שתף קטע נבחר

דירה לכל משפחה: הכירו את האחים אוזן

חברת האחים אוזן נכנסת לעשור הרביעי לעשייה עם פרויקטים ייחודיים ברחבי הארץ, מנדל"ן מניב ועד לדיור למגורים - היום הם מלווים משפחות צעירות שהם דור ההמשך של משפחות שרכשו אצלם בעבר נכסים לדיור. "זה מרגש לגלות שדור ההמשך נשאר איתנו", אומר מיכאל אוזן

 

חברת הבנייה האחים אוזן נכנסת לעשור הרביעי שלה, היא הוקמה בשנת 1989 ומאז בנתה אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ, כשלרוב מדובר בפרויקטים למגורים, אך בשנים האחרונות הוקדמו גם פרויקטים של נדל"ן מניב. האחים אוזן הוקמה ע"י שמעון, יורם ומיכאל אוזן, ומתמחה בייזום, ניהול ושיווק פרויקטים בתחום הנדל"ן.

פרויקט David Tower, באר שבע (צילום: דוד חברוני)
פרויקט David Tower, באר שבע(צילום: דוד חברוני)

החברה ידעה לזהות כל אחד מעשרות הפרויקטים באזורי הביקוש והשבחתם בבידול ובמיתוג בביצוע הפרויקטים, ואלו הפכו למופת מבחינת חדשנות וסטנדרט בניה מהגבוהים ביותר. החברה מאמינה שהצלחתה מקורה בשותפות אמיצה ואמינה עם כל אחד מאלפי לקוחותיה. האחים אוזן שמה דגש בליווי אישי לכל אחד מלקוחותיה דבר שהפך ברבות השנים להיותה כאחת המובילות בענף הנד"לן בדרום.

 

 

"שכונת רמות בב"ש היא שכונה חדשה, בעלת תשתיות חדשות, והיא בנויה לרוחב ולא לגובה, משמע בנייה של וילות וקוטג'ים. אילן פיבקו הוא האדריכל האחראי שלפי התכניות שלו נבנה המקום", מספר מיכאל אוזן. "רמת החיים בב"ש עלתה בשנים האחרונות, יש פריסה של פרויקטים ייחודיים ויוקרתיים שלא היו בעבר באזור. האחים זיהו את הפוטנציאל בתחום וכך נולד פרויקט וילה רוז בעיר, הכולל 48 יחידות דיור צמודות קרקע".

 

אך חברת האחים אוזן אינה עוסקת רק בתחום הדיור למגורים, כאמור קיימים פרויקטים רבים של נדל"ן מניב כך שהחברה צברה נכסים שמושכרים ומניבים לחברה הכנסות נוספות. בימים אלו בונה החברה פרויקט ייחודי בשדרות בן גוריון בבאר שבע, פרויקט של משרדים להשכרה עבור גופים ממשלתיים וכן למגזר הפרטי. מבחינת תכנון נחשב הפרויקט למתקדם ביותר הן מבחינת הבנייה, החיבור לסביבה וההסתכלות על צרכי המשכירים.

 

פרויקט David Tower, באר שבע (צילום: דוד חברוני)
פרויקט David Tower, באר שבע(צילום: דוד חברוני)
 

פרויקט נוסף הוא מגדלי דוד בבאר שבע, אלו מגדלים למגורים, שלושה בניינים בגובה של 15 קומות בבנייה שטרם נראתה באזור, כשהבניינים מאופיינים בחלונות פנורמיים המשקיפים לנוף המרהיב של העיר. הדירות הן בנות 4 ו-5 חדרים ובכל בניין לובי מפואר בגובה 2 קומות. זוהי אופציה מצוינת עבור משפרי דיור המעוניינים לעבור לדירה ברמת איכות גבוהה ויוקרתית. המיקום, אגב, הוא בסביבה של כל המרכזים הפעילים בעיר.

 

פרויקט David Tower, באר שבע (צילום: דוד חברוני)
פרויקט David Tower, באר שבע(צילום: דוד חברוני)
 

חברת האחים אוזן מתגאה במשפחתיות ובבנייה למשפחות – "מאחר ואנחנו פועלים שנים רבות, אני יכול לספר שאני מכיר משפחות שנכנסו למגורים שהחברה בנתה בעבר, והיום הילדים שלהם, שגדלו ויש להם משפחות משלהם, רוכשים נכס שלנו כדי לגור בו", מסכם בחיוך מיכאל אוזן, "זה כיף לראות את החיבור הזה, ללמוד שהמשפחות הצעירות יודעות שליווינו את המשפחה שלהם כשהם עוד היו צעירים, ועכשיו הם דור ההמשך".

 

רוצים לדעת עוד? היכנסו לאתר החברה>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים