שתף קטע נבחר

מכשירי לייזר מתקדמים מבית סינרון-קנדלה

סינרון-קנדלה מציגה את חוד החנית של מכשירי לייזר מתקדמים לפתרון האתגרים הגדולים של עולם האסתטיקה: צלקות, נגעי עור וסקולריים, סימני מתיחה וחידוש העור!

טיפולי הלייזר המתקדמים ביותר של "סינרון-קנדלה" מאפשרים בנפרד או בפרוטוקול משולב, את הטיפול בספקטרום הרחב ביותר, לא פולשני, יעיל ובטוח בצלקות, צלקות אקנה, לצד מגוון רחב של נגעי עור וסקולריים ופיגמנטריים, כגון: פיגמנטציה, רוזציאה, קופרוז, כתמי לידה, סימני מתיחה, יבלות, צלקות, פסוריאזיס, חידוש העור ועוד.

 

הרופאים המובילים בישראל מספרים על טיפולי הלייזר CO2RE ו-VBEAM:

ד"ר רן טליסמן, מומחה לכירורגיה פלסטית, מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית, המרכז הרפואי ברזילי: "הלייזר CO2RE, מאפשר 5 מצבי קילוף עור שונים בעזרת טכנולוגיית הבדידים (Fractional), נותן מענה למגוון מטופלים כולל אלו שלא ניתן היה לטפל בהם בעבר. הטיפול מדויק, יעיל ומלווה בהחלמה מיידית ומהירה".

 

 CO2RE – לייזר פרקציונלי Fractional Co2  (צילום: יח"צ חו"ל)
CO2RE – לייזר פרקציונלי Fractional Co2 (צילום: יח"צ חו"ל)

 VBEAM - pulsed Dye laser  (צילום: יח"צ חו"ל)
VBEAM - pulsed Dye laser (צילום: יח"צ חו"ל)

 

ד"ר מאיר באבאיב מומחה ברפואת עור, GMclinic: "הפתרון הטוב ביותר בעולם לטיפול באקנה בכל שלב, כולל צלקות וצלקות אקנה".

 

ד"ר יורם וולף, מומחה לכירורגיה פלסטית, המרכז הרפואי הלל יפה: "טיפולי פנים הם טיפולים הוליסטיים שמתחילים בהזרקות דרך מיקרו מתיחות פנים ועד מתיחות פנים ופילינגים כולל פילינג ב-CO2 לייזר. יש להתאים את הטיפול המתאים לכל אדם".

 

ד"ר אייל נס, מומחה בכירורגיה כללית, בעל ניסיון רב מאוד בטיפולי לייזר ואסתטיקה: "טיפולי לייזר אידאליים להסרת שיער, לטיפול בנגעי עור, כלי דם וטיפול בוורידים. כאמור, כשהם מתבצעים בידיו של רופא מומחה ומנוסה".

 

ד"ר רון טנצר, מומחה בכירורגיה פלסטית:"שילוב של טיפולי לייזר לפעולות כירורגיות ואסתטיות, מביא לשיפור במרקם ואיכות העור, ותורם להשגת תוצאות משמעותיות וארוכות טווח. זו הסיבה שבמרפאתנו מקפידים על ייעוץ וטיפול משולב של מומחית בטיפולי לייזר וכירורג פלסטי".

 

סינרון-קנדלה: 054-9255200

www.syneron-candela.com

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ חו"ל
VBEAM - pulsed Dye laser
צילום: יח"צ חו"ל
מומלצים