שתף קטע נבחר

סייברטק 2020: מאות משלחות בין-לאומיות יגיעו לישראל

אירוע סייברטק גלובל 2020, שייערך בתל אביב בפעם השביעית, ימשוך אליו השנה מספר שיא של משלחות מהעולם. המשלחות שכבר הודיעו כי יגיעו כוללות נציגויות ענק מארה"ב, קנדה, אפריקה, הודו סין ואירופה. במהלך האירועים צפויים מפגשים בין-לאומיים ודיונים מיוחדים בהשתתפות בכירים מכל העולם. במסגרת סייברטק גלובל 2020 תתקיים התערוכה הטכנולוגית הגדולה אי פעם בישראל

סייברטק גלובל 2020 יתקיים השנה בתל אביב בין התאריכים 28-30.1.2020 בהשתתפות מספר שיא של משלחות בין-לאומיות. כחודשיים לפני האירוע הודיעו כבר מאות משלחות על הגעתן לישראל, כולל משלחות רשמיות מהמשרד להגנת המולדת ומשרד האנרגיה של ארצות הברית, משלחות ממדינות רבות ברחבי ארצות הברית, משלחות ענק מקנדה, הודו, סין, מדינות מאפריקה ומשלחות מכל רחבי אירופה.

 

כנס סייברטק (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
כנס סייברטק(צילום: גלעד קוולרצ'יק)

 

סייברטק גלובל ייערך זו השנה השביעית בביתנים 1 ו-2 באקספו תל אביב בהשתתפות משרד החוץ, מערך הסייבר הלאומי, משרד הכלכלה, משרד האנרגיה וגופים לאומיים רבים נוספים.

 

סייברטק הפך במהלך השנים לאירוע הגדול בישראל שמושך אליו כ-20 אלף מבקרים ומאות חברות מישראל ומהעולם, כולל ענקיות עולמיות כמו Dell, IBM, צ׳ק פוינט, אמאזון, סיסקו, גוגל, סייברארק ועוד מאות חברות וסטרטאפים.

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראשי מדינות נוספים ונשיאי חברות גלובליות נשאו דברים בסייברטק בשנים קודמות. גם השנה, בסייברטק גלובל 2020, ישתתפו דוברים בכירים מכל רחבי העולם ותתקיים התערוכה הטכנולוגית הגדולה אי פעם בישראל.

 

ראש הממשלה, בנימין נתניהו (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בכנס האחרון(צילום: גלעד קוולרצ'יק)

 

מפגשים בין-לאומיים 

בין האירועים הבין-לאומיים המיוחדים שיתקיימו בסייברטק גלובל 2020, יערוך משרד התקשורת מפגש של עשרות שרי תקשורת וגורמי תקשורת בין-לאומיים לדיון בנושא הדור החמישי בטלפון הסלולארי, וכן דיון בנושא השלכות האינטרנט של הדברים (IoT) על עולם התקשורת.

 

דיונים בין-לאומיים גדולים נוספים ייערכו בנושא התעופה בעידן הסייבר, הגנה על מערכות בריאות ומכשירים רפואיים, עתיד הרכבים האוטונומיים ותשתיות לאומיות. חברת החשמל לישראל תחשוף באירוע מוצרים שפיתחה ושיתופי פעולה בין-לאומיים רחבים שיצרה.

 

כנס סייברטק (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
כנס סייברטק(צילום: גלעד קוולרצ'יק)

 

סייברטק, שנוסד בישראל, נחשב כיום לרשת אירועי הסייבר הגדולה בעולם עם כנסים גם בניו יורק, אינדיאנפוליס, רומא, סינגפור, רואנדה, פנמה ובנגקוק. במהלך השבוע האחרון התקיים במשך יומיים ביפן אירוע סייברטק טוקיו השלישי, שבו נטלו חלק אלפי אנשים ובהם נציגי עשרות חברות ישראליות. שגרירת ישראל ביפן, יפה בן ארי, אמרה בכנס כי העניין העצום של היפנים בטכנולוגיות סייבר ישראליות הולך וגובר, וכולל כבר עשרות חברות יפניות שפתחו משרדים או נציגויות בישראל.

 

הכרזות ושת"פים

במסגרת הכנס, חתם מנכ"ל אסותא שירותי בריאות, פרופ׳ ארי שמיס, על הסכם מכירת ידע לבתי חולים יפניים בשיתוף עם ענקית הביטוח היפנית סומפו. יו״ר חברת חשמל אלוף (מיל׳) יפתח רון-טל הכריז על מוצר סייבר חדש לחברת החשמל, כמו גם על הסכם הבנות למכירת ידע להגנת החשמל לפני המשחקים האולימפיים בטוקיו ובמהלכם, עם תאגיד יפני גדול.

 

כנס סייברטק (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
כנס סייברטק(צילום: גלעד קוולרצ'יק)

 

ביום חמישי (28.11.19) נערך גם בסיאול מפגש בנושא סייבר ביוזמת שגרירות ישראל בקוריאה הדרומית, בהשתתפות כמאה אנשי סייבר קוריאנים בכירים וחלק ממשתתפי סייברטק טוקיו הישראליים, שהמשיכו לקוריאה הדרומית.

 

אירוע סייברטק גלובל בתל אביב, נחשב כיום לאירוע סייבר עולמי מרכזי, שאליו מגיעים רבים ממשתתפי הכנסים האזוריים של סייברטק ברחבי הגלובוס. מייסד סייברטק, עמיר רפפורט, אומר כי ״הצמיחה המהירה של תעשיית הסייבר ואירוע סייברטק כמפגש עולמי ענק בתל אביב, מלמדים כי מרחב הסייבר הוא מהפיכה בקנה מידה היסטורי, שמשנה את פני הכלכלה העולמית והחברה האנושית כולה. חברות ישראליות ממלאות במהפכה זו תפקיד מרכזי באמצעות פיתוח טכנולוגיות חדישות לאבטחת סייבר, בינה מלאכותית, אינטרנט של הדברים, תקשורת ומחשבים. השיא החדש במספר המשלחות הבין-לאומיות שיגיעו בקרוב לסייברטק תל אביב, מלמד כי הקצב של המהפכה הזאת רק הולך ומתגבר״.

 

בואו לבקר בסייברטק תל אביב 2020 ולהתעדכן בכל מה שסייבר. היכנסו>>>  

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים