שתף קטע נבחר

סובלים מקשקשים בקרקפת או אדמומיות וקילופים בפנים? כנראה מדובר במחלת עור כרונית, עכשיו ניתן להקל עליה באופן מיידי ולאורך זמן

אם אתם סובלים מקשקשים וגירוד בקרקפת, גירוד, אדמומיות וקילופי עור בפנים - יכול מאוד להיות שיש לכם 'סבוריאה דרמטיטיס'. השם נשמע מאיים, ואמנם מדובר במחלת עור כרונית, אבל החדשות הטובות הן שיש דרך להקל על הסימפטומים של סבוריאה באופן מיידי ולאורך זמן: המוצרים הייחודיים של חברת קמדיס, מבוססים על שילובים של תמציות צמחים הידועים מהרפואה הסינית, מיוצרים תוך בקרת איכות קפדנית, ומוכחים מחקרית!

מהי סבוריאה? דלקת עור כרונית הנובעת מפעילות יתר של בלוטות החֵלֶב של העור ופטריית ה-MALASSEZIA. סבוריאה היא עודף הפרשה של סבום (חֵלֶב) מהעור, שעלולה להוביל להתרבות הפטרייה, אשר ניזונה מהסבום וכתוצאה מכך גורמת לדלקת, לאדמומיות ולקילופים בולטים בעור ובקרקפת.

 

הפרשה מוגברת של הסבום והימצאות הפטרייה מובילים גם לתופעת הקשקשים- שהם למעשה התרבות מואצת של תאי עור ונשירתם.

 

סבוריאה היא מחלה כרונית - כ-50% מהישראלים סובלים ממנה באופן קל בעיקר בקרקפת בצורת קשקשים. לעומת זאת, 3-5% מהישראלים יסבלו מסבוריאה חמורה יותר, המלווה בדלקת באזורי ריכוז בלוטות החלב ,בקרקפת ובפנים.

 

החדשות הטובות: יש פתרון שמציג יעילות מוכחת המבוסס על שילובי תמציות צמחים. מוצרי סדרת SEBO של חברת הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומית קמדיס, שילוב ייחודי בין החוכמה הסינית המסורתית לבין מדע חדשני ובקרת איכות ללא פשרות.

 

כ-50% מהישראלים סובלים מסבוראה בעיקר בצורת קשקשים בקרקפת (צילום: יח"צ קמדיס)
כ-50% מהישראלים סובלים מסבוראה בעיקר בצורת קשקשים בקרקפת(צילום: יח"צ קמדיס)

 

הרבה מהישראלים הסובלים מהבעיה מספרים על מגוון מוצרים שהבטיחו שיפור במצב העור והקרקפת, אך לא סיפקו את התוצאות הרצויות.

 

עבור מי שרוצה לטפל בתופעה ולשפר את איכות החיים, כדאי להכיר את סדרת מוצרי ה-SEBO של קמדיס.

 

מהם היתרונות שהם מציעים לקרקפת ולעור הפנים שלכם?.

סדרת מוצרי SEBO של קמדיס, מבוססת על תמציות צמחי מרפא הידועים מהרפואה הסינית, מטפלת בבעיה עצמה וגם בכל התסמינים הבולטים והמתסכלים שלה: המוצרים מפחיתים את כמות הסבום על גבי העור, מעכבים את התרבות התאים ,פועלים נגד הפטרייה, ומפחיתים את הדלקת.

 

שילובי תמציות הצמחים במוצרי SEBO של קמדיס הם בעלי פעילות פרביוטית התומכת בגידול של חיידקים פרו-ביוטיים, החיוניים לשמירה על איזון בעור.

 

בנוסף, ניתן להשתמש במוצרי קמדיס לאורך זמן רב, מבלי הצורך להגדיל את המינונים של המוצר. הסיבה לכך נובעת מהסינרגיה בין כמויות קטנות של חומרים שונים בתוך הצמחים, המובילה ליעילות טובה לאורך זמן מבלי לפגוע באיזון הטבעי של העור.

 

מוצרי SEBO מורכבים מפורמולה עדינה לעור ואינם מכילים פארבנים, SLS, צבעים מלאכותיים וסטרואידים, למוצרים אין תופעות לוואי ידועות.

 

סבוריאה דרמטיטיס, אדמומיות וקילופי עור באזור המצח והאף (צילום: יח"צ קמדיס)
סבוריאה דרמטיטיס, אדמומיות וקילופי עור באזור המצח והאף(צילום: יח"צ קמדיס)

 

ד"ר יונית בומשטיין, מנהלת מחלקת המחקר והפיתוח וסמנכ"לית הטכנולוגיה בחברת קמדיס, מוסיפה: "קמדיס מקפידה על בקרת איכות לאורך כל תהליך ייצור המוצר, החל מבדיקת הצמחים הנכנסים למפעל, דרך יישום של טכנולוגיה חדשנית למיצוי הצמחים, בדיקת התמציות, לפני שילובן במוצר, ולבסוף בדיקת המוצרים הסופיים על פי תווי תקן הבינלאומיים והמקומיים ועריכת מחקרים קליניים ובדיקות ביולוגיות מקיפות".

 

בשנים האחרונות ערכה החברה מחקרים וניסויים רבים לבדיקת יעילות התכשירים שלה. 

מחקר מקיף שנערך על ידי החברה בארה"ב יחד עם בכירי הדרמטולוגיים לאחרונה, בחן את יעילות מוצרי SEBO על פני 6 שבועות: המחקרים בדקו את מצב הקרקפת ועור הפנים במגוון דרגות חומרה. תוצאות המחקר היו מובהקות:

 

המחקר הקליני שבדק את יעילות השמפו והקרם הטיפולי לקרקפת SEBO, הראה על 50% הפחתה בקשקשים ו- 87% ירידה באדמומיות כבר לאחר שבועיים של שימוש בשני המוצרים בנוסף 91% מנבדקי המחקר הביעו שביעות רצון מקצב החלמת הקרקפת.

 

תוצאות המחקר על מוצרי עור הפנים מצאו כי המוצר SEBO SKIN T- ZONE CREAM מפחית ב85% את קילופי עור כבר לאחר 4 שבועות של שימוש, לצד 100% שביעות רצון בקרב הנסיינים.

 

ד"ר רון יניב, מומחה לרפואת עור, מוסיף "הייתי שותף לניסוי הקליני בתכשיר של הסבוריאה, הקרם הטיפולי לפנים SEBO T-zone של קמדיס המטופל לא ידע אם מדובר בתכשיר דמה (פלסבו), או התכשיר של קמדיס. התוצאות היו מדהימות. מדובר על תכשיר מאד אפקטיבי ובטוח לשימוש לאורך זמן".

 

תוצאות המחקרים הקליניים של קמדיס, מוצרי SEBO בפרט, מתפרסמים באופן שוטף בכתבי העת המדעיים המובילים בעולם, וזוכים להערכה רבה בקרב מדענים ורופאי עור ברחבי העולם.

 

קמדיס הוקמה ב-2003 ונמצאת בתנופת צמיחה בינלאומית, ולאחרונה השיקה פעילות בארה"ב, סין, הפיליפינים וסינגפור.

 

החזון של קמדיס הוא להעניק לאנשים הקלה לאורך זמן על סימפטומים של מחלות עור, כגון אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור), סבוריאה דרמטיטיס, פסוריאזיס, אקנה ועור מגורה ויבש. המוצרים משלבים תמציות צמחים מהרפואה הסינית המסורתית אשר נחקרו על ידי קמדיס שנים רבות עוד בטרם החלה למכור את מוצריה ברחבי העולם ואף עוגנו בפטנטים בינלאומיים והוכחו מחקרית.

 

סדרת סבו מדיס של קמדיס (צילום: באדיבות קמדיס)
מוצרי קמדיס להקלה על סבוראה בפנים ובקרקפת(צילום: באדיבות קמדיס)
  

אלו המוצרים שיעזרו לכם בטיפול בקרקפת ובעור פנים אדמומי

שמפו לטיפול בקשקשים מסדרת SEBO: שמפו טיפולי על בסיס מיצוי צמחים, המיועד להקלה ולשיקום הקרקפת, הפחתת גירוד, הפחתת ומניעת קשקשים.

 

קרם טיפולי לקרקפת מסדרת SEBO & PSO: קרם לחות טיפולי להרגעת קרקפת מגורה הנוטה לקשקשים. מזין את העור, מרגיע ומונע קשקשים, יעיל במיוחד כאשר מותירים אותו על הקרקפת למשך הלילה.

 

תרחיץ פנים טיפולי מסדרת SEBO - ג'ל רחצה לעור מגורה מתקלף ואדמומי, מנקה ביסודיות את עור הפנים מבלי לייבשו.

 

קרם פנים טיפולי מסדרת SEBO: קרם לעור פנים מגורה, אדמומי ומתקלף, בייחוד סביב אזור ה-T. אחד מהמוצרים היחידים בשוק לסובלים מתסמיני סבוריאה בעור הפנים.

 

בין אם אתם סובלים מקשקשים או אדמומיות וקילוף בפנים ועדיין לא טיפלתם בכך, או שניסיתם אינסוף פתרונות שהבטיחו הרבה ולא עשו את העבודה - זה הזמן לנסות את סדרת מוצרי SEBO של קמדיס. סוף סוף, יש פתרון יעיל, בטוח ומוכח קלינית, המבוסס על תמציות צמחים ולא גורם תופעות לוואי. עזרו לעור שלכם לחזור לאיזון בטבעיות.

 

הדרך שלכם לשיפור איכות החיים מתחילה בסדרת מוצרי SEBO של קמדיס. לרכישה ישירה ולפרטים נוספים, היכנסו>

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות קמדיס
סדרת מוצרי SEBO של קמדיס
צילום: באדיבות קמדיס
מומלצים