שתף קטע נבחר

מזמינים מראש וחוסכים: כל הסיבות להזמין חופשה לקיץ כבר מעכשיו!

הזמנת חופשה מראש היא הדרך המובילה ליהנות ממחירי טיסות ומלונות משתלמים, במיוחד כשלא צריך לפחד לשלם קנס במקרה של ביטול. הכירו את החופשה המוגנת שתזכה אתכם בהחזר כספי ובלי אותיות קטנות

כשהגשם מכה בחלון, המטריות יוצאות מהארון והטמפרטורות צונחות, אין דבר שיותר מפתה מאשר לחפש את הלוקיישן הבא לחופשה קיצית. בטן-גב בתאילנד בפסח, כפר נופש מפנק ביולי או קפיצה ליעד קרוב עם כל המשפחה רגע לפני החזרה לבית הספר, תמיד נשמעים כמו סיבה טובה לשריין זמן ביומן. תוסיפו לזה את העובדה שמי שמזמין מראש נהנה מהוזלה משמעותית במחירי הטיסות ובתי המלון, והמסקנה הברורה היא שהכי משתלם להזמין את החופשה כבר עכשיו. שלא לדבר על מבחר גדול יותר של אפשרויות שעדיין זמינות.

 

למרבה הצער, הבעיה היחידה עם התוכנית הזו היא שקשה מאוד לתכנן מראש. בייחוד כשמדובר במשפחה, שנוסעת בהרכב מורחב (הן מבחינת משתתפים והן מבחינת אילוצים). השינויים המהירים בלוח הזמנים מקשים עלינו לפעמים להתחייב למסעדה בעוד שבוע, אז לתכנן קדימה ולהזמין חופשה משפחתית חצי שנה מראש? קל לראות שמדובר באתגר לא פשוט בכלל. אם עד היום החשש מביטול החופשה, שמלווה בהפסדים כספיים, היה גורם לנו לחכות עד לרגע האחרון – השנה אפשר לנפוש אחרת. במקום להזמין בשיא הלחץ, להתבאס אל מול המבחר המצומצם שנשאר ובסופו של דבר גם לשלם יותר, הגיע הזמן להזמין מראש חופשה מוגנת.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

מגנים ונהנים

מצאתם את עצמכם מתפשרים על דיל לקיץ, רק כי זו האופציה היחידה שנותרה זמינה? בהזמנה הקרובה כבר לא תצטרכו לשלם יותר ולקבל פחות. בשנים האחרונות, חברות התעופה כבר מבינות היטב שהצרכנים של היום הם הרבה יותר מתוחכמים מבעבר. הם בוחנים לעומק את כל האפשרויות שלהם, משווים בין המחירים ומעדיפים לקבל החלטות משתלמות באמת. מסיבה זו, החברות עושות כל שביכולתן כדי להציע ללקוחות את המחירים האטרקטיביים ביותר.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

עם זאת, המחירים האלה לא מוצעים לכל אחד, וכדי ליהנות מהם צריך לשריין מקומות מראש. מי שמתמהמה עם קבלת ההחלטה ומגיע לרגע האחרון עלול לראות שכל המקומות בטווח המחירים המשתלם כבר אזלו, או לגלות גמישות רבה כדי למצוא הצעה משתלמת באמת. כשמדובר במשפחות שמחפשות יעד לחופשה, הזמנת חופשה היא פעולה מורכבת מכמה סיבות. מצד אחד אנחנו צריכים להצליח למצוא תאריך שיתאים לכולם, ומצד שני פספוס של הצעה משתלמת יכול להוביל לעלייה של עשרות אחוזים במחירי טיסות ובתי מלון. הפרש שמזנק עוד יותר, כשמדובר בכמות אנשים גדולה.

 

איך פותרים את הדילמה הזו בלי להסתכן בהפסד? בדרך פשוטה ממה שחשבתם. כדי לאפשר למשפחות להזמין חופשות מראש, לחסוך בעלויות וגם להימנע מהדאגה במקרה של שינויים, החליטו באיסתא לראשונה בישראל להשיק את "חופשה משפחתית מוגנת". מדובר במגוון טיסות וחופשות שמיועדים להעניק למשפחות שקט נפשי, בזכות האפשרות לקבל בחזרה את הכסף במקרה של ביטול החופשה עד 30 יום טרם מועד היציאה. הזמנתם חופשה חצי שנה מראש או יותר והחלטתם לבטל עד 30 יום לפני ההמראה? החופשה שלכם מוגנת. במקום לדאוג מהפסדים ומקנסות, תוכלו לקבל את כל הכסף בחזרה ללא שום בעיה. בלי תשלום נוסף ובלי אותיות קטנות.

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

הזמנתם בחורף? שילמתם פחות

הידיעה שהכסף שלכם מוגן מאפשרת לכם להתכונן לטיול בלי דאגות נלוות, וליהנות ממחיר סופר משתלם שלא תמצאו ברגע האחרון. עם הכסף שחסכתם תוכלו ליהנות משופינג במהלך הנסיעה הקרובה או אפילו לשים אותו בצד לטיול הבא. כי בינינו, כשקל כל כך לקבוע חופשה משפחתית, כבר לא צריך לחשוב פעמיים. "חופשה משפחתית מוגנת" תקפה לטיסות אל על לכל היעדים לפסח ולקיץ, לחבילות נופש משפחתיות ואפילו לכפרי נופש שיגרמו לכם לחלום על יולי-אוגוסט כבר עכשיו.

 

עד כמה משתלם לסגור חופשה כבר עכשיו? אם כיום לדוגמה תוכלו למצוא טיסה לתאילנד לחודש יולי ב-800$, לקראת תחילת העונה המחיר צפוי לזנק אפילו ל-1,400$ לכרטיס - הפרש של 600$ לאדם. מזמינים במהלך חודש דצמבר טיסה לניו יורק בפסח? תשלמו כ-990$ לכרטיס. מי שיחכה לרגע האחרון לעומת זאת, עשוי למצוא את עצמו משלם כ-1300$.

 

מזמינים כפר נופש למשפחה לפסח או לקיץ? תוכלי ליהנות מהנחה של עד 60 יורו לאדם ועד 300 יורו למשפחה ומפריסת תשלומים נוחה ללא ריבית. עכשיו תעשו לבד את חישוב חסכון הנטו למשפחה ממוצעת של עד 4 נפשות. בחסכון שמגיע לאלפי שקלים תוכלו לצאת לחופשה נוספת או להתפנק בחופשה שלכם. עם כאלה תוכניות מוגנות לקיץ הקרוב, אין ספק שהחורף הזה הולך לעבור הכי מהר שאפשר.

 

למידע נוסף והזמנות

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים