שתף קטע נבחר

ים-יבשה: חופשת מיני-קרוז חדשה ובלעדית עם טוויסט

רוצים לחוות את הערים היפות באירופה מזווית חדשה לגמרי? תתכוננו לטוס, לשוט וליהנות מנופש עירוני – בחופשה מפנקת ואפילו משתלמת במיוחד. רומא, קורסיקה וברצלונה הן רק חלק מהיעדים שמחכים לכם

אדריכלות עוצרת נשימה, סמטאות עתיקות, חופים יפהפיים וכפרים ציוריים. חופשה אירופאית יכולה לכלול את כל אלה והרבה (הרבה) יותר, והרגע המתאים ביותר להתחיל לתכנן אותה הוא ממש עכשיו. אם גם אתם כבר חולמים על חופשת האביב או הקיץ הקרובה, זה הזמן לבחור את סוג הטיול שמתאים לכם. טיול שיאפשר לכם ליהנות כמה שיותר אפילו מגיחה קצרה ושישתלב עם התקציב. הרצון לחוות את כל הטוב שבאירופה בפרק זמן קצר, הביא עמו דרך חדשה לצאת לחופשה – עם יתרונות שמתאימים לכולם. אם טרם שמעתם עליה, הגיע הזמן שתכירו את חבילת ה"מיני קרוז".

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

מיני חופשה, מקסימום הנאה

"מיני קרוז" הוא חופשת שייט קצרה בין כמה יעדים, כאשר מהות החבילה בכך שהחופשה מתחילה בטיסה מישראל לאחת מהערים האטרקטיביות ביותר באירופה. לאחר מכן, המטיילים עולים על סיפונה של אונייה מפנקת, שמביאה אותם ליתר היעדים במסלול. המשמעות היא שתוכלו לשלב בין כמה יעדים בטיול אחד, ליהנות משייט על סיפונה של אונייה גדולה ומפנקת, ולמקסם את ההנאה מכל קפיצה לחו"ל. וכל זה, בעלות משתלמת במיוחד בהשוואה לחופשות שייט אחרות.

 

לצד כל היתרונות שהופכים את ה"מיני קרוז" לחופשה משודרגת, היתרון הבולט ביותר בחבילה מהסוג הזה הוא בעובדה שהיא מתאימה לכל קבוצת נוסעים בכל גיל. מה שאומר שאתם יכולים להיות בטוחים שתמצו כל שנייה על הצד הטוב ביותר, בין אם אתם נוסעים עם הילדים, עם בני הזוג או עם חברים.

 

יוצאים לחופשה רומנטית עם החצי השני שלכם? כבר ברגע הנחיתה תמצאו את עצמכם באחת מהערים הקסומות ביותר באירופה, באווירה המושלמת לבילוי הרומנטי שתמיד חיכיתם לו. עם העלייה לאונייה תוכלו לבחור להעביר את הזמן בספא, לצפות ביחד בסרט בקולנוע, לעבור אל החדר המפנק שלכם או ליהנות מהנוף שנשקף מהסיפון.

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

מגיעים לחופשה משפחתית? חופשת שייט היא הפתרון המושלם למשפחות עם ילדים. מה שאומר שאם האתגר הכי גדול שאתם חוששים מפניו בחו"ל הוא טיפול בבעיית השעמום של הדור הצעיר, תוכלו להיות בטוחים שהם ימצאו מה לעשות על האונייה בכל רגע נתון. החל מהבריכות וממגלשות המים, דרך ביקור בקולנוע ועד למגרשי הטניס, הכדורסל והבאולינג. חדרי משפחה מיוחדים יאפשרו לכם ליהנות מסידורי השינה המתאימים לכם, ושירותי בייביסיטר ומועדונים לילדים הגדולים יעסיקו אותם כשתרצו ליהנות מזמן איכות לבד.

 

מגיע לכם להתפנק? אין שום בעיה. האונייה עצומת הממדים תעניק לכם חוויה מלאה של חופשה מושלמת על המים, ותחלופת היעדים הגבוהה תאפשר לכם ליהנות מהספק עצום של אטרקציות, פעילויות ואירועים. בופה, מסעדות, ברים, מספרה, חדרי מרפסת מיוחדים ופארק מים, הם רק חלק קטן ממבחר האפשרויות. עם העגינה ימתינו לכם מעבר לסיפון הנופים הכי אטרקטיביים שיש בערים הכי מרגשות באירופה, וזה עוד לפני שדיברנו על כל השופינג שמחכה על החוף...

 

התחנה הבאה – פלמה דה מיורקה

חבילות השייט הבלעדיות של איסתא וחברת MSC הן הדרך החדשה ליהנות מחבילת "מיני קרוז" מושלמת של 5 לילות, שמשלבת בין כל האטרקציות שתמיד חלמתן עליהן בטיול לחו"ל. טיסת אל על תיקח אתכם ללילה ראשון ברומא או בברצלונה, ולאחר יום חופשי בעיר תצאו בהסעה לכיוון הנמל ותעלו על אוניית MSC SEAVIEW המפנקת שבה תעבירו את הימים הקרובים.

 

האונייה תעגון בפלמה דה מיורקה שבספרד, קורסיקה שבצרפת ולה ספציה שבאיטליה, כך שמדי בוקר תתעוררו מול נוף חדש לגמרי ועם גישה נוחה וישירה ללוקיישן הבא שלכם. את זמן ההפלגה תוכלו להעביר בספא, בחדר הקולנוע, בקזינו, בבריכה, במגרשי הטניס, על הטיילת שמקיפה את האונייה או בשלל אטרקציות נוספות. בנוסף, ימתינו לכם גם מסעדות שף, דוכני אוכל, ברים והופעות מגוונות לאורך הערב והלילה. אם התחלתם את הטיול ברומא MSC SEAVIEW תחזיר אתכם אל ברצלונה (ולהיפך), ומשם תיפרדו לשלום מהיעד ותצאו בהסעה מאורגנת חזרה אל שדה התעופה בדרך הביתה.

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
  

אז אם תמיד חלמתם על חופשה שונה וייחודית, קצרה אך מקיפה במיוחד וכזו שמאפשרת להכיר את אירופה מחדש, נראה שמצאתם את החופשה שלכם. החבילות של איסתא ו-MSC תקפות לתאריכים נבחרים לחודשים אפריל-אוגוסט 2020, ומלאי הכרטיסים הולך ואוזל. מה שאומר שכדי לא רוצים לפספס את המקומות האחרונים על MSC SEAVIEW, מומלץ לדאוג לחופשה הקיצית שלכם באתר איסתא כבר עכשיו. הפלגה נעימה!

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים