שתף קטע נבחר

תחזית הטרנדים של השנים הבאות במטבח על פי מטבחי סמל, המובילה חדשנות במטבח.

התפקיד של המטבח בבית עבר מהפכה של ממש בעשרים השנים האחרונות. אם בעבר היה מדובר על חדר נפרד ופונקציונלי, היום המטבחים פתוחים לחלל הבית ומשמשים מקום מפגש לכל המשפחה. אחרי שנים של פריצות דרך והצגת טרנדים לוהטים לפני כולם, סמל מטבחים מציגה גם השנה את המגמות הכי חשובות ומשפיעות בתחום עיצוב המטבחים. מה מחכה לכם במטבחים של 2020?

המטבח של פעם הוא לא המטבח של היום. חוץ מהכיור, נראה שכל המאפיינים של המטבח השתנו בעשורים האחרונים. החל מהעיצוב, דרך החומרים, מכשירי החשמל ועד המיקום של החדר בבית.

 

זו ההזדמנות שלכם לגלות את הטרנדים הכי חמים, המוצגים לראשונה בישראל על ידי מטבחי סמל, וגם ללמוד על המהפכה שעבר המטבח במשך השנים.

 

  ()
עיצוב: נועה מנגר, צילום: עודד סמדר

 

צעד קטן להחלטה גדולה וחשובה

קניית מטבח היא החלטה לטווח ארוך - משפחה ממוצעת מתחדשת במטבח כל 12-13 שנים בממוצע, ולכן חשוב לבחור היטב את המטבח שלכם. מטבחי סמל מייצרת ומעצבת מטבחים לישראלים כבר יותר מ-40 שנה, ומצליחה במשך השנים להיות פורצת דרך ולהביא את הטרנדים הכי עדכניים לישראל.

 

אלו החידושים לשנים הבאות: דלת ה-CD הדקה והחזקה, חומרים 'טבעיים' ושילוב בין חומרים

החידוש שמטבחי סמל הציגה בשנה החולפת היה דלתות דקות, איכותיות ועמידות, המתאימות במיוחד לעיצוב המודרני הכולל דלתות מהרצפה ועד לתקרה. בסמל השתמשו בטכנולוגיה מתקדמת על מנת להגיע לרמה גבוהה של חוזק ודיוק, שלא קיימת באף דלת מטבח אחרת. עוד חידוש שהוצג במהלך השנה הוא גימור צבע במרקם קטיפתי ויוקרתי, המתאפשר באמצעות טכנולוגיית צביעה חדשה ובלעדית למטבחי סמל.

 

פריצת הדרך הבאה של מטבחי סמל בעולם עיצוב המטבחים היא דלת ה-CD, שמצליחה להציע עובי דק עוד יותר מהדגמים של שנה שעברה, עם דחיסות גבוהה המעניקה חוזק רב ודיוק יוצא דופן.

  ()
עיצוב:נורית בן יוסף, צילום: שי אפשטיין

 

הטכנולוגיה המתקדמת של דלתות ה-CD החדשניות מאפשרות עיצוב של דלת גדולה במיוחד, ישרה וחזקה. מאחורי הדלת הגבוהה מסתתר לרוב חלל אחסון מרכזי, עם שימוש בטכנולוגיות יצירתיות ויעילות.

 

עוד טרנד שצפוי להמשיך עם הכניסה ל-2020 הוא שימוש בחומרים המדמים חומר טבעי, אך למעשה מורכבים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. בין העיצובים הנוכחיים של מטבחי סמל תמצאו ארונות דמויי ברזל, או עץ מיושן. החומרים החדשניים, אותם מביאה מטבחי סמל בבלעדיות מחו"ל, מבטיחים מראה כמעט זהה למקור, אך שדורשים תחזוקה פשוטה בהרבה.

 

יתרון נוסף הוא הנגשה של עיצוב במראה יוקרתי לקהל הרחב, כך שכל החולמים על מטבח מיוחד, מעוצב ועדכני, יוכלו לקבל את המטבחים של סמל במחיר משתלם.


  ()
עיצוב: יפעת מנטש, צילום: אלעד גונן

 

עוד טרנד בולט שמטבחי סמל תוביל בישראל ב-2020 הוא שילוב של מספר חומרים במטבח אחד. באמצעות שימוש בפלטת גוונים דומה, סמל משלבת בחלק מהעיצובים עד 5 חומרים שונים המשתלבים יחד בהרמוניה מושלמת. המטבח של היום יכול לכלול ברזל, אבן, זכוכית ועץ - כולם במטבח אחד. שילוב החומרים והגוונים יוצר עיצובים מרעננים ומפתיעים.

 

המהפכה של המטבח: מחדר סגור ופונקציונלי - לחלל מעוצב ופתוח לכל הבית

לפני שנים, המטבח היה החדר בו בישלו בלבד, והעיצוב שלו היה בהתאם - חדר מוצנע עם מרחב מינימלי להכנת מזון. היום, המטבח פתוח לחלוטין לסלון ומציג לראווה את הריהוט, מכשירי החשמל וכלי המטבח. בהתאם, העיצוב של המטבח ואביזריו הפך למוקפד, מרשים, איכותי ואלגנטי הרבה יותר.

 

בעידן תכניות הבישול והאינסטגרם, היום כל בני המשפחה עסוקים במטבח, והם לא רק מבשלים במטבח, אלא מכינים גם חוויות קולינריות טעימות לחך ולעין, להם ולאורחים.

 

  ()
עיצוב: סטודיו 73, צילום: עמוס אורן

 

האי שצמח בלב המטבח

בשלב בו קירות המטבח נפלו והוא התחבר לשאר חלקי הבית, המטבח לא רק גדל, אלא גם הפך להיות גורם משמעותי בעיצוב של חלל הבית כולו.

 

כיום ניתן לראות שהמטבח משתלט על כל חלל האירוח- אנו רואים קירות בחיפוי זהה לארונות המטבח וגם דלתות המובילות לחלל המגורים, העשויות מהחומר ממנו בנוי המטבח ונראות כחלק אינטגרלי ממנו.

 

מטבחי סמל, החברה הוותיקה והמובילה בתחום עיצוב המטבחים בישראל, היתה הראשונה להכניס את האי במטבח כפריט חובה. סמל הציגה כבר לפני 15 שנים אי בגודל של 9 מטרים באולם התצוגה המרכזי שלה. הלקוחות של מטבחי סמל נהנו כבר בתחילת הדרך ממגוון מטבחים עם איים מיוחדים, כגון אי עשוי כולו שיש, עץ מיושן, נירוסטה ועוד. עם הזמן, הפך האי לחלק שתוחם את המטבח, במקום הקיר ההיסטורי.

 

מעבר לשימוש באי בתור משטח עבודה, הוא גם הפך את המטבח לפינת האוכל והאירוח של הבית, בה אפשר ליהנות עם בני המשפחה תוך כדי בישול, ולארח אורחים למפגש חברתי.

 

לקביעת פגישה אישית עם מעצב ללא עלות, היכנסו>>

  

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עיצוב: סטודיו 73, צילום: עמוס אורן
מומלצים