שתף קטע נבחר

כך חברות וארגונים משפרים את הביצועים שלהם

יעדים, משימות, ישיבות ופגישות הם חלק בלתי נפרד מסדר היום של מנהלים בארגונים, בתוך כל אלו צריך הארגון, למצוא את הזמן להכשרת עובדים חדשים והעשרת העובדים הותיקים. איך עושים את זה בד בבד?

לימודים מקוונים אונליין הם כבר חלק בלתי נפרד מארגונים בעידן הנוכחי. פורטלים כגון: Udemy ו-Lynda משמשים ארגונים רבים ברחבי העולם, ומהווים חיזוק ו/או אלטרנטיבה ללימודים פרונטאליים. הלימודים הפרונטאליים המתקיימים במרכזי ההדרכה תובעים מסלולי הכשרה ארוכים ומשאבים רבים. כל זאת, נוכח העובדה כי כיום, היקף התחומים הנלמדים רחב מאוד, והכשרת העובד בארגון, הופכת אותו לעובד בעל ידע נרחב ויישומי יקר ערך עבור מקום העבודה.אם כן, לימודים מקוונים, בהשוואה לחלופות אחרות, מוזילים עליות ומפחיתים לרוב את משך הכשרת העובד.

 

יתרונות בולטים נוספים במערכי למידה מקוונים, הם העובדה, כי הכשרה מסוג זה מנגישה באופן מיטבי את יכולת החומר הנלמד לעובד, בנוסף עובדים רבים מוצאים כי למידה מקוונת מאפשרת להם לבחור סביבת לימודים נוחה וגמישה יותר, כמו למשל במתקני הארגון עצמו. התכנים זמינים ונגישים לעובד בכל עת, גם בלי לצאת מהמשרד. ניתן לתרגל הלכה למעשה את תהליכי העבודה הנלמדים, ובכך לאפשר לעובד להמשיך לעבוד ומקביל לרכוש את הפרקטיקה בעבודה בארגון עצמו. כמו כן, מיותר לציין כי תכני הלימודים זמינים לרוכש הידע זמינות של 24/7 ומאפשרים לו חזרה על פי צורך אישי.

לימודים תוכן מסחרי (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
חברת אסכולי, בית הפקות לקורסים ומערכי לימוד מקוונים, נותנת מענה בדיוק לצורך זה. אסכולי הקימה את פורטל Myco הכולל 150 קורסים אונליין בעברית. הלימודים והכשרה באתר, זמינים באופן מלא ומהיר לעובד או לקבוצת עובדים בתפקידים שונים ומגוונים. באתר ניתן למצוא הכשרות בתחומים מגוונים, כמו מכירות, שירותי משרד, שיווק, קליטת עובדים, שיפור מיומנויות, נהלי בטיחות והכשרות בנושאים ספציפיים.

 

מנכ"ל אסכולי, יאיר שאול כספי מציין כי "מדובר במערכת המאפשרת ליצור קורסים והדרכות מקוונות שיותאמו באופן ספציפי לארגון ולעובד. קורס דיגיטלי, אינו מוגבל כמותית, כך שמספר רב של עובדים יכולים להיעזר במערכת בכל זמן ובכל מקום. תהליך הלמידה המותאם לעובד תורם להנאה ומסייע להתפתחות אופטימאלית".

 

 

לימודים תוכן מסחרי (צילום: פורטל Myco)
לימודים תוכן מסחרי(צילום: פורטל Myco)

כניסת עובד לארגון חדש עלולה לגרור בצידה חששות לגיטימיים במישורים שונים. סביבת הלימודים הדיגיטלית, מספקת חוויה חיובית, המאפשרת למידה בזמן ובקצב האישי של כל עובד ועובד. הלמידה העצמאית בה מתנסה העובד, מעניקה לו תחושת העצמה, המובילה אותו לקחת אחריות מלאה על תהליך הכשרתו והתפתחותו. כספי מוסיף כי "מנכ"לים רבים מוצאים כי Myco מאפשר לעובד ללמוד תוך זמן קצר, מיומנויות הכרחיות לצורך השתלבות מיטבית בתפקיד".

 

צמיחה אינטלקטואלית צריכה להתחיל בלידה ולהפסיק רק במוות (אלברט איינשטיין)

 

בפורטל Myco תמצאו מגוון רחב של קורסים בעברית בקטגוריות שונות כגון: יישומי האופיס השונים, עסקים, שיווק, פרסום, דרכים ליצירת הכנסה נוספת, שוק ההון, תכנות, זוגיות, משפחה, גרפיקה ועוד. הקורסים מוצגים על ידי מנחים בעלי ניסיון מעשי ומוכח בתחומם. השיעורים מחולקים לרוב לפרקים קצרים של סרטוני ווידאו האורכים מספר דקות ומשלבים קבצי תרגול ובדיקה. הנגישות והפשטות שהפלטפורמה מאפשרת, האיכות ורמת הקורסים, הופכים את הלמידה וההכשרה הארגונית לחוויה חדשה, מעצימה ומהנה לשני הצדדים- הארגון והעובד בו.

 

לימודים תוכן מסחרי (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

ללמוד, לרכוש מיומנויות, להתחדש ולהתפתח במחיר סמלי

פורטל Myco מזמין אתכם להטבת התנסות - כל הקורסים בפורטל ב 89 ₪ עד ה-23.7.18 (לצפייה במשך 3 חודשים בכפוף לתקנון ההטבה).

 

למידע על ההצעות המיוחדות לארגונים וחברות ניתן לפנות להילה ויאיר במייל caspi@myco.co.il או בטלפון 050-4500215

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים