שתף קטע נבחר

סוף סוף פסח, סוף סוף דיוטי... 10 בשמים שחבל לפספס

זה לא חו"ל בלי קפיצה לדיוטי פרי. גם בחופשת פסח הקרובה, שווה לבקר בדיוטי פרי ולגלות את המחירים וההטבות שיש לדיוטי להציע. אספנו 10 בשמים במחירים שאסור לפספס, מבצעים שווים וגרסאות מיוחדות, שמחכים לכם בדיוטי פרי. איזה בושם הושק ב-2019 וכבר מוצע במחיר אטרקטיבי? ומהו הבושם הקלאסי לאישה מבית קוקו שאנל, שיעזור לכן לחסוך מאות שקלים?

פסח ממש מעבר לפינה, ואם סגרתם השנה חופשה בחו"ל, זה הזמן להתחיל להתכונן לביקור בדיוטי פרי. כמיטב המסורת, עם ישראל יכול לחסוך גם השנה מאות שקלים על בשמים וקוסמטיקה בדיוטי פרי.

 

שילוב בין חיסכון גדול לקנייה חכמה

חוויית הקנייה ב-2019 בדיוטי פרי היא חוויה חכמה, המציעה הטבות מותאמות אישית וכלים מתקדמים שיהפכו את החיסכון שלכם בדיוטי להרבה יותר פשוט.

 

כחלק מקנייה החכמה, היום אפשר להכנס לאתר של הדיוטי פרי ושם תוכלו למצוא את המחירים והמבצעים ולהשוות אותם.

 

רוצים גם זמן פנוי לפני הטיסה? אפשר גם לבצע הזמנה מהבית: תוכלו להזמין את המוצר שאתם חושקים בו מראש ולאסוף אותו בשדה התעופה. ועכשיו לקראת חג הפסח, הגולשים באתר הדיוטי יקבלו 5% הנחה על הזמנה ראשונה באתר (בקנייה מעל 100$, לפני הנחות). המבצע תקף עד ה-30.4.

 

בנוסף, חברי מועדון הלקוחות של הדיוטי פרי נהנים יותר! ההרשמה חינם ואתם יכולים לנצל את ההטבות כבר בטיסה הקרובה. חברי מועדון נהנים מהנחה של 10% על מותג אהוב לבחירה,

100$ מתנה למימוש בצבירת קניות מעל 800$ בשנה, מתנת יום הולדת בחודש יום ההולדת, ומתנה בקנייה מעל 500$.

 

להרשמה למועדון הלקוחות החדש של הדיוטי פרי, היכנסו>>

 

מהם 10 הבשמים המסקרנים של 2019, שמחכים לכם על המדפים בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון?

 

חדשים על המדף - זה הזמן לרענן את רשימת הבשמים המועדפים

למצוא בושם חדש זה כמו להוסיף עוד אהבה לחיים. בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'דרסון תמצאו בשמים לוהטים

 

שהושקו ממש לאחרונה, במחירים שאסור לפספס. אולי כאן מחכה לכם הבושם המועדף הבא שלכם?

דיוטי פרי (צילום: יח
דיוטי פרי(צילום: יח"צ)

 

Dior - Joy E.D.P

 בושם שהושק ב-2018, וכבר עכשיו צובר קהל מעריצות בישראל ובחו"ל. Joy מציע ניחוח מושק פרחוני ועצי לנשים - מאוד מרענן ומתאים לקיץ הישראלי.

מחיר לדיוטי פרי: 107$ ל-90 מ"ל

 

Dolce & Gabanna -The Only One E.D.P

בושם חדש שהושק לאחרונה, ומנסה ללכוד את תמצית הנשיות המתוחכמת- בבקבוק אחד. הניחוח המהפנט בנוי על ניגודים, אשר מעצימים את המורכבות שיש בכל אחת מאיתנו. בין המרכיבים: פרחי סיגליות, נגיעות ברגמוט המעניקות עומק, איריס, ווניל ופ'צולי להענקת חמימות מחבקת, ומסביב - תווים עשירים של קפה.

 

מחיר לדיוטי פרי: 110$ ל-100 מ"ל

 

Narciso Rodriguez - Pure Musc E.D.P

הבושם הושק ממש לאחרונה, ב-2019, ומעורר עניין אצל נשים בכל העולם. ניחוח ממכר בהשראת הבושם המקורי של החברה - סדרת For Her עם חותם ניחוח המושק האיקוני של כל קו הבשמים של המותג. התוצאה משכרת וממכרת במיוחד. הניחוח הדומיננטי הוא מושק, לצד פרחים.

 

מחיר לדיוטי פרי: 113$ ל-100 מ"ל

 

Guerlain – Mon Guerlain E.D.T Bloom of Rose

Bloom of Rose, הגרסה הטרייה ביותר של הבושם החדש של מותג הבשמים הוותיק, הושקה ממש לאחרונה ומציעה ניחוח אוריינטלי רענן, הבנוי מרכיבים ייחודיים. מתאים לנשים חזקות, חופשיות ובטוחות בעצמן. עבור מי שמחפשת ניחוח אינטימי וחושני, מעצים ונשי - זה הבושם עבורה.

 

מחיר לדיוטי פרי: 105$ ל-100 מ"ל

משתתף במבצע קונים ב-200$ ומשלמים 150$ בלבד

 

רעיון לחיסכון ומתנה ביחד: קונים שני בשמים ב-200$, משלמים 75$ בלבד על כל בושם, ומפנקים את מישהו אהוב בבושם המועדף עליו, במחיר שאין כמותו בארץ.

 

נועזים ומודרניים - המותגים שמכניסים קצת שיק לענף
דיוטי פרי (צילום: יח
דיוטי פרי(צילום: יח"צ)

 בתי האופנה החדשים, אלו שלא באים עם מסורת עתיקה מהמאה ה-19, מצליחים להביא לקהל בשמים חצופים, מתגרים וסופר-מודרניים. אלו דוגמאות לבשמים נועזים עם ניחוח שישאיר חותם על כל הסביבה:

 

Tom Ford - F**** Fabulous E.D.P

יש ניחוחות ושמות של בשמים שרק טום פורד יכול להגות... F**** Fabulous הוא ניחוח נועז, לגברים ולנשים, עם שם שרק מדגיש את הנועזות והפנטזיות שהבושם מגשים. בתוך הבקבוק תמצאו תמהיל של מרווה ולבנדר כדי לעורר את החושים, נגיעות שקדים ווניל לניחוח עשיר, ושורש פרח האיריס להשלמת היופי הנדיר של הבושם.

 

מחיר לדיוטי פרי: 249.9$ ל-50 מ"ל, נשים/גברים

 

Thierry Mugler - Alien

בדיוק כמו Alien מהחלל החיצון, הבושם של טיירי מוגלר מציע מסתוריות וייחודיות. תווי עץ ענבריים, פרחוניים ופריחת תפוז, הופכים אותו לבושם של נשיות מוחלטת, לאירועים מיוחדים. ניחוח נמרץ וחמים.

בדיוטי פרי תמצאו סט בלעדי של שני בקבוקים של 90 מ"ל - אחד לשימוש בבית, ואחד לתיק, כדי שתוכלי להיות במיטבך במשך כל היום.

 

מחיר לדיוטי פרי: 159.9$ לסט של 2 בקבוקים, 90 מ"ל כל אחד (80$ ליחידה)

 

הקלאסיים והוותיקים - אין כמו מסורת של ניחוח טוב ותרבות גבוהה

הבושם שאודרי הפבורן בחרה בו? או הבושם של קוקו שאנל לצעירות? אלו המותגים הוותיקים שמציעים קלאסיקות מודרניות

דיוטי פרי (צילום: יח
דיוטי פרי(צילום: יח"צ)

 

Givenchy - L`interdit E.D.P

בושם לנשים שהוא על-זמני, עם פרשנות משלו לעדינות מוחלטת. בושם שבונה את הניחוח שלו בדרך ברורה, עם הילה של כוכבים ורגש גדול. הבושם שנולד משיתוף הפעולה של ג'יבנשי עם אודרי הפבורן, שבחרה בו בחירה לכל החיים. ב-1957, הוא היה הבושם הנועז הראשון, שפרץ את גבולות האסור. היום הוא סמל לחופש ללא גבולות, קלאסיקה מודרנית ונועזת.

 

מחיר מיוחד לדיוטי פרי: 100$ ל-80 מ"ל

משתתף במבצע קונים ב-200$ ומשלמים 150$ בלבד

 

Gucci - Guilty E.D.P

ניחוח דינמי המיועד לאישה הצעירה, הזוהרת והנועזת. בושם עליז וחושני, עם תווים דומיננטיים של מנדרינה, פלפל ורוד, אפרסק ולילך, יחד עם תווים של גרניום, ענבר ופצ'ולי. ניחוח מפתה לאישה האמיצה והסקסית. מושלם לכל אירוע.

 

מחיר לדיוטי פרי: 110$ ל- 90 מ"ל

 

Chanel - Coco Mademoiselle E.D.P

ניחוח שמשאיר רושם בכל מקום. גובש במקור לנשות קריירה צעירות, ומתאים גם לאישה הבוגרת והמסוגננת. קו נקי, יוקרתי ורענן, כראוי לבית האופנה שאנל האלגנטי. ריח מרענן וחושני, אידיאלי כבושם ליום-יום, עם שפה מקצועית ומעודנת.

 

מחיר לדיוטי פרי: 144$ ל- 100 מ"ל

 

Hermes - Terre d’Hermes E.D.T

הבושם לגבר, שהתרגום החופשי של השם שלו הוא, "האדמה של הרמס”, הוא בושם שמסמל מים בין שמיים לארץ, העוצמה האלכימית של היסודות השונים המרכיבים את היקום שלנו. זהו בושם שהוא סיפור סימבולי על חומרי הגלם ושינוי הצורה שלהם, סביב תווים מינרליים ועציים. מסע של כוח ופיוט.

 

מחיר לדיוטי פרי: 79.9$ ל- 100 מ"ל

 

לקראת חופשת הפסח או נסיעת העסקים הקרובה, זה הזמן לחדש את המלאי של הבושם האהוב עליכן, או להתנסות בבושם חדש שייכנס לחייכם. המחירים המשתלמים והמבצעים האטרקטיביים ביותר מחכים לכם בדיוטי פרי, בדרך לטיסה. שיהיה חג שמח, ונתראה בדיוטי!

 

דיוטי פרי (צילום: קליניק)
(צילום: קליניק)

אמנם לא מדובר בבושם, אבל על Clinique ID כבר שמעת? הלהיט שכובש את העולם, נמצא עכשיו בדיוטי פרי. עכשיו את יכולה ליצור קרם לחות בהתאמה אישית, לפי הצרכים שלך!

 

כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את הבסיס לקרם הלחות, ואת המבחנה עם החומרים הפעילים המתאימים לעור שלך, וליהנות מפתרון מותאם אישית לעור הפנים. המחיר בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון עומד על 45$ בלבד, והמוצר משתתף במבצע מוצר שני ב-50%, מה שהופך את הקנייה למשתלמת במיוחד.

 

מאות קופונים במהדורה מוגבלת מחכים לכם באתר הדיוטי. לחיסכון גדול וחוויית קנייה חכמה, היכנסו>>    

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים