שתף קטע נבחר

כל מה שחייבים לדעת על פיתוח אפליקציות

בעולם שבו יש יותר סמארטפונים מבני-אדם, אפליקציות הן כלי הכרחי לבעלי עסקים לשמירה על קשר ישיר עם הלקוחות, לביצוע פעולות ורכישות, ולעדכונים מתמידים. אספנו את שלושת הטיפים הכי חשובים, לפני שניגשים לפיתוח אפליקציה

העולם זז למובייל: יש שאומרים שסמארטפונים וטאבלטים הם ממש ההמשך של הגוף שלנו - כשהם מכילים בתוכם זכרונות, רגעים פרטיים, שיחות ותמונות, אבל גם מחברים אותנו אל העולם שבחוץ, מספקים לנו מידע, כלים ושירותים שאנחנו כבר לא זוכרים איך הצלחנו להסתדר בלעדיהם. בעלי עסקים מבינים שאפליקציות הן השער המיידי אל העולמות שהם מציעים - ושאותם אנחנו נושאים איתנו בכיס, בקלות ובפשטות. מי שמחפשים פתרון אמיתי לפיתוח אפליקציות, מוכרחים לקחת בחשבון כמה כללים חשובים.

 

    (צילום:  shutterstock)
(צילום: shutterstock)

תמיד מעודכנים

התחום של פיתוח אפליקציות זז כל הזמן, וככזה - אתם מוכרחים להישאר עם האצבע על הדופק. הטרנדים החמים בבניית אפליקציה משתנים בצורה תכופה: בין אם מדובר באנימציות והנפשות להנגשה עדכנית של תוכן, או במערכת עדכונים שוטפים שתשאיר את המשתמשים שלכם מחוברים כל הזמן, ובין אם מדובר בפיצ'רים ייחודיים - דוגמת ה"סטורי" של אינסטגרם שפוגש אותנו כמעט בכל אפליקציה כיום - מי שיודעים לתת חוויה מקיפה ופשוטה לשימוש יצליחו להביא את העסק שלהם קדימה.

 

    (צילום:  shutterstock)
(צילום: shutterstock)

ארכיטקטורה מורכבת, חוויה פשוטה

בעולם של היום, גם הרכישות הגדולות והמסובכות נעשות הרבה יותר במובייל. החל מחבילות נופש, דרך מוצרי אלקטרוניקה, אופנה או אפילו ארוחת צהריים - הכל קורה באמצעות כמה קליקים פשוטים באפליקציות המובילות. על הארכיטקטורה המורכבת שמאחורי הקלעים מוכרחים לפצות באמצעות חוויית משתמש פשוטה ונוחה, Flow מדוייק שיוביל את הלקוחות בתוך שניות אל המקום שאליו הם (ואתם) רוצים להגיע. עיצוב אפליקציה וחוויית המשתמש הוא תחום ידע קריטי, שכדאי להשאיר בידיים של המומחים.

 

    (צילום:  shutterstock)
(צילום: shutterstock)

על המדפים

בית התוכנה הנכון הוא זה שיידע לקחת את האפליקציה שלכם ולמצב אותה במיקום אידיאלי גם על המדפים של חנויות האפליקציות השונות. בין אם מדובר בפיתוח לאנדרואיד או ל-iOS, ותק וניסיון הם הכרחיים כדי לוודא שהאפליקציה שלכם גם מגיעה אל המשתמשים בדרך הטובה והקלה ביותר, בלי ביורוקרטיה מיותרת ובלי כאבי ראש. הנוכחות הזו היא שער הכניסה שלכם אל המכשירים של המשתמשים.

 

yit מתמחה באפיון, עיצוב ופיתוח האפליקציות הפופולאריות בישראל. ליצירת קשר לחצו כאן

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים