שתף קטע נבחר

ארקיע מציגה: חופשת הבחירות שלי 2

בפעם הראשונה בתולדות המדינה, יערכו בחירות נוספות בהפרש של חמישה חודשים בלבד. אם בפעם הקודמת עוד היה קצת קריר ורגוע לפני חופשת פסח שתכננתם מבעוד מועד, הפעם מדובר בתאריך קלאסי לחופשה קצרה לניצול יום השבתון. אז מהו היעד האידיאלי? ובכן, לכבוד הבחירות ארקיע חשבה על חופשה ישראלית במיוחד- אילת, כמובן. הנה חמש ההצעות הטובות ביותר ליום הבחירות

הביאו את המזוודות יחד אתכם לקלפי, כי הפעם את תוצאות הסקרים אתם עומדים לראות כשאתם רגל על רגל בחדר בבית המלון, במסעדה, או אפילו על שפת הים אל מול השקיעה האדומה ועוצרת הנשימה של העיר הדרומית עם כוס שתייה צוננת בידכם ותחושת שלווה נפלאה בנפשכם.

 

זו למעשה התקופה האידיאלית לנפוש בעיר: רגע אחרי העומס של אוגוסט ושניה לפני העומס של החגים, בשילוב עם מזג האוויר שמתחיל להראות אותות של סתיו, תתכוננו לחופשת הבזק הכי טובה שהייתה לכם השנה, בוודאות. ארקיע אספה עבורכם את חמשת ההצעות הכי טובות ומשתלמות, הנה:

 

U מג'יק פאלאס, אילת

מלון U מג'יק פאלאס באילת יעניק לכם חופשה משפחתית אידיאלית, עם אטרקציות לילדים, פעילויות ומגוון פינוקים לאורך כל היום. במלון ממלכת ילדים מפוארת, מתחם ספא מפואר לא פחות, פינוקים קולינריים שיעזרו עם המתח לקראת התוצאות הגורליות ובעיקר המון שקט אל מול המרינה הפוטוגנית.

 

U מג'יק פאלאס, אילת (צילום: באדיבות U מג'יק פאלאס, אילת)
U מג'יק פאלאס, אילת(צילום: באדיבות U מג'יק פאלאס, אילת)

 

ארקיע מציעה חבילה אטרקטיבית של לילה אחד אותה ניתן לממש בין ה-15-18.9, חופשת אמצע שבוע קלאסית של לילה אחד כולל טיסות במחיר של 699 שקלים לאדם וגם כניסה לספא, כך שלזוג תשלמו רק 1,399 שקלים בלבד. אתם כבר מתחילים להריח את השמנים בחדר המסאז'ים? כי אנחנו לגמרי כן.

 

קראון פלאזה, אילת

חדר משחקים עם סוני פלייסטיישן, קיר טיפוס, הוקי אוויר ועוד שלל משחקים שיעסיקו את הקטנים שלכם בכיף בזמן שאתם נמצאים על שפת הבריכה וקוראים את הספר ההוא שתכננתם לקרוא מאז פסח. אבל היי, אל תשקיעו את כל הזמן בקריאת הספר בבריכה, כי אתם באילת ויש עוד מלא לראות, בין השאר אטרקציות שהמלון מציע כמו שנורקלינג, צלילה, טיפוס הרים ולרגועים יותר- גם שולחן ביליארד ופינג פונג.

 

קראון פלאזה, אילת (צילום: באדיבות קראון פלאזה, אילת)
קראון פלאזה, אילת(צילום: באדיבות קראון פלאזה, אילת)

 

את החבילה הכוללת טיסות ולילה אחד בבית המלון ניתן לממש בין התאריכים 17-18.9, בנוסף תוכלו ליהנות גם מארוחת ערב מתנה במסעדת המלון המחודשת וכל זה במחיר של 479 שקלים לאדם. רוצים לנפוש עם הילדים? אין שום בעיה, אין כמו חופשה משפחתית ביחד. לכן, תוספת של ילד תעלה לכם 361 שקלים ותוספת של שניים, תעלה בסך הכל 1,679 שקלים בלבד.

 

כבר התחלתם לדמיין את הבריזה בשקיעה מול הרי אילת? הזמינו את חופשת הבחירות שלכם כאן >>

 

ישרוטל אגמים, אילת

אגמים, מה לא אמרו עליו? חופשת ההירגעות המושלמת על המים במלון שהוא ממש כמו אי קטן ואקזוטי. עם בריכת שחייה דמוית לגונה, חדרים על המים, ערסלים פזורים ברחבי המלון, ספא מפנק, Jasper 08, בר הקוקטיילים המפורסם שיגרום לכם להרגיש לרגע כאילו אתם בכלל בחופשה בניו יורק, מרכז הצלילה של ישרוטל, ועוד שלל שירותים ואטרקציות שיהפכו את חופשת הבחירות שלכם למושלמת. החבילה תקפה בין התאריכים 17-19.9 ומחירה 752 שקלים לאדם לכל החופשה, הכוללת שאטלים משדה התעופה באילת רמון למלון ובחזרה.

 

ישרוטל אגמים, אילת  (צילום: באדיבות ישרוטל אגמים, אילת )
ישרוטל אגמים, אילת (צילום: באדיבות ישרוטל אגמים, אילת )

 

בי יוניק, אילת

מלון ביו יוניק החדש, השייך לקבוצת רשת מלונות בי ממוקם במרחק של פחות מעשר דקות מקניון מול הים ומהחוף. המלון האורבני מציע לובי שקט ורגוע, בריכה חדשה, מועדון ילדים עם עמדות סוני פלייסטיישן, בית כנסת וחדר אוכל מפואר. במלון גם מתחם ספא מפנק, ואורחיו זוכים לכניסה חופשית למועדונים סלינה והקרייזי אלפנט, השייכים לרשת המלונות גם הם.

 

בי יוניק, אילת (צילום: באדיבות בי יוניק, אילת)
בי יוניק, אילת(צילום: באדיבות בי יוניק, אילת)

 

כך שבין אם מדובר בחופשה משפחתית או זוגית, או אפילו עם חברה או חבר טוב, מדובר במלון האידיאלי עבורכם. את החבילה תוכלו לממש בין התאריכים 17-19.9, היא מיועדת לזוג ואם יש לכם ילד, אז לא תצטרכו לשלם עליו! (עד גיל 12) בחבילה תיהנו מאירוח על בסיס חצי פנסיון, במחיר מיוחד של 666 שקלים לאדם.

 

מלון דן, אילת

על רשת מלונות דן אין צורך להרחיב, מהסיבה הפשוטה שהמוניטין מדבר בעד עצמו. מלון דן אילת הינו מלון עטור פרסים ונוכח באופן קבוע במדדי איכות. המלון הוכתר לאחד מעשרת המלונות הטובים במזרח התיכון ואפריקה על ידי מגזין התיירות היוקרתי Condé Nast Traveler והשבחים רבים. במלון יחידות דה לוקס וסוויטות עם ג'קוזי פרטי במרפסת, טרקלין עסקים בקומה ה-14, שלוש בריכות שחייה כאשר אחת מהן אף מאובזרת במגלשת מים ובריכת זרמים, ג'קוזי חיצוני, ספא הכולל חמאם טורקי וסאונה פינית, מגרשי סקווש וחוף ים צמוד ועוד לא דיברנו על המטבח במלון שנחשב לאחד הטובים בעיר.

מלון דן, אילת  (צילום: באדיבות מלון דן, אילת )
מלון דן, אילת (צילום: באדיבות מלון דן, אילת )

 

בקיצור - כל מה שתצטרכו בשביל נופש מושלם. החבילה תקפה בתאריכים 16-18.9 והיא כוללת שאטלים משדה התעופה באילת למלון ובחזרה, במחיר של 999 שקלים לאדם, לחופשה כולה.

 

אנחנו מאמינים שאם החיים נותנים לנו לימונים, כדאי ורצוי להכין מהם לימונדה, בטח כי חם נורא בחוץ ולכן, אם כבר "נגזר" עלינו ללכת להצביע פעם נוספת השנה, במקום לחוות תחושות דה ז'ה וו מחודש אפריל, למה לא לקבל על זה פרס בדמות חופשת בזק מושלמת? נכון, אין סיבה שלא. אין ספק שכל באי הקלפי יקנאו כשיראו אתכם יוצאים משם עם מזוודה היישר אל החופש. אז נתראה באילת?

 

עשינו לכם חשק לחופשת בחירות מפנקת? כנסו לפרטים >>

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים