר היא חולשת על כ-50% מהשוק עם תחנות העבודה הניידות (סדרת ה-Zbook - שישה דגמים שונים), תחנות העבודה הנייחות (Z workstation - שישה דגמים שונים) וגם מסכים מקצועיים (14 דגמים שונים בגדלי מסך של בין 22-43 אינץ'- ZDisplay).

 

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

מדובר במוצרים אמינים מאוד - תחנות העבודה הניידות והנייחות עוברות בדיקות תקינה מחמירות במיוחד במהלך הייצור/טרום הייצור, מחמירות יותר מאשר התקינה של מוצרים עסקיים/צרכניים שלא מוגדרים כתחנות עבודה. תהליך זה נקרא HP total test process, כ-360,000 שעות בדיקה פנימיות על התחנות הנייחות וכ- 120,000 שעות בדיקה לניידות. בנוסף לשעות הבדיקה הארוכות, תחנות העבודה של HP עוברות כ-14 מבחני תקינה מחמירים שכוללים עבודה בתנאי אבק, לחץ, טמפרטורה קיצונית, נפילה, לחות ועוד, והכל בכדי לעמוד בתקן של משרד ההגנה האמריקאי (810 Mil-STD).

 

בעלי התאמה מושלמת לתוכנות מקצועיות ISV certifications - המוצרים יוצרו ופותחו לעבודה מיטבית עם מעל ל- 100 תוכנות מקצועיות מבית יצרניות מובילות כגון: Autodesk, Dassault ,Avid Adobe ובזמן הפיתוח מהנדסי HP עבדו בשיתוף יצרניות התוכנה כדי להבטיח עבודה אופטימלית.

 

שדרוג והתאמה Scalability - תחנות העבודה הונדסו בצורה שתאפשר ללקוחות לשדרג את החומרה בקלות וביעילות – והן מצוידות בפאנל צדדי נשלף בלחיצה ומגירות אחסון שליפות. כך לדוגמה ניתן להוסיף זיכרון פיזי של עד TB3 לתחנת העבודה ה-8Z החדשה, מגוון כוננים קשיחים (SATA, M.2, PCIE) וכרטיסי מסך - כל זאת בכדי לאפשר שידרוג של החומרה בהתאם לצורך השימוש.



 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

חומרה מקצועית - תחנות העבודה מגיעות עם כרטיסי מסך מקצועיים, הינם אמינים ויעילים (Nvidia Quadro, AMD Radeon pro) עד פי 4 ממקביליהן הצרכניים (GeForce, Radeon RX) בשימוש בתוכנות המקצועיות.

 

יכולת לשלוט מרחוק בצורה בטוחה ומהירה HP RGS - Remote Graphics software - תוכנת השליטה מרחוק - מאפשרת ללקוח לנצל את הכוח של תחנת העבודה ולעבוד עליה גם כאשר התחנה ממוקמת פיזית במקום מרוחק, התוכנה משתמשת ברוחב פס מינימלי (באמצעות HP Velocity) ומאפשרת עבודה חלקה מרחוק גם שחיבור האינטרנט איטי. כמו כן ישנה האפשרות לשיתוף מסך בזמן אמת עם מספר משתמשים ותמיכה במספר של מסכים תוך שמירה קפדנית על אבטחת המידע.

 

גם בתחום האבטחה והפרטיות אין פשרות עם מערכות (HP Sure View (Build in privacy screen - מאפשר למשתמש בלחיצת כפתור להפוך את התצוגה במסך לפרטית, רק מי שיושב מול המסך יכול לראות מה מוקרן בו.

 

HP Workwise - מערך הגנה חכם המאפשר למשתמש להיכנס/להתנתק מה-User במחשב כאשר מתקרבים/מתרחקים מהמוצר - כל זאת באמצעות ה-Smartphone עליו תותקן אפליקציה ייעודית.

 

תחנות העבודה מגיעות במגוון צורות בכדי לספק לצרכן את סביבת העבודה האידאלית, לדוגמה, ה-HP Z2 Mini שהינה תחנת עבודה הראשונה בעולם בתצורת מיני. תחנה זו כוללת כרטיס גרפי מקצועי, ומיועדת לאנשי מקצוע בתחום הגרפיקה, עריכת וידאו או CAD באריזה קטנה ואלגנטית.

 

ה-Z2 Mini מגיעה עם מעבדי Intel Core I/Xeon, כרטיס מסך 620 Nvidia Quadro M עם 2 גיגה זיכרון ייעודי משלו, שני כונני אחסון (SATA, M.2) ועד 32 גיגה זיכרון.

 

כמו כן, דגם זה מסוגל לתמוך בתצוגה בו זמנית של עד שישה מסכים דרך ארבע יציאות 1.2 Display Port.

 

בנוסף ל-Z2 המהפכני, חברת HP השיקה לאחרונה חידוש נוסף בתחום תחנות העבודה:

 

Zbook X2 G4 - הינו הטאבלט הראשון בעולם המוגדר כתחנת עבודה.

 

מוצר זה פותח במיוחד ועבור משתמשי Adobe בשל דגשים מסוימים כגון, עט אופציונלי התומך ב-4096 נקודות מגע, 18 מקשי קיצור המיועדים לתכנות ולשימוש בתוכנות Adobe, פאנל מסך מרהיב ברזולוציית K4 בטכנולוגיית Dreamcolor אשר זיכתה את HP בפרס אמי מכובד.

 

הZbook X2 - מותאם לעבודה בארבעה מצבים: טאבלט, מצב נתיק (כאשר המקלדת עובדת למרות שהטאבלט מנותק ממנה פיזית), מצב דוקינג (תחנת עגינה בחיבור ישיר לטאבלט), מצב לפטופ. המוצר מגיע עם מעבדי Intel Core I מהדור השביעי והשמיני (כולל אפשרות של מעבדי Vpro), כרטיס מסך מקצועי מסדרת ה-

 

Nvidia Quadro – M620 2GB DDR5 עד GB RAM32 נפח אחסון של עד 2TB SSD M.2 NVMe, מערך סאונד הכולל שני רמקולים מבית Bang & Olufsen, מצלמת IR לזיהוי פנים אשר כוללת שני מיקרופונים, תמיכה בתחנת עגינה TB3.

 

רוכשי המוצר יהיו זכאים לרכוש את תוכנת Adobe creative suite בהנחה באמצעות שובר מיוחד המגיע בקופסה.

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים