שתף קטע נבחר

כן, הגיע הרגע, המובייל מכין לנו קפה! אפליקציות אוכל שכדאי להכיר

מה בסה"כ ביקשנו? אוכל טוב, קפה איכותי, ושיהיה קל ונוח, אז יצאנו לשטח לחפש את האפליקציות שיעזרו לנו לאכול יותר טוב, או לפחות יותר נוח. לא תמיד מדובר על טכנולוגיות חדשניות, כי בסופו של דבר, הטכנולוגיה היא רק כלי, מה שחשוב זה הערך שהיא נותנת לנו, וכדאי שהערך הזה יכיל איזו עוגה טובה, או לפחות קפה שווה

מהן האפליקציות שמאפשרות ללקוחות להזמין אוכל וקפה, להזמין מקום במסעדה, או לכתוב הודעה לחבר באמצע הארוחה - ישירות מהמכשיר הסלולרי? אספנו מספר אפליקציות נוחות ופופולאריות של רשתות מובילות מישראל ומהעולם:

 

אמריקנו בכוס זכוכית קטנה, חלב קר בצד: סירי, גרסת הבריסטה

אם חושבים על זה לעומק, לא ברור למה אנחנו כל הזמן מצפים מדברים להכין לנו קפה. אנחנו יכולים לחשוב על כמה וכמה משימות מעיקות אחרות שהיינו שמחים שיעשו עבורנו...

 

בכל מקרה, זה כמובן לא מפתיע שדווקא סטארבקס משיקה את השירות הדיגיטלי שמכין לנו קפה.

 

רשת הקפה החדשנית, שכבר שנים לא מפסיקה להפתיע, לרגש ולחדש לנו, השיקה תוסף לאפליקציה שלה, שמאפשר לנו לבקש מבריסטה ווירטואלי שיכין לנו קפה. את הקפה אתם יכולים לבקש באמצעות פקודה קולית, או להתכתב - מה שנח לכם. הרובו-בריסטה או 'בריסט-רובוט', ישמח לסייע לכם בבחירת ההזמנה, לקבוע שעה נוחה לאיסוף וגם לגבות את התשלום על ההזמנה. אפרופו תשלום, באפליקציה של סטארבקס אתם גם אוספים כוכבים, ואם יהיו לכם מספיק אז סטארבקס תפנק אתכם בקפה מתנה, מה רע?!

 

לחכות בתור? זה כל כך 2017!

אבל מסתבר שלא רק בחו"ל, גם בארץ, ארומה ישראל השיקה לא מזמן אפליקציה חדשה, שמאפשרת לבצע הזמנות מהדרך ולשבת או לקחת בלי לעבור בקופה. האפליקציה מאפשרת לנו לבחור בדיוק מה שרוצים, ככה שאנחנו יכולים להזמין כריך חביתה עם לחם דגנים קל, טחינה במקום גבינת שמנת וחמוצים בצד, בלי שהעומדים מאחורינו ינעצו בנו מבטים מיואשים. היא גם טורחת לשמור את ההזמנה הזו, שלא נצטרך חלילה להסביר הכל שוב בכל פעם מחדש. התשלום מתבצע באפליקציה עם כרטיס אשראי, או עם 'ארומה קרדיט' (כרטיס וירטואלי נטען שנותן 10% הנחה על כל קניה), כך שאין צורך להמתין בתור - רק לבוא ולאסוף את ההזמנה. והכי חשוב, אין חשש שהאספרסו יתקרר, האפליקציה מזהה שאתם מתקרבים לסניף ובודקת איתכם אם אפשר להכין לכם את הקפה.

 

  (צילום: עדי סער)
(צילום: עדי סער)

הדרך הטובה ביותר להזמין מקום במסעדה בלי להמתין

חמישי בערב, החלטתם להיות ספונטניים ולצאת לאכול, אחרי השיחה החמישית שבה מארחת אדישה מוסיפה אתכם לרשימת ההמתנה, אתם מיואשים לגמרי ומציצים למקרר לראות אם יש אלטרנטיבה (אז זהו, שאין...). אילו רק הייתה לכם אפליקציית NoWait!

 

אפליקציית NoWait מאפשרת לכם לבדוק באיזו מסעדה יש מקום, להוסיף את עצמכם לרשימת ההמתנה במסעדות ולהמתין בתור וירטואלי. כשהשולחן שלכם מוכן, האפליקציה תשלח לכם הודעה שאתם מוזמנים להגיע. האפליקציה פועלת ביותר מ-4,000 מסעדות ושירתה עד היום יותר מ-600 מיליון סועדים רעבים, וכנראה שהיא עושה את זה לא רע כי החברה נרכשה לא מזמן על ידי Yelp. אתם מוזמנים להשתמש באפליקציה כדי להגיע למסעדות שוות בחו"ל, ולקוות שהיא תעשה עליה לישראל בקרוב...

 

תמיד זמין

אכלתם עוף מטוגן ב- KFC ומרוב השמן על הידיים אתם לא יכולים לענות להודעות בוואטסאפ או לבדוק מה חדש ברשת החברתית המועדפת עליכם? מה עושים? נכון, אפשר לנגב ידיים, אבל אנחנו רוצים הכל ורוצים עכשיו - גם לאכול וגם לכתוב. KFC פתרו את הבעיה עם מגש שהוא מקלדת שמתחברת בבלוטוס לנייד, כך שתוכלו לגלוש בלי לגעת במסך. נכון, זו לא אפליקציה, אבל זו בהחלט פלטפורמה דיגיטלית שנותנת ערך, אז בואו לא נהיה קטנוניים.

 

 

אובר? אובראיטס!

כמו שכבר אמרנו, זו לא הטכנולוגיה, זה הערך. אם כבר קיימת אפליקציה של הסעת נוסעים חברתית, למה שלא יביאו לנו על הדרך משהו לאכול? אובראיטס (Uber Eats) היא אפליקציה נפרדת מאפליקציית אובר שאנחנו מכירים ואוהבים, אבל היא משתמשת בפיצ'רים של אובר כמו מועד הגעה ותשלום, וכמובן בנהגי אובר שמביאים את המשלוח. עוד דבר שמשותף בין אובר לאובראיטס, היא ששתיהן עדין לא הגיעו לארץ, וחבל.

לא יודעים מה אתכם, אבל הכתבה הזו עשתה לנו חשק לאכול משהו טוב, מזל שיש לנו בית קפה שווה ממש פה ליד.

 

 

הורידו, קפה במתנה מחכה באפקליציה>> לגולשים ב-WEB – לחצו כאן, לגולשים במובייל - לחצו כאן

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עדי סער
ארומה תוכן פרסומי
צילום: עדי סער
מומלצים