שתף קטע נבחר

איילון היא חברת ביטוחי הבריאות של ישראל לשנת 2018! כך קבעו כתבי הביטוח והפיננסים בוועידת עדיף.

ישראלים רבים אשר בחרו השנה ביטוח בריאות חדש - בחרו בפוליסות הבריאות של איילון חברה לביטוח. ביטוחי הבריאות של איילון הינם מהמקיפים והרחבים בענף וכוללים בחירה חופשית של רופא מנתח, זמינות ונגישות לכל מומחה והרחבת זכות לפי בחירה, כיסוי תרופות ריאלי "המתמלא" מחדש כל שנתיים וסל תרופות מוגדל, תרופות בהתאמה אישית, בדיקות גנומיות ועוד... וכל זאת בתעריפים משתלמים

איילון חברה לביטוח זכתה בתואר חברת ביטוחי הבריאות לשנת 2018 מטעם ועידת "עדיף" ועיתונאי הביטוח והפיננסים על ביטוח הבריאות הייחודי שלה לאחר שהחברה רשמה את הצמיחה הגבוהה ביותר בפעילות בענף ביטוחי הבריאות השנה עם שיעור גידול מהגבוהים בענף בקרב מצטרפים חדשים, בזכות מוצר מורחב בעל כיסויים ייחודיים ובתעריפים משתלמים.

 

מה עומד מאחורי ביטוח הבריאות המנצח של איילון לשנת 2018?

איילון מציעה יתרונות המייחדים אותה ומבדלים אותה מהמוצרים המקבילים בענף. ביטוחי הבריאות של החברה הינם מהמקיפים והרחבים בענף וכוללים בחירה חופשית של רופא מנתח, כיסוי תרופות ריאלי "המתמלא" מחדש וסל תרופות מוגדל, תרופות בהתאמה אישית, בדיקות גנומיות ועוד... וכל זאת בתעריפים משתלמים.

 

מה מציע ביטוח הבריאות החדשני של איילון, שהוביל למהפך בתחום בשנה האחרונה ומהם הכיסויים הבלעדיים אשר הוא מספק למבוטחים?

איילון חברה לביטוח פיתחה פוליסת ביטוח עם יתרונות ייחודיים המותאמים לצרכי המבוטח, לרבות דגש על שילוב הכיסויים העדכניים ביותר בתחום החדשנות הרפואית והטכנולוגיה בתחום:

 

די לרשימת הרופאים "בהסדר"-  באיילון ניתן לבחור כל רופא מנתח

מבוטחי הבריאות של איילון בוחרים בעצמם את הרופא המנתח שלהם, בניגוד לביטוחים אחרים בהם יש לבחור רופא מתוך רשימת רופאים מוגבלת (רשימת "הסדר"). איילון מציעה ללקוחותיה זמינות ונגישות מלאה לכל מומחה שהם מעדיפים, ובכך מרחיבה את זכויות הבחירה של מבוטחיה בכל הנוגע לשמירה על בריאותם.

 

ביטוח איילון  (צילום: shutterstock)
ביטוח איילון (צילום: shutterstock)

ביטוח שבאמת מכסה על הטיפולים הנדרשים למבוטח וכיסוי ה'מתמלא' מחדש

ביטוח הבריאות של איילון מספק תקרת זכאות המותאמת לעלויות הריאליות של הטיפולים הנדרשים, ולא סכומים שרירותיים שלעיתים לא מכסים את עלויות הטיפולים הרלוונטיים.

 

ביטוח איילון  (צילום: shutterstock)
ביטוח איילון (צילום: shutterstock)

כיסוי תרופות מקיף - הרבה מעבר לסל התרופות הבסיסי

ביטוח הבריאות של איילון מכיל כיסוי לתרופות שכיחות שאינן בסל הבריאות, בהיקף כספי משמעותי של 3 מיליון ₪. סכום זה אף 'מתמלא' מחדש בכל שנתיים, ועומד לרשות הלקוח.

 

רפואת העתיד כבר כאן: תרופות ורפואה מותאמות אישית

איילון מיישמת את האמצעים הטכנולוגיים החדישים והמתקדמים ביותר בביטוחי בריאות, עם אפשרות לביצוע בדיקה גנומית, המאפשרת התאמה מרבית של התרופה למטופל. הכיסוי הרחב עומד על סכום של עד 600 אלף ₪, ה'מתמלא' גם הוא כל שנתיים.

 

אפילו הצנתור מכוסה

הכיסוי של ביטוח הבריאות של איילון כולל כיסוי רחב למחלות קשות, לרבות כיסוי בלעדי בביטוח הבריאות הפרטי של איילון לאירוע רפואי שכיח: צנתור כלילי טיפול.

 

אחת מחברות הביטוח המובילות בענף

איילון חברה לביטוח פעילה כבר מעל 40 שנים בתחום הביטוח בישראל ומציעה פתרונות בכל תחומי הפעילות (ביטוחי חיים, בריאות, ביטוחים כלליים - עסקים, רכב, דירה ועוד).

 

ההחלטה של החברה להתמקד בתחום ביטוחי הבריאות הובילה את איילון להציג את שיעורי הצמיחה הגבוהים בענף ביטוח הבריאות בשנה האחרונה. באמצעות פוליסת ביטוח מהמקיפות והרחבות בענף, איילון מאפשרת לקהל המבוטחים לשמור על בריאותם ועל תחושת הביטחון שלהם.

 

לדבריה של ד"ר נאווה ניב סרודיו, מנהלת אגף הבריאות של איילון חברה לביטוח, "אנו גאים מאוד על קבלת תואר 'חברת ביטוחי הבריאות לשנת 2018' מטעם ועידת "עדיף" ועיתונאי הביטוח והפיננסים בישראל - עבדנו קשה מאוד כדי להגיע למעמד הזה. בשנה החולפת התמקדנו אסטרטגית בביטוחי הבריאות שלנו והצגנו צמיחה חדה בפעילות בתחום ובהיקף המבוטחים. כחלק מהמהלך האסטרטגי, שדרגנו את השירות, המוצרים, והיחס האישי ללקוחות - ואלו הופכים למנהלי השיווק הכי טובים שלנו. איילון מציעה יתרונות המייחדים אותה ומבדלים אותה מהמוצרים המקבילים בענף. ביטוחי הבריאות שלנו הם מהמקיפים והרחבים בענף, וכל זאת בתעריפים משתלמים". אנו מתכננים להמשיך בפיתוח ערכים מוספים ושדרוג רמת השירות והכלים הדיגיטליים בתחום, על מנת להמשיך בהצעת ערך אמיתי ומשתלם ללקוחותינו."

 

כחלק מההתמקדות האסטרטגית שלה בביטוחי בריאות, הקימה איילון מערך שירות ייחודי, הכולל מרכזי שירות ייעודיים למבוטחים ולסוכני הביטוח המקצועיים המשווקים את מוצריה, פעלה להפחתת זמני המענה הטלפוני והטמיעה שימוש בכליי מדידה לשיפור והבטחת המשך השירות המקצועי.

 

בשורה התחתונה, בזכות כיסויים ייחודיים לביטוחי בריאות, לצד שירות מהיר ויעיל , ויחס אישי ואנושי ברגע האמת מצד סוכני ביטוח מקצועיים, המבוטחים של איילון מקבלים ערך מוסף אמיתי ונהנים מביטוח בריאות שמעניק להם ביטחון.

 

רוצים לשמוע עוד על ביטוח הבריאות המנצח של 2018? לפרטים פנו לסוכן הביטוח שלכם באיילון, חייגו 3261*, או היכנסו >>

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים