כשמיליארד סינים מגלים את האוצרות של ים המלח
אחרי 30 שנות פעילות בלמעלה מ-40 מדינות בעולם חברת AHAVA חוברת לרשת TMALL וים המלח, זוכה לביקור של מוביל דעת קהל סיני Austin Li שעל שמו רשומים מספר שיאי גינס במכירות LIVE STREAMING
ים המלח הוא האגם הנמוך ביותר עלי אדמות. הוא מכיל אנרגיה עצומה וכוח הריפוי שלו הפך לאגדה בכל העולם, הרבה בזכות מייסדי AHAVA שלפני 30 שנה פיתחו קו מוצרים שמכילים את הסגולות של ים המלח. היום, אחרי שמוצריה נמכרים בלמעלה מ-40 מדינות בעולם והיא בבעלות חברת FUSON הסינית, חברת הקוסמטיקה המובילה בעולם בחקר המינרלים ותרומתם לעור ובפיתוח מוצרי טיפוח מים המלח, עושה מהלך פורץ דרך וחוברת לרשת קמעונאית TMALL המוכרת ל-500 מיליון צרכנים בסין, הונג קונג וטייוואן ונחשבת פלטפורמת מכירות האונליין הגדולה ביותר בסין.
תחילתה של ידידות מופלאה
מדובר על פרויקט ראשון מסוגו בעולם ואות פתיחה שלו היה ביקורו של Austin - מארח מספר 1 ב- LIVE STREAMING מסין, העובד עם מותגי יוקרה רבים ושעל שמו רשומים שיאי המכירות הגדולים ברשת. יחד עימו הגיעו לביקור בים המלח גם ששה לקוחות נבחרים של מועדון TMALL במטרה להכיר מקרוב את נפלאות ים המלח ואת המוצרים הבלעדיים של חברת AHAVA.
"כמותג קוסמטיקה גלובאלי מישראל, אנו גאים בהישגים של הפרוייקט החדשני. שמחנו מאוד לארח את ענקית המכירות TMALL ואת המוביל דעת קהל החשוב ביותר בסין, העובד עם מגוון מותגי יוקרה, כדי לקדם את AHAVA ולגרום למליוני צרכנים בסין להתאהב כמונו. לשם כך, אפשרנו למשלחת הסינית לבקר במעבדות ים המלח על מנת לחשוף את המוצרים ואת סגולותיהם״ אומרת, יפעת יפה, סמנכ"ל השיווק העולמי של AHAVA. ״מאז שהחברה הוקמה אנו שואפים לתת את הטוב ביותר לצרכנים ולשלב חדשנות בכל היבט, אבל מה שהכי חשוב לנו הוא בניית קשר חזק עם הצרכנים בכל העולם, כי בטווח הארוך זה מה שעושה את ההבדל. שינוי חייהם של אנשים."
מה עשו הסינים כשהם פגשו לראשונה את ים המלח
הביקור של הצוות הסיני כלל היכרות עם התרבות וההיסטוריה הישראלים וביקור במעבדות המחקר הפיתוח של AHAVA, במהלכו הם למדו על הטכנולוגיות המתקדמות והתנסו בקסמם של המינרלים מים המלח, הכירו את הבוץ בעל סגולות הריפוי ואת אצת דונאליאלה סאלינה המהווה נוגד חמצון טבעי חזק אשר מחייה את העור ומעכבת את התהליך הטבעי של הזדקנות העור יחד עם הפטנט הבלעדי ™Osmoter המשולב בכל מוצר של המותג AHAVA. לבסוף הצוות התנסה גם במוצר הנמכר ביותר של החברה - סרום אנטי-אייג'ינג ™Dead Sea Crystal Osmoter וגאון המכירות שהוביל את המשלחת הדגים את השימוש במוצר עבור לקוחות TMALL במטרה לגרום למיליוני הצרכנים הסינים להתמכר ל-AHAVA.
״כשהייתי ילד למדתי על ים המלח וזה היה נראה לי יעד קסום וחלמתי להגיע אליו. אחרי יום צילומים שעשינו בים המלח, העור שלי נראה זוהר וחלק למגע וזה מדהים״, אומר אוסטין. ״המוצרים של AHAVA מכילים רכיבים טבעיים מים המלח ואני מאוד אוהב את זה כי יש לזה המון יתרונות לעור. אני שמח שיצא לי להכיר את המותג, מכיוון שהוא היחיד המשלב במוצריו את כל הדברים הטובים שיש בים המלח. המוצר שהכי הרשים אותי היא מסכת הבוץ המטהרת מכיוון שהיא עושה פלאים לעור ומכילה רכיבים טבעיים מים המלח״.
אחרי ביקור במעבדות החברה הצוות התנסה בחווית הציפה, שט בלב ים המלח לצד בובת ענק בצורת הלוגו של TMALL, ערך סיור בעיר העתיקה בירושלים וביקר בחנות הבוטיק של AHAVA בטיילת ממילא.
שבירת שיאי המכירות
שיאו של הביקור של Austin היה באירוע מכירת און ליין במהלכו נמכרו 15 אלף ליפסטיקים, הנחשב למוצר הקוסמטי הנמכר ביותר בסין. ולא מדובר על ליפסטיק רגיל אלא על באלם לשפתיים בשם Dunaliella Moisturizing Lip Balm המכיל את אצת דונאליאלה סאלינה. המוצר הזה פותח על ידי AHAVA במהדורה מוגבלת במיוחד עבור מעריציו של אוסטין. מוצר נוסף שנמכר באירוע הוא מסכת בוץ מינרלי ללחות וגוון עור בהיר של AHAVA ממנו נמכרו בדקה אחת 15 אלף יחידות. סך הכול נמכרו במהלך השידור בו צפו 2,117,500 עוקבים של אוסטין, 45,940 יחידות של מוצרי AHAVA.
זה היה אתגר היופי ב- LIVE STREAMING הראשון שאוסטין עשה מעבר לים. זה גם היה האירוע המסחרי הראשון שנערך בים המלח והוא נחל הצלחה מסחררת מכיוון שהוא הוביל לצמיחה של 73,000% במספר יחידות שנמכרו ביום אחד, מספר שאף מותג יופי לא עבר עד כה ב- TMALL. המהלך הזה קידם את החנות של AHAVA למקום ראשון במכירות יומיות ב- TMALL.
רוצים לשמוע עוד על המוצרים והחידושים של AHAVA? היכנסו >>-
ל-AHAVA בפייסבוק - לחצו כאן>>
למעקב אחר AHAVA באינסטגרם - לחצו כאן >>