שתף קטע נבחר

בדרך ל-Tomorrowland עוצרים בישראל. הארדוול חוזר להופעה הגדולה שלו עד היום בארץ הקודש

ל'Tomorrowland' אולי לא תספיקו להגיע השנה, אבל אסור לכם לפספס את ה"חזרה הגנרלית" של הארדוול בישראל, רגע לפני שהוא עולה על הבמה המרכזית של הפסטיבל המיתולוגי בבלגיה. נשארה לכם רק שאלה אחת פשוטה: איך משיגים כרטיס להופעה של הדיג'יי הלוהט מהולנד?

 

 

בלייב פארק ראשון לציון, עומד לעלות על הבמה אחד הדיג'ייז המובילים בעולם, שדורג שנתיים ברציפות במקום הראשון של המגזין המוביל של הסצנה, DJ Mag, וממשיך להיות אחד מחמשת הדיג'ייז המובילים של הענף.

 

  (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

הארדוול מגיע אלינו רגע לפני שהוא עולה לבמה המרכזית של פסטיבל Tomorrowland, אולי הפסטיבל הידוע ביותר למוזיקה אלקטרונית ברחבי העולם. ביולי הקרוב הארדוול חוזר לנגן בפסטיבל אחרי שנתיים הפסקה, ולשמחתם של המעריצים המקומיים, ההופעה בישראל תהיה הופעת חימום לקראת החזרה שלו לבמה המרכזית של הפסטיבל הבלגי הידוע.

 

מה בתפריט?

הארדוול כבר ביקר בישראל, אך הפעם מדובר בהופעה הגדולה ביותר שלו עד כה, עם מערכת סאונד מושקעת ווידאו ארט מתקדם והזדמנות לרקוד עם עוד אלפי צופים לצלילי הלהיטים הגדולים שלו, שחורכים את הרחבות בשנים האחרונות.

 

 

 

 

 

לדיג'יי המפורסם יצטרפו על הבמה המפיק והדיג'יי ההולנדי Kill The Buzz,והצמדים הישראליים הבינלאומיים Warriors, Rising Dust ו-Riot, שעומדים לחמם את האווירה לקראת העלייה של הארדוול.

רוצים לטעום מהסאונד של הארדוול? הפודקאסט שלו מחכה לכם ברדיו תל אביב

 

מעבר לקריירה שלו בתור דיג'יי מצליח, הארדוול מחזיק פודקאסט מצליח בשם Hardwell on Air, שזוכה למיליוני האזנות בכל העולם, ומשודר גם ברדיו תל אביב. הארדוול גם מחזיק בלייבל המצליח Revealed, שיצא לכם לשמוע אינספור להיטים שלו במועדונים ובפסטיבלים הכי מצליחים מסביב לעולם.

 

  (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

לישראל מגיע הארדוול מגיע כחלק מסיבוב הופעות אירופי שיעצור בכל הפסטיבלים המחשבים של סצנת ה-EDM, כמו Ultra Europe בקרואטיה, Airbeat One בגרמניה, Dreambech בספרד וכמובן גולת הכותרת - Tomorrowland בבלגיה.

 

למה להעמיס עם מילים? בואו ניתן למוזיקה לדבר. תנו ב-Play ורוצו להזמין כרטיסים להופעה:

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים