שתף קטע נבחר

אינסטלציה - הדור הבא

רובוטים, צילומי פנים של קווי ביוב ומרזבים, שיקום וחידוש צנרת בצורה כירורגית ללא שבירה חפירה או הרס, ועוד מגוון פתרונות מתקדמים בנושא. אם כל זה נשמע לכם כמו כתבה על סטארט אפ עולמי מעולם התשתיות אז אתם לא כל כך רחוקים מן האמת: הכירו את חברת "מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ - ההייטק של עולם האינסטלציה!!

כולנו מכירים את זה, הקיץ מגיע, הימים הולכים ומתארכים ואנו מוצאים זמן רב יותר לטיפול בתקלות ביתיות שהוזנחו במשך החורף. אתם יודעים - שורשים בביוב, הצינור שבור, סתימות מרובות, דליפה מצינור בטון ושאריות מהשיפוץ האחרון שעדיין נותר בביוב ואתם מצידכם דחיתם את הקץ עד עכשיו.

 

מדוע: בעיקר בשל החשש שהאינסטלטור שייכנס אליכם יתחיל כמובן לשבור או להרוס ריצוף או קירות על מנת לאתר את הנזק (תוך כדי גרימת נזק לדירה עצמה).

 

 

אז זהו, מהיום אתם לא צריכים לחשוש יותר מבעיות אינסטלציה, מכיוון שניתן לפתור אותן ללא כל שבירה או נזק למבנה, שלרוב מאריך את זמן הטיפול בנזק ויכול לגרום גם לנזקים משניים.

 

ענף האינסטלציה בשנים האחרונות עובר מהפכה הייטקיסטית של ממש עם טכנולוגיות חדשניות ורובוטים מתקדמים המסוגלים לצלם, לשקם ולחדש מערכות ביוב / ניקוז בצורה כירורגית ומדויקת ללא חפירות, שבירות רצפות או נזק כלשהוא.

   (צילום: איתן מזרחי)
(צילום: איתן מזרחי)

  

מי שמובילה בגאון את המהפכה הזו היא חברת "מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ", המספקת שירותים הן למגזר הפרטי, קבלנים, תאגידים וחברות בנייה.

 

החברה הוקמה בשנת 2004 על ידי איתן מזרחי - סמכות מוכרת ומוערכת התחום עולם הצנרת, הביוב ומערכות ניקוז עם ניסיון עשיר קרוב ל-30 שנה.

 

   (צילום: איתן מזרחי)
(צילום: איתן מזרחי)

 

צי של 11 רובוטים המתקדמים בעולם!  

שירותיה של החברה כוללים בין היתר איתור נזקים בצנרת ביוב על ידי מצלמות מהמתקדמות בעולם, לאחר מכן שיקום הקו על ידי רובוטים מתקדמים וייחודיים בעולם.

 

פעולות אשר נעשות ע"י הרובוטים הם:  

1. צילום הקו בזווית 360 מעלות עם איכות תמונה גבוהה ביותר.

2. חיתוך שורשים אשר חדרו לקווי ביוב.

3. מעיכות בקו.

4. חיתוך עצמים זרים שחדרו לקווי ביוב כגון ברגים וברזלים.

5. ניסור בטון, אבנית שהצטברה וכו'.

 

לאחר מכן אם יש צורך - מבצעים תיקונים:

1. חורים.

2. שברים.

3. חיבורים לא תקינים ע"י הטלאה פנימית.

 

כזכור לנו כל הפעולות נעשות ללא שום נזק של שבירה, חפירה, פתיחת כבישים, חפירות תוואי צינורות והריסות יציקת בטון.

 

לאחר מכן מתבצעת שטיפה יסודית בקו הביוב / ניקוז ומנקה אותו מכל שאריות הלכלוך שקודם סתמו או הפריעו לזרימה תקינה של הקו.

 

לבסוף נעשה צילום לאחר התיקון והשטיפה לוודא שהקו תקין לקבלת אסמכתא ושקט נפשי!

 

   (צילום: איתן מזרחי)
(צילום: איתן מזרחי)

 

נכון להיום עומד לרשות החברה צי של 11 רובוטים מהמתקדמים ביותר בעולם, חלקם נועדו לביצוע עבודות בתוך הצנרת מכונות שטיפה כולל פלזמה מהמתקדמים בעולם, מצלמות ורובוטים לצילום מהדור החדש כולל 360 מעלות מדידת אורך, קוטר ושיפוע בצינור.

 

ציוד שרוול ותיקון החדיש ביותר והכי חשוב כל ראשי הצוותים שלנו עברו הכשרות בהולנד, גרמניה, אנגליה, שוויץ וארה"ב וכולם מוסמכים לביצוע כבודות על ידי רובוטים, שרוולים, צילום, תיקונים ושטיפות מורכבות.

 

הפתרונות המתקדמים של "המומחים לאינסטלציה" חוסכים ללקוחות החברה זמן וכסף רב, והחברה אינה חוסכת כל מאמץ לשמור על מקומה כחברה המובילה בתחומה בישראל!

 

לפרטים נוספים - היכנסו <<<

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איתן מזרחי
מ. איתן מומחים לאינסטלציה
צילום: איתן מזרחי
מומלצים